Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies saa tehdä/harrastaa jotta on miehekäs?

Vierailija
01.11.2011 |

Pelailuketjusta tuli mieleen, että mies voi harrastella ja tehdä kotona ilman että katsotaan kieroon?

Pelata ei voi rentoutuakseen kun se on niin pentumaista

Kiekkoo tai vormulaa ei saa seurata ilman että mollataan juntiksi

Autojen/prätkän laittaminen? Se vasta junttia rasvasormihommaa onkin.

Olisko mies sitten kiva jos se katselisi silmät tapilla Innoa ja Klikkaa Mua naisen kanssa? No ei vittu, sehän olis sitten ällö homo.

Lasten kanssa voisi leikkiä ja siivoilla paikkoja, paitsi että silloin olisi typerä epämiehinen mies joka tekee naisten hommat.

Jos itse lähtee urheilemaan niin sittenhän "se on vaan aina poissa"

Mikähän oikein olis hyvä harrastus, että kelpaa naiselle ilman jotain saatanan arvostelua harrastuksistaan? Tätä palstaa kun lukee niin suurin osa miehistä on narsistisikoja jotka vaan tekee sitä ällöä/lapsellista harrastusta nimeltä X. (lisää X:ään ihan mikä vaan) :D

Mielipiteitä?

M37

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti aikuisen aika ei riitä harrastuksiin ja se on aina perheeltä pois. Tämä on fakta, joka pitää hyväksyä. Vastaukseni on siis ettei aikuinen mies saisi harrastaa mitään, koska aika ei riitä kaikkeen.

Aika huonosti olisi asiat jossa aika ei riittäisi omiin harrastuksiin. Mä ottaisi eron ja jättäisin jopa lapset jos tilanne menisi siihen, että eläisi vankilassa nimeltä perhe. Jos aikaa ei riitä 1-3/vko pieneen harrastukseen niin alkaa olla lopunajanmerkit käsillä.

Loppupeleissä itselle tässä eletään.

Vierailija
22/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous, lasten kanssa oleminen ei mun mielestä ole mitään harrastuksia, vaan ihan normaaleja perheellisen miehen miehekkäitä hommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niihin en lupia kysele. T. mies

Vierailija
24/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti aikuisen aika ei riitä harrastuksiin ja se on aina perheeltä pois. Tämä on fakta, joka pitää hyväksyä. Vastaukseni on siis ettei aikuinen mies saisi harrastaa mitään, koska aika ei riitä kaikkeen.

Aika huonosti olisi asiat jossa aika ei riittäisi omiin harrastuksiin. Mä ottaisi eron ja jättäisin jopa lapset jos tilanne menisi siihen, että eläisi vankilassa nimeltä perhe. Jos aikaa ei riitä 1-3/vko pieneen harrastukseen niin alkaa olla lopunajanmerkit käsillä. Loppupeleissä itselle tässä eletään.

Paitsi jos harrastus on illalla kun lasten harrastukset/menot on ohi. Kas nääs kun on 3lasta joilla yhteensä pelkkiä harrastuskertoja 14 viikossa (kestoltaan yleensä 2h->) + pelit/turnaukset/kisat päälle. Työpäivän jälkeen kun pyörittää tuota, niin sehän se on oma harrastus:)

Vierailija
25/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jotka ovat über äijiä, itsevarmoja, menestyviä ja luontevia seuramiehiä.

Mieheni on pianisti ja veljensä tanssii balettia. Suurempia kingejä saa etsiä!

Miehisyys ei luuloissa istu. Epävarmuus jos mikä on epämiehekästä. Landehäissä nähdyt epävarmat paksuniskaiset uhoajat ovat niin reppanoita, kun uhoavat ettei tosi äijä pidä vaaleanpunaista paitaa tai syö salaattia niinkuin yksikin mussukka kovaan ääneen joskus julisti.

Koen sellaiset todella epämiehekkäiksi, koska he kokevat miehuutensa roikkuvan jonkun paidan värissä tai vastaavassa mitättömyydessä.

Tosi mies ei kysele onko ok harrastaa jotain niinku tosi miehekästä.

Vierailija
26/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jotka ovat über äijiä, itsevarmoja, menestyviä ja luontevia seuramiehiä.

