Piilolinssien käyttäjät. Onko kukaan herkistynyt piilarinesteelle?
Kuukausilinssit ovat alkaneet aiheuttaa mulle punoitusta mutta päivälinssit ovat ok. Voisiko johtua nesteestä? Onko kellään kokemusta?
Päivälinssit on vain kalliita jatkuvaan käyttöön, siksi mietin kannattaisko mun vaihtaa piilarivalmistajaa?
Kommentit (5)
Itse olen käyttänyt kertiksiä jo vuosia enkä pois vaihtaisi (ekat piilarit vuonna 1984). Tosin en käytä enää joka päivä, eli ne ei tule kalliiksikaan. Mutta kuten edellinen vastaaja sanoi, katsele netistä. Älä silti unohda säännöllisiä optikkokäyntejä :)
optikkoni kautta liikkeestä. Tarkoitatteko, että voisin tilata ne suoraan netistä ilman optikkoa?
Kallistun itsekkin kertakäyttöisten puoleen. Olen käyttänyt nyt niitä kolme kuukautta ilman punoitusta. Kaksi päivää sitten päätin kokeilla vielä kuukausilinssejä, kun niitä oli kotona. Heti tokana päivänä tuli punoitus ja kutina!
Varmaankin sinulla on optikkosi kortti, josta saat syötettyä arvot nettiin.
Tokihan on mahdollista, että reagoit vaan sille tietylle piilarinesteelle, mutta todellakin - kertikset on maailman loistavin keksintö piilarisaralla :)
t. vastaaja nro 3
Esim. lenseway toimittaa linssit kahdessa-kolmessa päivässä.
Tarkastuksissa käyt niinkuin ennenkin, mutta halvemmalla saat netistä. Kauppoja kannattaa vertailla, on isoja eroja hinnassa ja toiset toimittaa ilman kuluja, jos ostaa useamman paketin jne.
Olen ollut tyytyväinen. T:2
Koska saat joka kerta puhtaat, raikkaat linssit silmiisi. En itse jaksaisi läträillä nesteiden kanssa.
Vaikka maksaa enemmän, niin nyt on kyse SINUN silmistäsi. Itse en suostu tästä tinkimään.
Tiedäthän, että netin kautta saat linssit paljon halvemmalla kuin optikolta?