Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1841/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten miettineet asiaa tasa-arvon kannalta. Kaupat ilmeisesti ovat sillä tällä viikolla jo kahdessa paikassa on kassa huudellut että" nyt olis patukkaa tarjolla nimittäin 2 yhden hinnalla".

t. naisasiakas

Vierailija
1842/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies vei munakoisot sinne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt hyvät ihmiset antako tän ketjun kualla pois! Aivan liian hauskaa...siis HIRVEÄÄ luettavaa. HIRVEÄÄ! Aluksi epäilin joidenkin kirjoittajien mielenterveyttä. Vaikka muutama viesti näyttikin kieli poskessa kirjoitetulta, olen nyt vakuuttunut, että kyseessä on vakava ongelma.

Tämä ketju pitää ehdottomasti lisätä peruskoulun viralliseen opetussuunnitelmaan, jotta tulevat sukupolvet osaavat varautua tällaisiin tilanteisiin.

T. Sano Ei Vapaille Kassoille -liike

Ps.

Jos et googlesta tuota liikettä löydä, johtuu se Elinkeinoelämän Keskusliiton osasto Illuminatin väsymättömistä yrityksistä vaientaa järjestömme työ!

Saataiskohan me hyvän asian puolesta vaikka itse Käärijä huomenna mukaan?

Taidankin mennä meikkaamaan silmät vihreiksi ja

#sanoeivapaillekassoille

kaikki hei mukaan,  neulotaan pipoja ja käärystimiä hyvän asian puolesta!

Vierailija
1844/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja meidän edellä oli joku asiakas, joka lähtikin hakemaan jotain puuttuvaa mitä lie hakikin siinä sitten, niin se kassa alkoi heti vikittelemään meitä, sanoi näin ja tämä ON totta!: "Jos mä otan teidät tähän väliin." En tohtinut katsoa, mihin väliin se olis meitä ottanut. Olin niin järkyttynyt, etten saanut sanottua mitään. Mieskään ei paljoa puhunut, maksoi vaan ostoksemme ja lähdimme siitä, mutta mä kyllä raivosin siitä jälkeenpäin monta viikkoa. Että ei tarvi ku ostoksille mennä miehen kanssa, kun kassa alkaa jo ehdotella vaikka mitä väliin ottamisia! Törkeetä! Mies lupasi pyhästi, ettei mene yksin siihen kauppaan koskaan, ja kyllä olen ihan luottanut siihen, ettei ole mennyt.

Kassaneiti tarkoitti että voi palvella teitä kun edella olevalla asiakkaalla kestää vielä

Oi ihanaa, pitkäkestoiset miehet olivat ihanimpia! Oi niitä aikoja!

t. entinen kaupan kassa

Kuka nyrpeä tiukkanuttura tätäkin on käynyt alapeukuttamassa. Kannattais varmaan löysätä sitä nutturaa ja opetella itsekin pitämään hauskaa.

Vierailija
1845/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TinderissäNimelläVapaakassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#sanoeivapaillekassoille

Miksi normaali työntekoon liittyvä tiedotus olisi seuranhakua?

Vierailija
1846/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko huutelija yhtä halpa kuin halvin?

Vierailija
1847/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TinderissäNimelläVapaakassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#sanoeivapaillekassoille

Miksi normaali työntekoon liittyvä tiedotus olisi seuranhakua?

Mitä, puolusteletko noita seireenejä. Häpeä.

Taidat olla samaa porukkaa...

Vierailija
1848/1967 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa hörähdin ääneen tätä ketjua lukiessa, jatkakaa!

KIITOS😋

Vierailija
1849/1967 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei aina tiedä onko kommentti niuho, nerokas vai mitä. Suurin osa naurattaa kyl ääneen. Joskus kaupassa muistan ketjun ja alan kikattaa katsellessani kassoja...

Vierailija
1850/1967 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut huutelee vielä, että tässä muka kerrotaan vitsejä! Niin kuin näin vakavasta asiasta vois vitsailla! Vasta viime viikolla töistä tullessa. Kaupan kautta. Ryntäsin pää kolmantena jalkana ekalle vapaalle kassalle! Enkä edes kahta kertaa ajatellut! Ja nyt tätä ketjua lukiessa vasta selvis, mikä homman nimi! Onneks ei oo vaimoa. Mitä seki olis ajatellu?

Tiedoksi kaikille niin sanotuille "vapaille kassoille": tämä kundi säästää itsensä Sille Oikealle...ei hemmetti! Mokasin! Nyt ne kassat vasta innostuuki! Miten mä pystyn nyt ruokaostokset hoitamaan? Eihän ne päästä mua edes ulos sieltä kaupasta! Äkkiä! Tarviin vaimon/tyttöystävän, joka voi hoitaa noi kaupassakäynnit, ennen kuin näännyn nälkään! Kukaan? Pliis?

