Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia muilla on synnytyspelkopolista?

Vierailija
01.11.2011 |

Itse kävin eilen ensimmäistä kertaa, hirveää painostusta koko homma. En osannut edes kuvitella kuinka ahdistavaa tuo pelkopolilla käynti on.

Muutenkin vaikea asia ja sitten painostetaan painostamisen perään. Oletteko saaneet apua synnytyspelkoonne? Entä kuinka helpolla olette saaneet sektion?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä varsinaista apua ollut. Ainoa hyöty oli ekan synnytyksen läpikäyminen ja parempi ymmärtäminen. uskon ,että hoitajan persoonalla oli myös merkitystä . Mun mielestä hällä ei ollut oikein koulutusta tai luonnoslahjoja siihen tehtävään tarpeeksi.

paras apu oli itsensä psyykkaamisesta. Ajattelin että kipu on tosi kovaa, mutta kestän sen paremmin kun valmistaudun siihen henkisesti etukäteen eikä tule yllätyksenä. Mun toinen synnytys meni siis paremmin vaikka vauva oli kilon painavampi, päänymärys oli pienen sijasta suuri, kaveri ilmestyi keskuuteemme nyrkki poskella, enkä käyttänyt kivunlievitystä kuten ekassa epiduraalia. Synnytysten väli oli 8,5 vuotta eli kyllä merkitystä oli just et päätin hyväksyä kivun ja hoin synnytyksen alusta loppuun "ei satu liikaa" tai "mä kestän tän kivun" joka ikisellä supistuksella. otin myös rentoutumisesta selvää ja olin kylppärissä ikuisuuden ja elimistön omat kipulääkkeet pääsi erittyyn ja jopa nukahdin suihkutuoliin KIIpeiden supistusten välissä ja kun menin sairaalaan olin auki 8cm.

Siis mun mielestä kans pelkopolin pitäis olla parempi !! Kerroin nää mun kokemukset vaan et mistä mä sit sain itse avun. Toivon AP. lle apua asiassa vaikka tuntui etten paljon ite osannut auttaa. Sä selviät!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme