Miksi lähes kaikki einesruoat maistuvat pahoille?
Ainoa hyvä jota olen syönyt oli finduksen falafel marrahces.
Muut suolaisia ja ihmeellinen sivumaku kaikissa.
Kommentit (18)
Ja melkein kaikki valmisruoat on ruskeita?
Lopeta niiden atrian, saarioisten yms syöminen ja osta laadukkaita einesruokia.
Oooh, en olekaan ymmärtänyt tätä yhteyttä, että roikaleet syövät paljon eineksiä.
Pahat tykkää yleensä epäterveellisistä asioista.
Niitä pitää tuunata omaan makuun sopivaksi.
En juurikaan syö einesruokia. Pari kertaa vuodessa. Nyt söin kurpitsakeittoa kun olen yksin kotona enkä viitsinyt alkaa kokkailemaan. Ihan yhtä pahaa kuin kaikki aikaisemmat joita olen silloin tällöin maistanut.
Yleensä teemme itse ruoan päivittäin.
Miksi kaikki kaupat ovat jotain haisevia, kämäsiä Alepoja ja pikku K-kauppoja, joissa hinnat ylikalliita, hyllyissä tahalleen hinnat väärin alakanttiin ja ruokavalikoima on jotain tosi Itä-Eurooppalaista kuten nakkeja, makkaroita, kaljaa, sipsejä, tupakkaa, lihaa, lihaa, lihaa ja lihapasteijoita, munkkeja, donitseja? Puuttuu vaan, ettö Alkoistakin poistuu kaikki viinit ja tilalle vaan vodkaa ja Koskenkorvaa, pelkkiä kirkkaita vaan! Kaikki on tehty joillekin menneiden aikoje raksahaalarimiehille.
Kuntosalit on kielletty, liikunta on kielletty, pitääkö kaikkien näyttää joltain sketsihahmo Pliitikoilta?
Vierailija kirjoitti:
Oooh, en olekaan ymmärtänyt tätä yhteyttä, että roikaleet syövät paljon eineksiä.
Tai sitten ruoakavalikoima on suunniteltu Pliitikoille ja lähinnä isoille sekarotuisille koirille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ap osaa kirjoittaa.
No ehkä ymmärrätte kuitenkin. Ap
Varmaankin samasta syystä kun valmiiksi marinoidut lihatuotteet ovat halvempia kun tuoreet.
Voidaan piilottaa kaikki pska sinne tuotteeseen.
Ne ovat pahoja ja täynnä lisäaineita siksi ne maistuvat pahalle. Niillä on saatu uudeksi kansantaudiksi suolistovaivat. Silti vaan syödään niitä.
Aniharvat einesruoat ovat hyviä. Pakasteet ovat aavistuksen parempia kuin kylmähyllyissä myytävät. Kuivaeinekset ovat pahimpia.
Useimmissa on teollinen maku sekä liikaa suolaa. Suolalla yritetään kai lisätä säilyvyyttä, mutta myös tuottaa jotain makua ruokaan, joka muuten olisi mautonta. Raaka-aineet eivät maistu useimmissa eineksissä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Palstan uusi hullu, einesruokahullu.
miten apn kaltainen kultivoitunut kulinaristi kelan elätti yleensä edes maistelee eineksiä ruoka kassessahan on koko lihaa ja lohi fileitä. onko sähköt katkaistu vai etkö osaa hellaa käyttää
Ostan eineksiä harvoin mutta kyllä löytyy montakin joista pidän, makuasia.
koska ne on suurimmaks osaks myrkkyä, ainoastaan muutama taho suomessa tekee suhtkoht "laadukkaita" tuotteita.