Ikäeroa 15vuotta, uusperhe, 1yhteinen vauva..
Miehelläni on kaksi isompaa lasta (toinen jo täysi-ikäinen, toinen 16v), minulla 2½-vuotias ja meillä on myös yhteinen vauva.
Mieheni 43, minä 15vuotta nuorempi.
Tällä hetkellä tuntuu, että lapsiluku täynnä ja haluamme nauttia toisistamme/ kahdenkesk.ajastakin.. olemme miettineet, että miehelleni tehtäisiin vasektomia, toisaalta taas mietimme, että mitä jos sittenkin haluamme vauvan vielä muutaman vuoden kuluttua..
Mitä mieltä olette, uskaltaako vasektomiaa tehdä?
Onko teillä tullut katumusta vastaavasta?
Ehkäisykeinona olisi loistava, koska minun ei tarvitsisi syödä pillereitä.
Kommentit (5)
Harkitsin sitä, mutta tekee pahaa ajatus siitä "esineestä" alapäässä..
Tulitikkuaskin kokoluokkaa ulottuvuuksiltaan, pehmeätä ja taipuisaa muovia. Asettuu kellumaan kohtuonteloon, kuukautiset jäävät kokonaan pois ja kivut myös. Onko sen hienompaa sitten katkaista mieheltä lopullisesti siemenjohtimet puukolla?
että jos ette meinaa heti kohta tehdä lisää lapsia, niin älkää tehkö ollenkaan. Ihan tosi. Olisi hienoa, jos luonto olisi rakentanut miehetkin niin etteivät voisi lisääntyä loputtomiin.
Harkitsin sitä, mutta tekee pahaa ajatus siitä "esineestä" alapäässä..
ja lapsia en halunnut niin lopulta sen kierukan laitatutin. Helppoa ehkäisyä, eikä sitä huomaa mitenkään. Ja siinä mielessä ehdoton että jos mieli muuttuu niin mitään peruuttamatonta ei ole tehty kuten vasektomiassa. Harkitse vielä kerran huolella. En suosittele vasektomiaa jos ette ole ihan varmoja siitä ettette enää lapsia halua.
niin saatte 5 vuotta ihan unohtaa koko ehkäisyn kanssa puljaamisen.