Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fuckin Bitch, jätä mut rauhaan!

Vierailija
07.11.2005 |

Siis mikä pakkomielle sulla on mua kohtaan?! Luuletko etten tiedä mitä oot miehelles menny tekemään? Peräti viikon olitte naimisissa kun jo oli pakko " päästä testaamaan omaa viehätysvoimaa" ja hypätä vieraaseen petiin?? Sun miehes on ansainnu jotain paljon paljon parempaa kuin tuommosen noita-akan. Ihan turhaan laittelet mulle viestejä miehes kännystä tai mesen kautta, et sä saa mua narautettua. Jos joskus pääsen näkemään sut naamatusten, voit olla varma että saat kuulla kunnias. Sä et oo mitään muuta kuin yks helvetin mielenterveysongelmista kärsivä ameeba, etkä sä oo ansainnu miestäs, et todellakaan. Hauskaa loppuelämää sulle imbesilli, ja jätä mut rauhaan. Mun ja miehes väliin et ikinä, IKINÄ pääse.

t. tiedät kyllä kuka

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin sanottu.

Mutta mieskin voi valehdella...

Vierailija
2/8 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten pata kattilaa soimaa, että tämä haukuttu nainen on käynyt vieraissa? Kun miehellä samaan aikaan vipinää ap:n kanssa??

Ap:llä ei tosiaan ole lääkitys kohdallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin siks tiiän kun oon sen miehen tuntenu jo niiin monta vuotta ja tosiaan tunnen sen.

Vierailija
4/8 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sitten pata kattilaa soimaa, että tämä haukuttu nainen on käynyt vieraissa? Kun miehellä samaan aikaan vipinää ap:n kanssa??

Ap:llä ei tosiaan ole lääkitys kohdallaan.

Vierailija
5/8 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et siinä mielessä ei sun " miesystävälläs" mene kovin hyvin, kun vaimo pettää ja kaveri on aggressiivinen hullu

Vierailija
6/8 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis mikä pakkomielle sulla on mua kohtaan?! Luuletko etten tiedä mitä oot miehelles menny tekemään? Peräti viikon olitte naimisissa kun jo oli pakko " päästä testaamaan omaa viehätysvoimaa" ja hypätä vieraaseen petiin?? Sun miehes on ansainnu jotain paljon paljon parempaa kuin tuommosen noita-akan. Ihan turhaan laittelet mulle viestejä miehes kännystä tai mesen kautta, et sä saa mua narautettua. Jos joskus pääsen näkemään sut naamatusten, voit olla varma että saat kuulla kunnias. Sä et oo mitään muuta kuin yks helvetin mielenterveysongelmista kärsivä ameeba, etkä sä oo ansainnu miestäs, et todellakaan. Hauskaa loppuelämää sulle imbesilli, ja jätä mut rauhaan. Mun ja miehes väliin et ikinä, IKINÄ pääse.

t. tiedät kyllä kuka

Vierailija
7/8 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUn miehes ja mut on luotu yhteen, tietäisit miten läheisiä me ollaan. Läheisimpiä kuin te ikinä. Sä et koskaan osannu arvostaa sitä mitä sulla oli, ja nyt, tästä hetkestä eteenpäin se kaikki kuuluu mulle. Mä oisin ollu valmis astumaan estradilta pois, antamaan teiän jtakaa elämäänne ilman mua, mutta kiitos sule, sä pilasit kaiken. Sen mitä teillä oli. Mä pidän miehestäs parempaa huolta kuin sä ikinä. Arvaa muuten missä muruses oli viime viikolla ...yön yli..? Hah!!! ap

Vierailija
8/8 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

t. tiedät kyllä kuka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän