Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies saa tehdä/harrastaa jotta on miehekäs?

Vierailija
01.11.2011 |

Pelailuketjusta tuli mieleen, että mies voi harrastella ja tehdä kotona ilman että katsotaan kieroon?

Pelata ei voi rentoutuakseen kun se on niin pentumaista

Kiekkoo tai vormulaa ei saa seurata ilman että mollataan juntiksi

Autojen/prätkän laittaminen? Se vasta junttia rasvasormihommaa onkin.

Olisko mies sitten kiva jos se katselisi silmät tapilla Innoa ja Klikkaa Mua naisen kanssa? No ei vittu, sehän olis sitten ällö homo.

Lasten kanssa voisi leikkiä ja siivoilla paikkoja, paitsi että silloin olisi typerä epämiehinen mies joka tekee naisten hommat.

Jos itse lähtee urheilemaan niin sittenhän "se on vaan aina poissa"

Mikähän oikein olis hyvä harrastus, että kelpaa naiselle ilman jotain saatanan arvostelua harrastuksistaan? Tätä palstaa kun lukee niin suurin osa miehistä on narsistisikoja jotka vaan tekee sitä ällöä/lapsellista harrastusta nimeltä X. (lisää X:ään ihan mikä vaan) :D

Mielipiteitä?

M37

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kysele mitään lupia. Neuvottelee toki perheen hyväksi aikatauluista.

Aikuisuuteen liitetään itsenäisyys ja vastuullisuus. Aikuisten oletetaan kestävän yksinoloa ja pystyvän itsenäisiin ratkaisuihin.

Minun mieheni harrastaa moottoripyöriä, olutseuraa ja keilausta, ja niin kauan kuin hän kunnioittaa perhettämme ja minua saisi harrastaa vaikka pitsinnypläystä.

Olen aikuinen minäkin, joten ei se minulta ole pois, ettei ole aina sohvalla Innoa katsomassa.

Vierailija
2/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tietäisi olevansa oikeassa. Sen puitteissa on sitten hyvä yrittää kaikenlaista.

Jos tulee valitusta niin on hyvä myönnellä vaikka tietäisi asian olevan toisin.

Sillä säästää aikaa ja vaivaa. Riidatkaan eivät etene hirveän pitkälle.

Pitää löytää oma juttunsa. Pelatakin voi, muttei vaimonsa nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ikäluokasta löyvy niin eti nuorempi jos huolivat. Meillä mies 30 v pelaa pleikkaa ja tietokoneella, nii pelaan mieki. Pelaillaan välillä yhdessäki. Formulat katellaa yhdessä kotisohvalla, toki mies joskus käy niitä baarissa kavereidenki kanssa vahtaamassa. Käy muuten usein ihan kaljallakin, tämähän se on kauhea kauhistus av-palstalle. Ei laita prätkää, kesällä venettä kylläkin ja auton huoltaa. Auttaa toki kotihommissakin, mutta koen että koska olen lähinnä kotona ja mies töissä niin voin ihan hyvin hoitaa kodin enimmäkseen. Nupinaa ei ole puolin eikä toisin. Hänkin tuntuu olevan ylpeä "nörttivaimostaan" kun muut miehet eivät rauhassa saa pelata;D Enkä koe naisena olevani outo, jääväni kakkoseksi tai olevani itse tossun alla. Meitä on paljon kuule.

Vierailija
4/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys onkin kai kohtuudesta?! Mun mies pelaa pleikkaria, mutta ei tuntitolkulla.. Käy myös salilla 3-4 krt vkossa. Laittaa ruokaa. Hoitaa lasta jos mulla on menoa. Tiskaa ja pesee pyykkiä. Ruokkii kissaa ja siivoaa sen vessaa. Katsoo teeveestä niin jääkiekkoa kuin välillä täydellisiä naisia. Istuu tietokoneella. Mun mielestä tää kaikki on vaan ihan normaalin miehen käytöstä.. En näe siinä ongelmaa! Ehkä suurin osa näistä paltamammoista on jotenkin elämäänsä kyllästyneitä eapavalittajia!?!

Hirveästi tuntuisi olevan luppoaikaa ihmisellä. Ehkä se vaan tuntuu kolmekymppisestä erilaiselta, kun ajantajukin on muuttunut. Nuorempana aikaa tuntui olevan paljon enemmän.

Jaa miten niin luppoaikaa? Jos puhutaan, että pelaa kerran viikossa pleikkaa, katsoo 2-7 kertaa viikossa pätkän jotain ohjelmaa telkasta ja käväsee tietokoneella niin on sinkku jolla on luppoaikaa? Ei tuossa kai tarkoitettu, että joka päivä pelaa, katsoo TV:tä ja surffaa tunteja netissä. Salilla voi myös käydä aamuisin tai heti työn jälkeen pikaisesti.

Vierailija
5/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailee silloin tällöin rentoutuakseen, tätä tosin ehtii nykyään harvemmin. Seuraa satunnaisesti kiekkoa, minä tosin enemmän. Formulaa emme seuraa, mutta ei se mua haittais, vaikka seuraisikin. Mieheni on ammatiltaan autoasentaja, tosin ei tee niitä hommia töikseen. Huvikseen kyllä. Ennen vaihtoi autoonsa jarrupaloja ym. tarvittaessa. Nykyään meillä on sellaiset autot, joihin ei paljoa itse voi koskea...noh, renkaat sentään vaihtaa. Katselee mun kanssa välillä Innoa ja on katsonut Klikkaa muakin, homoudesta ei tietoakaan. Leikkii lasten kanssa ja siivoilee kiitettävästi. Urheilee itsekseen aivan liian harvoin. Sitä voisi puolestani tehdä enemmän, mutta ei ole hinkunut.

Voisin sanoa, että sulla on ollut ihan vääränlaisia naisia. Ei miehekkyys ole noista asioista kiinni! Miehekäs ja hyvä itsetunnon omaava mies voi pitää pinkkiä paitaa ja laittaa geeliä tukkaan. Näin meillä :-)

Vierailija
6/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan eri lajien seuraamisesta, mulle on aivan sama, kunhan se ei tule samaan aikaan hyvien futismatsien kanssa. ;) Moottoriurheilu ei ole sydäntä lähellä, koska musta se on yksinomaan typerää (enhän mä pidä edes yksityisautoilusta), mutta jos nyt mies haluaa välttämättää tapittaa kuinka autot pyörivät ympyrää, siitä vaan.

Jos puhutaan siitä, mitä mies itse harrastaa, mulle on aika sama. Pelaaminen on kivaa, kunhan siihen ei ole teinihenkisesti koukussa eli pelaa tuntikausia päivässä ja öitä läpeensä, ainakaan kovin usein.

Liikunta tms. harrastukset ovat kaikki ihan okei, kunhan on yhdessä sovittu (kummankin osalta), kuinka paljon aikaa ja rahaa omaan harrastukseen voi käyttää.

Oma mies liikkuu aika paljon ja musta se on pelkästään hyvä. Olen urheillut pienen ikäni ja lihava ja/tai rimpula (en viittaa tällä laihaan vaan velttoon ja lihaksettomaan) mies olisi aika ällö. Sitä paitsi, kun on riittävästi lihasta alla, voi otta aika monta kiloa laardia päälle ennen kuin yleisilme alkaa olla paha.

Vierailija
7/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Battle of Gettlebelts Tanks of destroyerssiä

En ole pelanut vuoteen kyseistä peliä, koska pelin ideana on pelata sitä putkeen mahdollsiimman paljon. Eli otan nyt kiinni ne pelaamattomat tunnit ja pelaan päivässä 8h tai 12h Battle of Gettlebelts Tanks of destroyerssiä.

Nyt vaimoni on alkanut valittamaan ettei tämä käynyt sopimukseen. No minäpä väitän vastaan että joopa.

Vierailija
8/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Battle of Gettlebelts Tanks of destroyerssiä

En ole pelanut vuoteen kyseistä peliä, koska pelin ideana on pelata sitä putkeen mahdollsiimman paljon. Eli otan nyt kiinni ne pelaamattomat tunnit ja pelaan päivässä 8h tai 12h Battle of Gettlebelts Tanks of destroyerssiä.

Nyt vaimoni on alkanut valittamaan ettei tämä käynyt sopimukseen. No minäpä väitän vastaan että joopa.

Voiko tuollaisen naisen kanssa tehdä edes sopimuksia? KYsyn vaan?

Hän ei ollut siis kiitollinen siitä vuodesta jonka olit pelaamatta?

Vierailija
9/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan kun vaimolla on zumbatunti.

Vierailija
10/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävänä on aina esittää asia niin että hän on väärässä

vaikka tietäisi olevansa oikeassa. Sen puitteissa on sitten hyvä yrittää kaikenlaista.

Sitten voi todellakin yrittää kaikenlaista, kuten ruikuttaa kovaa kohtaloaan täällä elektronisella itkumuurilla tai muille naisille.

Vierailija
11/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että se harrastaisi mun kanssani tanssia.

Vierailija
12/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rassaa mottoripyörää.

Käy kuntonyrkkeilyssä.

Viettää aikaa lasten kanssa.

Pelaa pelikonsolia.

Katsoo mun kanssa Täydellisiä naisia.

Hoitaa kotia ja kokkaa.

Kasvattaa chilejä.

Hoitaa akvaariota.

Keilaa.

Ja nämä ilman riitoja. Osaa siis varmaan sovittaa menonsa ja tekemisensä niin, että istuvat perheen aikatauluihin. Pidän häntä miehisenä, enkä usko muidenkaan epäilevän miehisyyttään.

Vierailija
13/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mitään tansseja tai sählyä.