Mieheni on pianisti ja veljensä tanssii balettia. Suurempia kingejä saa etsiä!

Miehisyys ei luuloissa istu. Epävarmuus jos mikä on epämiehekästä. Landehäissä nähdyt epävarmat paksuniskaiset uhoajat ovat niin reppanoita, kun uhoavat ettei tosi äijä pidä vaaleanpunaista paitaa tai syö salaattia niinkuin yksikin mussukka kovaan ääneen joskus julisti.

Koen sellaiset todella epämiehekkäiksi, koska he kokevat miehuutensa roikkuvan jonkun paidan värissä tai vastaavassa mitättömyydessä.

Tosi mies ei kysele onko ok harrastaa jotain niinku tosi miehekästä.

Kehuit vain omaa miestäsi. En ymmärrä sinua.

Eihän baletti ole mitenkään perinteisesti miehekästä tai musisointi.

Nykyään tosiaan asioiden tekemistä ei voi rajoittaa eri sukupuolien juttuihin. On vain ihmisten puuhia, joita ihmiset puuhastelee vapaa-aikanaan.

Vierailija
27/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti olisi asiat jossa aika ei riittäisi omiin harrastuksiin. Mä ottaisi eron ja jättäisin jopa lapset jos tilanne menisi siihen, että eläisi vankilassa nimeltä perhe. Jos aikaa ei riitä 1-3/vko pieneen harrastukseen niin alkaa olla lopunajanmerkit käsillä.

Loppupeleissä itselle tässä eletään.

Halusin perheen ja elän perheelleni. Perhettä voi pitää eräänlaisena harrastuksena tai tosielämän SIMS-pelinä.

Asenne juttu tuo että lopunajanmerkit käsillä.

Perheen isänä olo on, kuin mafiosolla.

Pitää järjestää vanhemmille lapsille hyvät työharjoittelupaikat ja tarkkailla millaisessa porukassa liikkuu, hankkiutua epämielyttävistä poikaystävistä eroon yms.

Kyllä tämä voi olla jännääkin. Monesti, kun olen perjantaisin varjostanut tyttäriäni niin olo on, kuin James Bondilla. Perhettä ei jätetä hunningolle niin että teinit viettää iltaa keskenään päissään ja isä menee kuntosalille. Ehei.

Mulla isänä on monta rautaa tulessa. Pitää vokotella vaimoa ja hoitaa myös lasten asioita. Ei tässä SIMSSIÄ kerkeä pelaamaan.

T: ISä

Vierailija
28/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys onkin kai kohtuudesta?!

Mun mies pelaa pleikkaria, mutta ei tuntitolkulla..

Käy myös salilla 3-4 krt vkossa.

Laittaa ruokaa.

Hoitaa lasta jos mulla on menoa.

Tiskaa ja pesee pyykkiä.

Ruokkii kissaa ja siivoaa sen vessaa.

Katsoo teeveestä niin jääkiekkoa kuin välillä täydellisiä naisia.

Istuu tietokoneella.

Mun mielestä tää kaikki on vaan ihan normaalin miehen käytöstä.. En näe siinä ongelmaa!

Ehkä suurin osa näistä paltamammoista on jotenkin elämäänsä kyllästyneitä eapavalittajia!?!

Vierailija
29/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys onkin kai kohtuudesta?!

Mun mies pelaa pleikkaria, mutta ei tuntitolkulla..

Käy myös salilla 3-4 krt vkossa.

Laittaa ruokaa.

Hoitaa lasta jos mulla on menoa.

Tiskaa ja pesee pyykkiä.

Ruokkii kissaa ja siivoaa sen vessaa.

Katsoo teeveestä niin jääkiekkoa kuin välillä täydellisiä naisia.

Istuu tietokoneella.

Mun mielestä tää kaikki on vaan ihan normaalin miehen käytöstä.. En näe siinä ongelmaa!

Ehkä suurin osa näistä paltamammoista on jotenkin elämäänsä kyllästyneitä eapavalittajia!?!

Hirveästi tuntuisi olevan luppoaikaa ihmisellä. Ehkä se vaan tuntuu kolmekymppisestä erilaiselta, kun ajantajukin on muuttunut. Nuorempana aikaa tuntui olevan paljon enemmän.