Lue keskustelun säännöt.
Joku Tommy Venetzuelasta oli lähettäny mun sähköpostiin ihania kuvia!?!?!
07.11.2005 |
Siis aivan ihanan näkönen ilmestys, en vaan tunne koko miestä...mistähän se oli saanut mun osoitteen? Olin yhdessä nettikisassa mukana, mutta mun mielestä siinä ei kai ollu sähköposti osotetta...no ehkä muistan väärin ja siinä olikin ja on siitä bongannut mut :))))))
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tässä taitaa nyt alkaa kuuma suhde välillä Suomi - Venetzuela