Joo, ei missään nimessä noita vaikka itse haluaisikin. Jättäisin heti tuollaisen mauttoman ja munattoman ällökkeen :/

Vierailija
14/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa moottoripyöräilyä ja niiden rassailua. Se on meidän molempien harrastus, pyöriäkin on kertynyt nurkkiin jo... krhm... neljä.

Harrastimme yhdessä myös pilatesta, mutta nyt ei perhetilanne anna myöten yhteiseen liikuntaharrastukseen, lenkkeilyä lukuunottamatta.

Vierailija
15/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain sellaista, joka pitää itsetunnon hyvänä niin ettei tarvi uskoa mitä av-palstalla aina jurnataan:)

Hmm..mutta pelaamisessa minua ärsyttää se, että se ei tunnu rentouttavan tai kehittävän tai ylipäänsä antavan pelien harrastajille mitään positiivista. Ennemminkin se tekee ihmisestä vain maanisen ja vähän turhautuneen henkilön, joka vain istuu kolossaan yrittäen päästä jonkun pelitason läpi toiselle. En siis löydä siitä mitään arvostettavaa, se on erittäin suuri ongelma.

Esimerkiksi taas liikuntaharrastusta tai jotain esineiden keräilyä voin vielä arvostaakin.

Vierailija
16/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tango tekee miehestä erityisen charmikkaan. Tytötkin tykkäävät tangosta.

Vierailija
17/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, leikkiä marttyyria jota vaimo ei ymmärrä.

Sitten voi todellakin yrittää kaikenlaista, kuten ruikuttaa kovaa kohtaloaan täällä elektronisella itkumuurilla tai muille naisille.

Tuo taktiikka on hyväksi havaittu. Liian näkyvästi ei saa myönnellä. Vähän voi kinata, mutta myöntää aina olevansa väärässä ja todeta ettei ole koskaan ajatellutkaan asiaa naisen kannalta. Marttyyriksi se menisi, jos mainitsisi vielä sen päätteeksi olleensa itsekäs.

Eräänlaisten naisten kanssa on hyvä olla aina väärässä, vaikka tietäisi olevansa oikeassa. Eihän se ole keneltäkään pois, jos pysäyttää orastavan riidan heti alkuunsa. Ylpeyden voi niellä helposti.

Ymmärsit väärin viestini. Olen varsin tyytyväinen taktiikkaani se vahvistaa parisuhdetta.

Harrastuksia pidän enemmän nuorten ja opiskelijoiden juttuna. Sellaisia ne ovatkin aina olleet.

Vasta 2000 luvulla harrastuksilla on alettu tekemään rahaa ja myös aikuiset ovat alkaneet kuluttaa rahojaan eri harrastuksiin.

Oikeasti aikuisen aika ei riitä harrastuksiin ja se on aina perheeltä pois. Tämä on fakta, joka pitää hyväksyä.

Vastaukseni on siis ettei aikuinen mies saisi harrastaa mitään, koska aika ei riitä kaikkeen.

T: Harrastakaa nuorena

Vierailija
18/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun puolisoni. Addiktio tai kaiken rahan ja vapaa-ajan nielevä harrastus ei olisi kiva, mutta jos mies tykkäisi nyplätä pitsiä, fine.

Kun alunperin on ottanut miehen, joka henkisiltä ja fyysisiltä ominaisuuksiltaan on minulle sopivan miehekäs, ei harrastksilla ole paskankaan väliä siltä kannalta. Harva ihminen muuttuu yhtäkkiä sievisteleväksi neitityypiksi tai machogorillaksi.

Oma mies harrastaa remontointia ja judoa, lenkkeilee silloin tällöin. On myös ratsastanut (ihan tunneilla, akkaporukan ainoana ;) ja pelannut sulkapalloa. Kotona saattaa joskus pelailla (muutama kerta/kk pari tuntia), säädellä tietokoneita ja elektroniikkaa ja pitää kunnossa autot ja muut koneet (ei harrastuksena, vaan siksi, että se pitää tehdä).

Vierailija
19/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi harrastaa rakentamista. Jossei tee taloa, niin vaikka leikkimökin ja terassin. Tai jossei rakenna uutta, niin voi korjata ja kunnostaa vanhaa. Nainen varmaan tykkäisi jos mies tekisi keittiöremontin tai päivittäisi kylppärin laatat.

Toinen homma mitä voi harrasta on pihatyöt. Polttopuita voi tehdä ja nurmikkoa hoitaa, sekä pensaita leikellä.

Näissähän se aika kuluu kivasti ja lopputulos on perheelle hyödyllinen- eli mies tekee näitä perheensä eteen:)

Vierailija
20/29 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...harrastaa ihan mitä vain minun puolesta. Ihan sama vaikka balettia tanssisi, -ei se harrastus tee miehestä miehekästä vaan ihan oma olemus.

Kunhan osaa suhteuttaa omat menonsa perheen vapaa-aikaan niin sittenhän kaikki on jees...minua jurppii se jos itse joutuu "pakolla" vaatimaan omaa aikaa, eli tasa-arvoista ajankäyttöä niin ei tule napinaa :-)