Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ihan kalkkis kun mun mielestä ekaluokkalaiset ei kuulu discoon

Vierailija
29.10.2011 |

Kuulin juuri että meidän kunnan yhdellä koululla järjestetään disco 1-6 luokkalaisille. Minusta 1lk ja 6lk samassa discossa ei oikein hyvä idea. Ihan eri jutut on kohta yläastelle menevillä kuin juuri koulunsa aloittaneilla. Ja yleensäkin, ehtiihän ne discoilla ja bilettää myöhemminkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot,niin tässä toinen.

Vierailija
2/10 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytön koulussa disco oli jaettu kahteen osaan yhtenä perjantaina. Eli 1-3-luokkalaiset klo 16-18 ja 4-6-luokkaliset 18-20.

En ole itse innostunut asiasta, mutta lapsille ne on tosi tärkeitä. Niistä puhutaan koulussa viikkoja etu- ja jälkikäteen kavereiden kanssa.

Olen opetellut ajattelemaan niitä enemmän lastentapahtumanan kuin discona. Eli ei nimi tilaisuutta pahenna. Oma kolmasluokkalaiseni siis osallistui tänä syksynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

disco 1-6-luokkalaisille. Se on kivaa kaikille, eihän se ole sama asia kuin oikea, vanhempien nuorten disco. Siellä soitettiin musiikkia, tanssittiin, syötiin irttiksiä ja juotiin limsaa ja oli hienot discovalot. Mitään hitaita ei tosiaan tanssittu tms. Disco loppui illalla hyvissä ajoin. Ehkä tuo, josta kuulit, on samantyyppinen tilaisuus.

Vierailija
4/10 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö voisi olla vaikka eri aikoihin niille 5-6lk ja pienemmille. Itse en akaluokkalaista laittaisi, mutta onneksi ei ole meidän koululla sellaisia.

AP

Vierailija
5/10 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meidänkin tenava on käynyt 2-vuotiaasta discossa? Ja tosiaan koulussa alakoulun disco ei ole mikään "disco" vaan just sellainen missä syödään karkkia ja kuunnellaan musaa ja heilutaan oman ikäisten kavereiden kanssa.

Vierailija
6/10 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nimenomaan lasten disco, ei siellä ole kuin lapsia. Ihan tyhmä olet itse.

Vierailija
7/10 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on disco parin viikon päästä. Luotan kyllä siihen, että sen suunnitelleet ihmiset ovat ottaneet huomioon että lapsiahan nämä vielä ovat. Ajattelin päästää oman tyttöni, ettei hänelle tulisi ulkopuolista oloa. Ei tanssimisessa ja kavereiden kanssa hengailussa ole mitään pahaa. Annanpa vielä laittaa kynsilakkaakin ja hienot vaatteet! :D

Vierailija
8/10 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen lasten disco ole mitään "biletystä".

Älkää nyt ainakaan menkö pilaamaan lastenne päivää ja iltaa noilla vainoharhaisilla jutuillanne. Eli antakaa nyt kuitenkin lapsen mennä sinne.

Ovathan ne eka- ja kuudesluokkalaiset usein samalla pihalla välitunnillakin. Luultavasti kaikki ovat aika lailla omien kavereidensa kanssa.

Vierailija
9/10 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa, jossa siis itse opetan, on juuri tuollaisia discoja, jotka ovat koko koululle tarkoitettuja. 6.-luokkalaiset järjestävät ne, ja niille pienemmillekin lapsille tuo on toki suunnattu. Kutoset on siellä "hommissa", ja toki tanssivatkin välillä. Kyllä siellä kaikki on viihtyneet, 100 lasta siellä yleensä on, ja aikuisia valvojina.

Vierailija
10/10 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoh hoh.

Viime vuonna oma ekaluokkalaiseni oli ekaa kertaa koko koulun discossa ja ihan hirveän hurjalta meno näytti.(not)

Popcornin syöntiä, parhaan puvun palkinto, tanssia, juoksentelua käytävällä ja jotain kilpailuja.

Ei mitään pussailuja tai nojailutansseja tms.

Kävin kyllä sitten keväällä koulussa ja silloin vastaani käveli kutosluokkalainen lemmenpari käsi kädessä. Lapseni ei sitten enää vietä välitunteja ettei näe mitään tälläistä moraalisesti arveluttavaa käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi