mä en tiedä mistä löydän mun tyylisiä ihmisiä?
Siis aina tuntuu että joku mättää mielipiteissä tms. Olen vaarmaan jotenkin mieleltäni niin erilainen.
Kommentit (22)
millä tavalla mättää? Esimerkkejä tai jotain?
Jotenkin jonkun kanssa saattaa kemia synkata mutta muuten kuin yö ja päivä no toisen kanssa ei kemia synkkaa ja sitten muuten voisi olla samanlainen. Tai en tiiä. Ehkä mulla väärä arvio. Mutta ei vaan onnaa löytää niitä omantyyppisiä ihmisiä. Koska sisäisesti en ole pinnallinen mutta ulkoisesti taas saatan ollakin. Monet taas sisäisesti ja ulkoisesti pinnalliset ei ole mulle oikeita. Sitten on nää "vaihtoehtoelämää" viettävät. Jotka ei pinnallisia mutta muuten jotenkin niin erilaisia elämäntyyliltään kanssani etten voi oikein kuvitella mitään yhteistä. Joten heilun aina täällä pallolla yksin. =(
ap
Mikä sun elämäntyylisi sitten on? Ja miksi niillä ei-pinnallisilla on sulle väärä tyyli?
etsit liiankin paljon sitä kemiaa? Yleensä taitaa aikuisilla ihmisillä olla eniten ajateltavaa lähinnä omassa elämässään eikä kaverit ole enää mitään bestiksiä joiden kanssa jaetaan kaikki.
ystävien kanssa. Meitä on neljän naisen porukka, kaikki erilaisia.
etsit liiankin paljon sitä kemiaa? Yleensä taitaa aikuisilla ihmisillä olla eniten ajateltavaa lähinnä omassa elämässään eikä kaverit ole enää mitään bestiksiä joiden kanssa jaetaan kaikki.
Ymmärrän, mitä tarkoitat ap.
Jotenkin jonkun kanssa saattaa kemia synkata mutta muuten kuin yö ja päivä no toisen kanssa ei kemia synkkaa ja sitten muuten voisi olla samanlainen. Tai en tiiä. Ehkä mulla väärä arvio. Mutta ei vaan onnaa löytää niitä omantyyppisiä ihmisiä. Koska sisäisesti en ole pinnallinen mutta ulkoisesti taas saatan ollakin. Monet taas sisäisesti ja ulkoisesti pinnalliset ei ole mulle oikeita. Sitten on nää "vaihtoehtoelämää" viettävät. Jotka ei pinnallisia mutta muuten jotenkin niin erilaisia elämäntyyliltään kanssani etten voi oikein kuvitella mitään yhteistä. Joten heilun aina täällä pallolla yksin. =(
ap
Siellä on todennäköisesti muita samanhenkisiä ja jonkun heistä kanssa voi synkata.
sellaista joka jotenkin käyttäytyy epäilyttävästi tai on erikoinen. Asia mikä rupeaisi jossain vaiheessa ärsyttämään enempi. Vaikka mukavia ihmisiä saattaa heissäkin olla. Tai toinen liian lapsellinen tai sitten tykkää pukeutua miten sattuu ja vaikka goottihenkisesti ja itse taas enempi mainstream tyyppi. Tälläistä.
ap
sellaista joka jotenkin käyttäytyy epäilyttävästi tai on erikoinen. Asia mikä rupeaisi jossain vaiheessa ärsyttämään enempi. Vaikka mukavia ihmisiä saattaa heissäkin olla. Tai toinen liian lapsellinen tai sitten tykkää pukeutua miten sattuu ja vaikka goottihenkisesti ja itse taas enempi mainstream tyyppi. Tälläistä. ap
missä on sellaisia ihmisiä kuin minä:työssäkäyviä,perheen äitejä(ei välttämätön) tykkää sisustaa, tykkää kaikesta muodikkaasta, tykkää seurata hömppää tv:stä. Ei omista 300facebook kaveria jne. tykkää jutella syvällisiä asioita myös eikä aina vaan kevyitä. Tykkää ruuanlaitosta myös.
ap
tavalliset ihmiset liian tylsiltä? Oletko kuitenkin itsekin yhtä tylsä ja kaipaat siksi mielenkiintoisempia ihmisiä seuraksi?
missä on sellaisia ihmisiä kuin minä:työssäkäyviä,perheen äitejä(ei välttämätön) tykkää sisustaa, tykkää kaikesta muodikkaasta, tykkää seurata hömppää tv:stä. Ei omista 300facebook kaveria jne. tykkää jutella syvällisiä asioita myös eikä aina vaan kevyitä. Tykkää ruuanlaitosta myös. ap
Luulisin että löydät mistä tahansa.
et kuulosta miltään osin mitenkään erilaiselta joten ehkä syy on sosiaalisissa taidoissasi?
miksi tällaisia ihmisiä olisi vaikea löytää? Tai en oikeastaan ihmettele ystävien löytymisen vaikeutta mutta tää sun kuvaamasi "ihmistyyppi" kuulostaa minusta aika tavalliselta. Omassa tuttavapiirissäni näitä on paljonkin.
Mutta muuten olen samaa mieltä kuin joku muukin ettei kannata takertua liikaa ulkoisiin seikkoihin. Itselläni ei ole ystäviä pilvin pimein, mutta ne harvat jotka on, on monellakin tapaa erityylisiä kuin itse olen.
missä on sellaisia ihmisiä kuin minä:työssäkäyviä,perheen äitejä(ei välttämätön) tykkää sisustaa, tykkää kaikesta muodikkaasta, tykkää seurata hömppää tv:stä. Ei omista 300facebook kaveria jne. tykkää jutella syvällisiä asioita myös eikä aina vaan kevyitä. Tykkää ruuanlaitosta myös.
ap
Yleensä tuolla kuvauksella olevia löytyy kaikista lasten harrastuksista. Muskari, liikunta, eri lautakunnat jne. Menet vain aktiivisesti jonkun yhdistyksen toimintaan mukaan joka sopii ajatusmaailmaasi. Jos seurakunta on lähellä, sinne pääsee helposti päiväkerhon kautta, MLL:n toimintaan haetaan väkeä, melkein jokainen partiolippukunta ja urheiluseura hakee aktiivisia aikuisia mukaan, varsinkin jos on halukas ottamaan vastuuta, omakotiyhdistykset, asukasyhdistykset... siellä tutustuu ihmisiin.
et kuulosta miltään osin mitenkään erilaiselta joten ehkä syy on sosiaalisissa taidoissasi?
Yritän jutella kuitenkin ihan normaaleja juttuja. Olen hiukka hitaammin lämpenevä kuin toinen mutta se on temperamenttini ja sitä en voi muuttaa.
ap
on se että minun helppo nykyään kätkeytyä masennuksen taakse. Eli kukaan ei halua kumminkaan tutustua minuun tai en vaan jaksa ravata yhdistyksissä tai ei ole lapsenvahtia.
ap
että masennus on syynä siihen, että koet ettet löydä omanlaisiasi ihmisiä. Masentuneena kun ei ole oma itsensä niin kukaan muukaan ei oikein tunnu miltään. Ainakin itse yritin ehkä jotenkin parantaa masaennusta etsimällä täydellisen sopivia ihmisiä ja ei tullut vastaan.
Tutustu myös toisenlaisiin. Elämä on mielenkiintoisempaa niin.