Minkä nimen olisit halunnut antaa vauvallesi, mutta puoliso ei suostunut?
Kommentit (22)
vieläkin harmittaa, kyseessä ei edes olisi ollut kutsumanimi.
mutta kävi ilmi, että se tarkoittaa nussimista miehen äidinkielellä :) Tuli Elli.
olen vieläkin sitä mieltä että poika on ihan Teemun näköinen.. hyvä juttu on se että lapsi itse, koululainen jo, pitää ko nimeä todella karmeana :D
olen vieläkin sitä mieltä että poika on ihan Teemun näköinen.. hyvä juttu on se että lapsi itse, koululainen jo, pitää ko nimeä todella karmeana :D
ajattelin poikani nimeksi Teemua (syntyi 80-luvulla). Kun lapsi syntyi, hän ei näyttänyt yhtään Teemulta. Siskoni sanoi, että ette kai laita sitä nimeä. Laitettiin kuitenkin (siskosta tuli kummi) ja nyt poika ei voisi olla mikään muu. :)
Ilkan, Jorin ja Markuksen. Isä ei. Tuli jotain muuta. Tuo, kenestä piti tulla Jori, on ollut koko ikänsä katkera, koska olisi halunnut olla Jori. Ei halua enää muuttaa nimeään, kun on kilpaurheilu-urallaan tullut tunnetuksi nykyisellä nimellään. Jori olisi sen verran nykyistä harvinaisempi, että jäisi helpommin mieleen. Nyt joutuu aina selittelemään, onko hän juuri se urheilija, kun samannimisiä on paljon.
Mies tyrmäs välittömästi. Luulen, et tunsi jonkun sen nimisen, vaikka joku ex-pano.
olisi ollut poika, nimeksi olisin halunnut Mio. Mies ei suostunut ja piti nimeä aivan outona.
Onneksi tuli tyttö, jolle yhdessä keksitty nimiyhdistelmä oli ollut valmiina jo vuosia.
Kohta jännitetään onko seuraava poika ja alkaako nimisota sitten. :D
Olisin halunnut Eliaksen toiseksi nimeksi Ilmarin rakkaan isoisäni mukaan. Miehele ei käynyt. Pojasta tuli Elias Aaron yhteisellä päätöksellä. Terkkuja tutuille täältäkin...
Mut eipä sit muka kelvannutkaan pojan nimeksi, pöh :(
Itse tykkään Leni-nimestä, mutta mies ei. Onneksi molempia viehättäviä vaihtoehtoja oli myös useita.
Lenni. Pojasta tuli sitten Jesse, miehen mielen mukaan.
jesset, jasset, jamit ja jimit on tyhmimpiä nimiä mitä tiedän.anteeks vaan.
Jos meille olisi tullut poika, olisin halunnut nimen Eelis, edesmenneen rakkaan pappani mukaan. Miehelle se ei olisi käynyt, koska lapsuudenkotinsa naapurissa asui ko. niminen juoppo peräkammarinpoika :)
Tytön nimeksi tuli sitten Adeliina
kaikki nämä tyrmättiin täysin... mutta onneksi yksi minunkin suosikki hyväksyttiin!
Olisin halunnut Eliaksen toiseksi nimeksi Ilmarin rakkaan isoisäni mukaan. Miehele ei käynyt. Pojasta tuli Elias Aaron yhteisellä päätöksellä. Terkkuja tutuille täältäkin...
terveiset vaan kaikille tutuille :-)