asiallisia vastauksia kiitos...erosta.
Eli voisitteko erota miehestä 14v jälkeen kun ollaan vaan kaverita ja kohta ei sitäkään. Mies ulkoisesti inhottaa minua. On inhottanut alusta asti mutta silti nyt tässä olen. Joku miehessä sai ihastumaan ja huono itsetunto varmaan. Kuitenkin jo monta vuotta eroa manaillut. Ei jaksa ja olen aika poikki jo.
Kommentit (24)
Papukaijamerkki. Olet kaikkien miesten pelastaja! Toisen itsetuntoa ei voi toinen nostaa. Vai mitä? Ihan peruspsykologiaa. Itsetunto lähtee siitä että hyväksyy itse itsensä. Olen kehunut miestä jne. mutta ei pidä siitä. Luuletko etten 14v aikana ole kaikkea kokeillut? Alussa seksiä oli paljon ja itsetunto silti huono. Mistäköhän? Sä olet juuri samanlaisia ihmisiä kuin mun mieheni. Eli hänen mielestään minun vanhempiani voi vihata ja haukkua ja olla sanomatta päivää tai näkemiin ja olla aina eri huoneessa kun tulevat kylään. Joo on mullakin ollut erimielisyyttä hänen äitinsä kanssa. Mutta aina sanon heippa ja moi ja olen joskus käytöstä anteeksikin pyytänyt. Onnea sulle loppuelämään oot selvästi nyt haukkumisellas ansainnut sen! ap
Miehesi käyttäytyy tietenkin epäkohteliaasti vieraita kohtaan ellei tervehdi ja seurustele, enhän minä tuollaista voi tietää..
Mutta kokemukseni mukaan hyvä parisuhde nostaa itsetuntoa ja huono laskee. Ei ole mielestäni ihan peruspsykologiaa, että ihminen voisi yksin hallita omaa mieltään ja itsetuntoaan. No man is an island -tyyliin.. Mutta tsemppia sinullekin - siis eroon, joka näyttää ainoalta kannatettavalta vaihtoehdolta.
toki aluksi on outo olo, mutta väärin teet itseäsi kohtaan jos vanhuuteen asti mietit että mitä jos olisit eronnut niin olisitko ollut onnellisempi etkä nysvännyt tottumuksesta sen ukon kanssa vaikka toivot että paremminkin voisi olla.
kaikissa on toki vikansa, mutta jos haluaa enemmän kuin kaveri ja kämppis niin sitä kohti sitten vaan. toki kannattaa yrittää keskustella miehen kanssa ensin ettei sille tule ihan yllätyksenä...joskus ihan kiva ei vaan riitä. tai sitten pidät silmät auki ja eroat kun tiedät löytäneesi jotain kiinnostavampaa.
Myös sille kenen kanssa tuli kinaa. =)
Ajatuksia nosti pintaan. Jos mies kompensoisi muita puutteita vaikka sillä että olisi kohtelias ja puhelisi niitä näitä vieraille mutta ei. Ei ole. Olmien sukulaisten kanssa vaan juttelee. Eli vika varmaan mussa? Voisihan tuo erilainen olla toisen kanssa. Jos itsetuntokin löytyisi, olen varmaan väärä hänelle. Omakin itsetunto hakusessa mutta aina olen kohtelias ja jotain yritän puhella. Ja hänen äitinsä kanssa paljonkin jutellut. En mä tiedä onko edes realistista odottaa parempaa miestä kun sitä ei ole tullut nytkään vastaan. =/ Olen yrittänyt etsiäkin mutta aina josssain vaiheessa se loppuu...yhteydenpito. En ole tarpeeksi kiinnostava kait. Ulkonäköä kehutaan jne.
Pitää näistä miehelle puhua. Ei siitä varmaan kummempaa tule. Olo on kuin sodan hävinneellä. =(
ap
Papukaijamerkki. Olet kaikkien miesten pelastaja!
Toisen itsetuntoa ei voi toinen nostaa. Vai mitä? Ihan peruspsykologiaa. Itsetunto lähtee siitä että hyväksyy itse itsensä. Olen kehunut miestä jne. mutta ei pidä siitä. Luuletko etten 14v aikana ole kaikkea kokeillut? Alussa seksiä oli paljon ja itsetunto silti huono. Mistäköhän? Sä olet juuri samanlaisia ihmisiä kuin mun mieheni. Eli hänen mielestään minun vanhempiani voi vihata ja haukkua ja olla sanomatta päivää tai näkemiin ja olla aina eri huoneessa kun tulevat kylään.
Joo on mullakin ollut erimielisyyttä hänen äitinsä kanssa. Mutta aina sanon heippa ja moi ja olen joskus käytöstä anteeksikin pyytänyt. Onnea sulle loppuelämään oot selvästi nyt haukkumisellas ansainnut sen!
ap