Mitä mieltä Klikkaa mua -sarjan lapsinäyttelijöistä? Yksi niistä on mun :)
Mutta en kerro kuka, koska muuten alkaa tyypillinen av-mammailu, eli se haukutaan ja muut lapset kehutaan :)
Kommentit (30)
Itse en laittaisi lastani televisioon, mielestäni vanhempi, joka tekee niin, haluaisi itse sinne ja elää lapsensa kautta.
Poikkeuksena näyttelijävanhemmat, jotka ovat läsnä tilanteessa.
tämän logiikan mukaan musiikkia soittavat lapset tekevät sitä vain, koska vanhemmat haluavat. Fudista pelaavat eivät itse halua, vaan vanhemmat... ihme kommentti...
suomalaista perikateutta vastaajilta...HIENO HOMMA jos lapsesi on päässyt telkkariin, varmaan mahtava kokemus! Ole ylpeä lapsestasi. Suomalaiset on 90% kateellista/kyräilevää/toisista pahaa puhuvaa kansaa, olisi mahtavaa jos kaikki keskittyisivät elämään sitä omaa elämäänsä eikä koko ajan poljettaisi muita maahan...
kivaa et lapsi saa tehdä jotain special-juttuja, niin lapselle on tärkeää saada olla ihan tavallinen, lapsi vaistoaa herkästi vanhempien pätemishalun ja perheen filmitähden osa ei ole lapselle oikein.
päästä näkemään ja kokemaan erilaisia juttuja!
Ei noita kuvauspäiviä nyt riesaksi asti ole, jos vaikka muutamankin kerran siellä telkkarissa naamaansa näyttää :)
suomalaista perikateutta vastaajilta...HIENO HOMMA jos lapsesi on päässyt telkkariin, varmaan mahtava kokemus! Ole ylpeä lapsestasi. Suomalaiset on 90% kateellista/kyräilevää/toisista pahaa puhuvaa kansaa, olisi mahtavaa jos kaikki keskittyisivät elämään sitä omaa elämäänsä eikä koko ajan poljettaisi muita maahan...
Ja kyllä, kuvauspäivät olivat lapsen mukaan tosi mukavia ja kaikki ihmiset siellä paikalla oli tosi kivoja. Lapsista pidettiin erityisen hyvää huolta :)
-ap
Se teinin esittäjä ei ole minusta ollenkaan hyvä. Liian vanhan näköinen ollakseen 13-vuotias, ja muutenkaan ei ole yhtään luonteva.
Muut lapset eivät ole erityisesti jääneet mieleen. Tavallisilta suomalaisilta lapsilta näyttävät.
tyypillistä suomalaista perikateutta vastaajilta.
Suomalaiset on 90% kateellista/kyräilevää/toisista pahaa puhuvaa kansaa, olisi mahtavaa jos kaikki keskittyisivät elämään sitä omaa elämäänsä eikä koko ajan poljettaisi muita maahan...
Ole ylpeä lapsestasi. Kaikki sarjan lapset ovat olleet mielestäni riittävän luontevia. Enemmänkin saisi lapsia näyttää...
Mielestäni on myös hyvä, että käsikirjoitus on "huomaamaton" lasten suhteen, eli ettei lapsille ole kirjoitettu mitään ihmeellisiä koukeroita ja kohtaloita käsikirjoitukseen, vaan ikäänkuin elävät sielläkin lasten elämää. Varmaan on mieluisa ja harmiton kokemus ulospäinsuuntautuneelle lapselle, hieno homma :) söpöjä ja reippaita ovat olleet kaikki muksut niissä jaksoissa, jotka olen nähnyt :) Teillä on varmaan kaikki jaksot tallennettu, teettekö jonkun dvd:n niistä, jos maikkari ei julkaise sarjaa dvd:nä? Luulisi tosin että julkaisee.
Ja kyllä, kuvauspäivät olivat lapsen mukaan tosi mukavia ja kaikki ihmiset siellä paikalla oli tosi kivoja. Lapsista pidettiin erityisen hyvää huolta :)
-ap
sen takia en ehkä niin kiinnitä huomiota niihin pienempiin