Otat vaan kiltisti sellaisen yhden vakikassan.

Vierailija
1851/1967 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoissa on paljon näitä incelnaisia. 

Vierailija
1852/1967 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanajan kaupassa mies valikoi hansikkaita huolella palvelutiskillä, ja lopulta löysi sopivat.

Myyjäneiti kysyi: Laitetaanko hanskat pakettiin vai vedättekö heti käteen?

Vierailija
1853/1967 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa olevan näitä, jotka tajuaa asiat vaan kirjaimellisesti. 😂

Vierailija
1854/1967 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi iloinen jos en huomaa vapaata kassaa ja huikkaa et täällä olis vapaa,ei ne meidän miehiä vikittele

vai oletko niin epävarma miehestäsi että olis noin vietävissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
1855/1967 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko kirjoitti:

Olen tosi iloinen jos en huomaa vapaata kassaa ja huikkaa et täällä olis vapaa,ei ne meidän miehiä vikittele

vai oletko niin epävarma miehestäsi että olis noin vietävissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kuule, sinunkin ukkos rietastelee 100varmaan kauppareissuillaan. Ei auta yhtään sinun itsevarmuutesi siinä tilateessa kun kassa lyö tissit tiskiin.

Vierailija
1856/1967 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja meidän edellä oli joku asiakas, joka lähtikin hakemaan jotain puuttuvaa mitä lie hakikin siinä sitten, niin se kassa alkoi heti vikittelemään meitä, sanoi näin ja tämä ON totta!: "Jos mä otan teidät tähän väliin." En tohtinut katsoa, mihin väliin se olis meitä ottanut. Olin niin järkyttynyt, etten saanut sanottua mitään. Mieskään ei paljoa puhunut, maksoi vaan ostoksemme ja lähdimme siitä, mutta mä kyllä raivosin siitä jälkeenpäin monta viikkoa. Että ei tarvi ku ostoksille mennä miehen kanssa, kun kassa alkaa jo ehdotella vaikka mitä väliin ottamisia! Törkeetä! Mies lupasi pyhästi, ettei mene yksin siihen kauppaan koskaan, ja kyllä olen ihan luottanut siihen, ettei ole mennyt.

Kassaneiti tarkoitti että voi palvella teitä kun edella olevalla asiakkaalla kestää vielä

Oi ihanaa, pitkäkestoiset miehet olivat ihanimpia! Oi niitä aikoja!

t. entinen kaupan kassa

Kuka nyrpeä tiukkanuttura tätäkin on käynyt alapeukuttamassa. Kannattais varmaan löysätä sitä nutturaa ja opetella itsekin pitämään hauskaa.

Luin "tiukkanuttura tätikin" - nauratti, ja kun huomasin et olikin "tätäkin" nauratti enemmän, kun kuvittelin mielessäni setän nutturaa...

Nuorilla miehillä joskus nutturoita...

Vierailija
1857/1967 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä kun kaupan myyjä kysyi mieheltä "mitä saisi olla".

Ja minä seisoin ihan vieressä ja kuulin kaiken.

Vierailija
1858/1967 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis

Kun noita vapaita kassoja (törkeitä?) tuntuu olevan kosolti, niinkuin kilttimiehiäkin (joita kukaan ei pyytänyt koulun diskoon, ei edes tuleva kassat!) niin olisiko niistä seuraa toisilleen?

Winwin situatsioon: kassat ei huutelis ukkomiehille ja kilttisten ei tarvis itkeä tuhrustaa savuisin silmin😋

Vierailija
1859/1967 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä ihania kauppakokemuksia!

Itse naureskelin kassan kanssa kun T-kortilla ei saa ostaa "tupakointituotteita". Kyseessä oli tulitikut. Nyt siis nämä tikut korvamerkitty: Tupakointiin. Kukaan lähipiirissä ei polta. Pitää olla eri tikut pihasaunan lämmitykseen!!!???

Vierailija
1860/1967 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis

Kun noita vapaita kassoja (törkeitä?) tuntuu olevan kosolti, niinkuin kilttimiehiäkin (joita kukaan ei pyytänyt koulun diskoon, ei edes tuleva kassat!) niin olisiko niistä seuraa toisilleen?

Winwin situatsioon: kassat ei huutelis ukkomiehille ja kilttisten ei tarvis itkeä tuhrustaa savuisin silmin😋

Kilttimiehetkin voi tulla kassoille töihin. Nyt aletaan ajamaan sitä tasa-arvoa.