Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hittoa voi ostaa joulun jälkeen 18 vuotiaalle pojalle joululahjaksi?

Vierailija
30.10.2011 |

Kaikki muut joululahjat mietitty ja osa hankittu jo valmiiksi paitsi tämän kohta 18 vuotiaan pojan. Viime vuonna ostin pelin pleikkariin, mutta eipä häntä sekään oikein kiinnostanut. Viime vuonna sai myös korua ja haju-/ partavettä, sitä läträä melko harvoin.

Vaatteita en osaa hänelle ostaa ja ymmärtääkseni on muutenkin todella nirso ja valikoiva niiden suhteen (tyylin huppari väh 80e jotta hyvä), enkä ole varannut hänen lahjaansa kuin max 30e. Tuo määrä rahana annettuna on mielestäni turhan pieni summa.

Harrastuksina hänellä on ainoastaan mopoilu ja kohta ilmeisesti autoilu.

Auttakaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin anna lahjakortti. Muuten menee turhan vsikeaksi. Mä kyllä antaisin vaikka bensarahaksi, tai sitten lahjakortin johonkin hänelle mieluiseen pikaruokapaikkaan, leffaan tms.

Vierailija
2/10 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITunes-kortit.

Saavat ladata musaa, pelejä, leffoja tms omien halujensa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joulun jälkeen?

Anna leffalippuvihko.

Vierailija
4/10 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x leffalippu ja 10 e iso kassillinen irtsareita. Varmaan kelpaa, jos on yhtään normaali nuori.

Vierailija
5/10 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tuon ikäiselle voi ostaa jotain kodin tavaraa, esim. pyyhkeitä tai pussilakanasetti.

Vierailija
6/10 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joulun jälkeen? Anna leffalippuvihko.

Tarkoitti varmaan, että poika täyttää joulun jälkeen 18.

Vierailija
7/10 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut 18-vuotiaana vanhemmilta lahjaksi 20 € synttäreinä ja joulunakin, ihan hyvin kelpaa kulutusrahaksi :) Jos saa enemmän rahaa, sitä ei kehtaa käyttää, miettii enemmän että mihin sen sijoittaisi.

Vierailija
8/10 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut 18-vuotiaana vanhemmilta lahjaksi 20 € synttäreinä ja joulunakin, ihan hyvin kelpaa kulutusrahaksi :) Jos saa enemmän rahaa, sitä ei kehtaa käyttää, miettii enemmän että mihin sen sijoittaisi.

Kyllä nuorelle aina raha kelpaa!

Oma poika 19 v., ja kyllä ilahtuisi 20-30 eurosta kirjekuoressa.

Vierailija
9/10 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joulun jälkeen? Anna leffalippuvihko.

Käsitin että lapsi täyttää joulun jälkeen 18v.

Leffaliput on hyvä 30e lahja.

Mikä on suhteesi lapseen?

Itse olen samanikäisen äitipuoli ja ainoa, joka ostaa lapselle kirjoja. Lukee aika vähän, mutta olen hyvä valitsemaan sopivia hänelle.

Vierailija
10/10 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nahkahanskat autoilua varten. Itse äitipuolena olen ostanut molemmille (tyttö & poika) sellaiset kun aloittivat autokoulun syksyllä/talvella ja muutoin käytössä oli vaan lapasia.

Vaikka jotkut Sausot maksaa 50-60e, niin 30eurolla saa ainakin tarjouksesta ihan hyviä. Testaa ettei ole huonot kutisevat. Sopiva koko meidän pian 18v:lle pojalle on 10.