Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ja lapset kuumeessa ja mies haukkuu kusipääksi...

Vierailija
30.10.2011 |

no ei tämä nyt näin yksiselitteistä ole, mutta miksi saan miehen vihan niskaani aina, kun jään lasten kanssa neljän seinän sisään...? Nuorempi vielä vauva.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska et lähtenyt pihalle?

Vierailija
2/7 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en teidä, mihin). Oikeuttaako se haukkumaan kusipääksi? Laittoi vielä valot lastenhuoneeseen, kun olin nukuttamassa lapsia ja tuli sinne räyhäämään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ukolla alkaa mennä pinna marttyyrin rooliisi. Jos et haluaisi päästää sitäkään edes lenkille? Voisin kuvitella, että pinna menee.

Vierailija
4/7 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla vaivalla lähden näistä nurkista pois vaikka viikoksi.

ap

Vierailija
5/7 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi käytös mutta vielä oudommalta saamasi vastaukset...

Meillä ei todellakaan käytetä tuollaista kieltä mutta meilläkin miestä turhauttaa sairastamiset. Syynä lienee että suunnitellut asiat monesti peruuntuvat esim. tämän päivän kylässäkäynti. Lapset ovat kiukkuisia ja kituisia kun ovat koko ajan sisällä ja vielä huonossa kunnossa. Mies kokee hankalaksi kun ei osaa auttaa riittävästi ja haluaisi esim mennä tallille hommiin mutta sitten on syyllinen olo jos menee ja jättää toiset sairastamaan jne.

Tsemppiä kuitenkin ap;lle. Koeta joskus jutella asiasta miehen kanssa kun on rauhallinen tilanne. Ihan vaan kysäiset että mikä sitä ottaa päästä kun lapset sairastaa tai jotain vastaavaa. Ja opetelkaa kommunikoimaan paremmin. Se helpottaa kummasti elämää. Minä olen esim. oppinut sanomaan miehelleni että olen sairas mutta voit mennä omiin puuhiisi ulos pariksi tunniksi mutta tartten apua ruuanlaitossa sitten kello x ja sen jälkeen haluaisin nukkua jne. Näin miehen ei tartte olla koko ajan varalla passaamassa jne ja sitten mies on taas vuorostaan mielellään lasten kanssa kun niin sovitaan.

Vierailija
6/7 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistavaa oli kuunnella isän ja äidin riitelyä nimenomaan illalla kun olisi pitänyt nukkua. Mahassa oli niin kireä solmu, että ei saanut unta koko yönä. :(

Vierailija
7/7 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan muitakin ongelmia.

Meillä ei nimitellä lasten kuullen toisiamme ikinä. Jos toinen on kipeä ja jaksaa hoitaa vielä lapsia niin toinen terveempi vanhempi on vain tyytyväinen eikä todellakaan tule häiritsemään esim. nukuttamista jotta sekin tilanne pitkittyisi.

Terveempi vanhempi tekee silloin muita koti/työ hommia jotta sairas pääsisi pian sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän