Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet käynyt suihkussa ja hiuksesi ovat kuivuneet, miten kauan aikaa sinulta menee...

Vierailija
31.10.2011 |

että olet meikannut, kammannut hiuksesi, etsinyt itsellesi vaatteet, kenties silittänyt ne, pukenut, syönyt ja laittanut itsesi siihen kuntoon että voit mennä esim kauppaan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ennen kaupassa käyntiä suihkussa. Enkä aamuisin ennen töihin lähtöä.

Vierailija
2/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ennen kaupassa käyntiä suihkussa. Enkä aamuisin ennen töihin lähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet meikannut, kammannut hiuksesi, etsinyt itsellesi vaatteet, kenties silittänyt ne, pukenut, syönyt ja laittanut itsesi siihen kuntoon että voit mennä esim kauppaan?

Vierailija
4/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nukkumaan

Vierailija
5/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli märillä pitkillä hiuksilla. mutta puhallan ne pintakuiviksi, laitan rullat ja sillä aikaa meikkaan. vaatteet otan sellaiset, jotka olen jo silittänyt.

Vierailija
6/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluisten ja toisiinsa sopivien vaatteiden valitsemiseen ja hiusten geelillä stailaukseen.

Mies 37 v

Vierailija
7/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen, niin menen ensin sinne ja sitten vasta suihkuun. Jos taas on työhönlähtö edessä, heräämisestä menee 45-60 min. siihen, että olen ovesta ulkona.

Vierailija
8/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin paskainen, että on pakko käydä pesulla ennen kauppaa (sen jälkeen käyn), menee ehkä puoli tuntia.

Tosin aina eivät hiukset edes ole kuivat kun lähden.

Vierailija
9/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee suihkussa käymiseen, pukeutumiseen ja meikkaamiseen. Loppuaika on "heräämistä" eli syön hyvin hitaasti ja lueskelen lehteä.

Vierailija
10/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättyäni, hoidan aamupesut (käyn suihkussa iltaisin), puen päälleni vaatteet jotka olen edellisenä iltana laittanut valmiiksi esille, harjaan hiukset ja laitan ne ponnarille, syön aamupalan.

Vierailija
11/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksille en tee muuta kuin harjaan, en meikkaa koskaan ja olen nopea syömään.

Vierailija
12/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäsen hiukset nutturalle harjaamatta, pesen hampaat, huuhtasen naaman vedellä, puen vaatteet ja olen valmis.

Vierailija
13/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen pari minuuttia (=ripsiväri ja puuteri), kamman veto hiusten läpi 20 sekuntia. Vaatteiden valinta (=t-paita ja farkut) pari minuuttia. Syöminen, lehdenluku ja vessassa istuminen yhteensä 20min.

Vierailija
14/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos puhutaan töihin menosta, niin noin 30 min.

Vierailija
15/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Minä en silittele vaatteita enää aamuisin vaan laitan en valmiiksi illalla ;), sitä aikaa ei siis voi laskea.

b) Hiuksenikin laitan föönaamalla, joten mielestäni hiusten kuivuminen taas pitää laskea kokonaisaikaan.

c) Edelliset huomioiden minulla kestää itseni kuivaamisen jälkeen 1 t 15 min siihen, että olen lapset takapenkillä peruuttamassa pihalta pois kohti päiväkotia ja junaa. Tuossa ajassa meikkaan, kuivaan ja laitan hiukset, syön ja luen hesarin, autan lapsia pukemaan ja katson, että koululaisilla on kaikki ok jne.

d) Jos menisin vain kauppaan eikä tarttisi miettiä lapsia tms., olisin valmis varmasti puolessa tunnissa.

Vierailija
16/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole erityisen rikas eikä ole miehenikään. Tämä on vain asia jonka olen päättänyt ulkoistaa elämässäni. Minulla ei ole koskaan bad hair daytä. Maksan siitä mielelläni noin 150e/kk.

Mutta kysymykseen. Kun olen käynyt suihkussa niin olen valmis menemään kauppaan meikkaamisen ja pukemisen jälkeen n. 15 minuutissa. Jos pitäisi jotain pientä haukata tuossa välissä niin menisi 5min lisää.

Vierailija
17/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun jälkeen vain peruukki päähän,vaatteet päälle ja menoksi:)

Vierailija
18/32 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka meikkaa kauppaan? tai silittää vaatteet? hullut

Vierailija
19/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa kauppaan (!?) ja vaatteet ovat silitettyinä ja viikattuina kaapissa, en tietenkään erikseen silitä vaatteita joka kauppareissua tms. varten. Laitan hiukset kiinni, puen vaatteet ja etsin avaimia 10 minuuttia. Siitä tuo vartti :D

Vierailija
20/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottele hiusten kuivumista erikseen.

Käyn suihkussa, max 10 min (sisältää ihon rasvauksen, myös kasvot),

-vedän kylpytakin päälle ja pyyhkeen päähän,

-syön 5 min,

-pesen hampaat 2 min,

-meikki 5 min, (kosteusvoide, meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri, kajal, luomiväri, ripsiväri, huulirasvaa, hyvin naturelli meikki...olen tosi vaalea, pakko meikata, muuten näytän sairaalta)

Harjaan hiukset ja jos on kosteat kuivaan hiustenkuivaajalla 2 min. Vetäisen ponnarille.

Puolessa tunnissa olen sängystä täysin valmiina. Pukemiseen nyt ei mene kuin pari minuuttia.

Kuka hullu silittää enää nykypäivänä??

Ai niin laitan deodoranttia ja hajuvettä hieman, yleensä viimeiseksi jos muistan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä