Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isänpäivä ahdistaa...!!

Vierailija
30.10.2011 |

Taas se tulee. Isänpäivä. Ja ahdistus on alkanut jo pari viikkoa sitten.

Ollaan isän kanssa näennäisissä väleissä, koska sukulaiset odottaa, että ollaan väleissä ja painostaa siihen. Isä ja äiti ovat eronneet, ja isällä on uusi perhe.

En ole heidän perheensä kanssa ollut kummoisesti tekemisissä. En piittaa isästäni pätkän vertaa. Hän on väkivaltainen tyranni, luulee tietävänsä aina kaiken. Häntä pitää "kunnioittaa" vaikka hän ei ole koskaan saanut aikaiseksi mitään kunnioituksen arvoista.

Hän uskoo vain rahan voimaan, minä olen enemmän vasemmistolainen. Hän on sovinisti, minä feministi. Heidän perheensä on "uskovainen" (vetoavat uskontoon, kun se heille sopii), minä en kuulu kirkkoon. He ovat rasisteja, minä en...Listaa voisi jatkaa loputtomiin!

Ja nyt joudun onnittelemaan tuota paskapäätä taas kerran, koska häntä on sattunut onnistamaan äitini kanssa. Sitten pitää viedä lahjoja ja halailla ja kaikkea sitä valhetta, mitä ei kukaan usko!!

Sitten isäni kertoo tarinoita minun lapsuudesta, jotka eivät oikeasti pidä paikkaansa, koska hän ei koskaan ollut paikalla, kun minä olin lapsi...

Kaikkea sitä ihmisen pitääkin elämässään kestää. Oikeastaan toivon nykyään, että isäni sanoisi jotain oikein pahasti tms. että saisin katkaista kaikki välit häneen. Kerran vuodessa parin tunnin isänpäivä-ruokailu on liikaa!!

Kohtalotovereita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen ihminen voi todella olla menemättä. Eikä siitä tarvitse yhtään syyllistyä. Tuo isähän vaikuttaa häiriintyneeltä- sellaisten lapsethan on sidottu perheeseen häpeällä ja syyllisyydellä ja kärsivät aikuisena monin tavoin.

Vierailija
22/25 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin kauan valtaa sinuun kun niitä salailet.

Lopeta salailu ja muitten takia valehtelu, niin voit olla juuri sellainen kuin haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuistua, ettei ole pakko tehdä mitä ei halua. Sano; Ei, minä en nyt tule ja lähetä kortti, simppeliä!

Kamalaa mahtaa olla, mutta kukaan ei voi auttaa kun sinä itse itseäsi. Mennyt on mennyttä ja tulevaisuutesi teet sinä itse. Niin ja et ole ainoa, jolla ei ole ollut, ah, niin ihana lapsuus...

Vierailija
24/25 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan. Oma isä on myös narsistinen laiska itsekäs omahyväinen. Ei ollut paikalla, joi ja lauloi mieluummin. ei maksanut edes elareita, kun ta maksoi. ja silti valittaa . kaikesta.

mutta ei kukaan odota mitään teeskentelyjä. kaikki tietävät mikä isäni on. laitan tekstarin isänpäivänä, koska isäni on narsistinen ja loukkaantuu jos HÄNTÄ ei muisteta. itse ei ole kertaakaan muistanut vielä minun syntymäpäivää. olen keski-ikäinen, joten synttärietä on jo ollut useammat.

olen myös joskus ollut laittamatta edes tekstaria. mutta ei se siitä mitään opi eikä ymmärrä. jos on lusikalla annettu, eii voi kauhalla ottaa. laitan sen tekstarin ja kaikilla hyvä mieli.

Vierailija
25/25 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista isääni millään tavalla, en isänpäivänä,en jouluna, en synttäreillä,en koskaan.

En ole edes ilmottanut syntyneistä lapsenlapsista.

Vuosien varrella on mennyt viesti perille ja iljasta pitelee myös siltä suunnalta ja hyvä niin.