Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1 v 10 kk muisti mihin kätkin puhelimen ja kiikutti sen minulle kätköstä

Vierailija
06.12.2011 |

pitkän ajan päästä, kun olimme lähdössä ovesta ulos ja etsin että missäs se mun puhelin on... Taapero ravasi piilolle ja kaivoi puhelimen esiin ja kiikutti äimistyneelle äidille :D jee, tämähän toimii!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans poika muistanut pienestä pitäen missä mun puhelin on. Meillä yleensä muistaa myös kauppalistan. Kerran harmittelin kotona kun pesuaine loppuu niin seuraavana päivänä kun mentiin kauppaan poika tokas, että "ostetaan pesuainetta kun se on loppu".:)

Vierailija
2/3 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli päivän hymyilyttävin viesti! Ihana!

Tuli elävästi mieleen, kun omat mukulat oli vielä tuollaisia taapero- ja/tai leikki-ikäisiä. Ne on niin hyviä muistamaan tuollaisia juttuja – eli muista nyt itse käyttää tilannetta hyväksesi ja tietysti kehua pikkuista äitin auttamisesta! Hyöty on molemminpuolinen! :D

Niin kauan kuin tilannetta kestää...

Sillä väistämättähän tuppaa kuitenkin lopulta käymään niin, että kun ne alkaa teini-ikää lähestyä, ei ne enää muista eikä haluakaan muistaa mitään. Ei edes omien asioiden hoitoa, joskin kännykkäänsä tosin varjelevat ja kantavat kuin suurinta aarretta ikinä aina mukana... MOT. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän ajan päästä, kun olimme lähdössä ovesta ulos ja etsin että missäs se mun puhelin on... Taapero ravasi piilolle ja kaivoi puhelimen esiin ja kiikutti äimistyneelle äidille :D jee, tämähän toimii!!

Oikeasti välillä tajuaa mitä kaikkea noin pieni ymmärtää, näkee, tarkkailee ja painaa mieleen.

Kerran imuroin olkkaria ja nostin lapsen (1v 4kk) keinuhevosen nojatuoliin. Imuroituani hääräsin keittiössä ja seurailin taaperoa. Taapero nosti pikkuisen keinuheppansa lattialle, sitten jäi mietteliäänä seisomaan ja nosti hevosen takaisin. Meinasin jo tässä tikahtua mutta sitten napero ottikin vielä askeleen taaksepäin, katsoi arvioivasti keinuhevosta - ja sitten vielä kerran liikautti sitä tuolissa ilmeisesti siihen asentoon missä se oli aiemmin ollut. Sitten lapsi poistui muihin puuhiinsa.