Onko vuokraisäntä joskus tullut teille ilmoittamatta omilla avaimilla?
Kommentit (15)
Runkkaa itseksesi. Mulla on omistusasunto.
Vierailija wrote:
Runkkaa itseksesi. Mulla on omistusasunto.
En ymmärrä kommenttia. Minullakin on omistusasunto. Miten se liittyy mihinkään? Ap
Vuokranantaja voi olla myös nainen. Naiset jostain syystä tuntevat sekä lain että käytöstavat.
Ei tietenkään. Sehän olisi laitonta.
Ei ole tapahtunut, eikä kenellekään tutullekaan.
Vierailija wrote:
Kerran kolkutti ovea kun penikseni oli naisystäväni takapuolessa paneskellessamme keskellä olkkaria. Hipihiljaa kuunneltiin meneekö pois, vähän ajan päästä jatkettiin touhu loppuun.
Onko sulla röntgenkatse, jolla näet olkkarista ulko-oven toiselke puolelle?
Se on kotirauhan rikkomista jos tulee, oikeudessa tavataan sitten.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kerran kolkutti ovea kun penikseni oli naisystäväni takapuolessa paneskellessamme keskellä olkkaria. Hipihiljaa kuunneltiin meneekö pois, vähän ajan päästä jatkettiin touhu loppuun.
Onko sulla röntgenkatse, jolla näet olkkarista ulko-oven toiselke puolelle?
Ei tarvinnu, kun se jälkeenpäin selvis. Sillä oli ollu jotain asiaa.
Tulee joskus yöllä kännissä ilmoittamatta ja perii vuokrankorotuksen luontaisina palveluina.
Vierailija wrote:
Tulee joskus yöllä kännissä ilmoittamatta ja perii vuokrankorotuksen luontaisina palveluina.
Mutta siitähän sä tykkäät, kun saat parrua perseeseen ja vuokraisän lipasee sunkin meisseliä.
Kyllä. Alivuokralaisena oli yhtä helvettiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mutta siitähän sä tykkäät, kun saat parrua perseeseen ja vuokraisän lipasee sunkin meisseliä.
Yes, i like it a lot!!
Ettekö ole edes kuulleet tällaisesta? Minä olen, vuokraisännältä! Sanoi, että pariskunta oli ollut sängyssä.
Mielestäni todella väärin. Ap