Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies meinas laittaa telkkarin lasten huoneeseen...

Vierailija
29.10.2011 |

ja mä oon sitä vastaan. Mies perusteli, et sit sais välillä olla rauhassa, ku muksut kattoo lasten ohjelmia tai dvdtä. Mut mun mielestä meidän lapset on vielä liian pieniä siihen. Ovat nyt 4- ja 6-vuotiaat.

Mitä mieltä ootte? Onks teillä lapsilla omaa telkkaa ja minkä ikäsillä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne on jo teinejä, mutta telkka oli omassa huoneessa alle kouluikäisestä.

Vierailija
2/4 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule lasten omiin huoneisiin mutta asumme kaksikerroksisessa talossa eli yläkerran aulatilassa on toinen televisio ja tämän perheen pelikoneet.

Lapset jo teinejä mutta silti "valvomme" mitä telkusta katsotaan ja mihin aikaan.

En halua televisiota omaankaan makuuhuoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat kontrolloi sen katsomista. eli esim. kaukosäädin on vanhempien hallussa ja vaan yhteisestä sopimuksesta katotaan sitä telkkaria.

Vierailija
4/4 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta töllö on laittella ajastettu siten, että se on käytettävissä vain aamulla 6.50-n.8.00 ja illalla 17-18. Toisin sanoen saavat sitten itse valita, katsovatko ylen lastenohjelmia vai DVD:tä, mutta töllöön tulee virtaa vain noina aikoina. Useinkaan tosin eivät muista koko ohjelmia nykyisin.

Alkuun kun emme tajunneet tuota ajastinta, niin telkkari vaan jäi päälle taustalle "humisemaan", mutta siitä tehtiin loppu alta viikossa, kun tajuttiin tehdä pakko-stoppi asialle!

Telkkari on lastenhuoneessa ihan jees, kun sitä vaan kontrolloi eikä laske telkkaria/lapsia tilanteen herraksi. Meillä se toi hetken rauhan alakertaan (penskat yläkerrassa), ja isommat lapsetkin saavat katsoa ohjelmansa ilman vauvan kiljuntaa.