Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1821/1967 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se joteki liikaa vaadittu keskustelupalstan kehitykseltä että vanhat viestiketjut voitas lukita automaattisesti?

Ehkä tää tällänen 12 vuotta vois olla ihan hyvä raja. Ellei jopa pari kuukautta.

Minkä hiton takia pitäisi lukita? Miten ja ketä se oikeasti haittaa, vaikka vielä 20 vuoden jälkeenkin joku jatkaisi tällaisen hupailuketjuun jotain?

Vaikkei mitään muuta estettä lukitsemiseen olisikaan, niin ainakin sen takia se kannattaa jättää tekemättä, että kaltaisesi kaikestavalittajat voisivat jatkossakin asettaa itsensä naurunalaiseksi vaikka nyt sitten vanhan ketjun jatkamisesta valittaessaan :D

Vierailija
1822/1967 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi tyrmistynyt, kun eilen kaupassa yksikään kassa ei huutanut olevansa vapaa. Kiersin sitten kassalta toiselle. Ja totisesti jokaisella oli sormukset vasemmassa nimettömässä.

Millä ihmeen tavalla työvuorot oikein laaditaan? Ei y h t ä ä n vapaata kassaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/1967 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tosi tyrmistynyt, kun eilen kaupassa yksikään kassa ei huutanut olevansa vapaa. Kiersin sitten kassalta toiselle. Ja totisesti jokaisella oli sormukset vasemmassa nimettömässä.

Millä ihmeen tavalla työvuorot oikein laaditaan? Ei y h t ä ä n vapaata kassaa!!!

Entäs sitten ne vuorot, kun kaikki ovat v a p a i t a ? Valitse siinä sitten sopivin...

Vierailija
1824/1967 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut huutelee vielä, että tässä muka kerrotaan vitsejä! Niin kuin näin vakavasta asiasta vois vitsailla! Vasta viime viikolla töistä tullessa. Kaupan kautta. Ryntäsin pää kolmantena jalkana ekalle vapaalle kassalle! Enkä edes kahta kertaa ajatellut! Ja nyt tätä ketjua lukiessa vasta selvis, mikä homman nimi! Onneks ei oo vaimoa. Mitä seki olis ajatellu?

Tiedoksi kaikille niin sanotuille "vapaille kassoille": tämä kundi säästää itsensä Sille Oikealle...ei hemmetti! Mokasin! Nyt ne kassat vasta innostuuki! Miten mä pystyn nyt ruokaostokset hoitamaan? Eihän ne päästä mua edes ulos sieltä kaupasta! Äkkiä! Tarviin vaimon/tyttöystävän, joka voi hoitaa noi kaupassakäynnit, ennen kuin näännyn nälkään! Kukaan? Pliis?

Vierailija
1825/1967 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut huutelee vielä, että tässä muka kerrotaan vitsejä! Niin kuin näin vakavasta asiasta vois vitsailla! Vasta viime viikolla töistä tullessa. Kaupan kautta. Ryntäsin pää kolmantena jalkana ekalle vapaalle kassalle! Enkä edes kahta kertaa ajatellut! Ja nyt tätä ketjua lukiessa vasta selvis, mikä homman nimi! Onneks ei oo vaimoa. Mitä seki olis ajatellu?

Tiedoksi kaikille niin sanotuille "vapaille kassoille": tämä kundi säästää itsensä Sille Oikealle...ei hemmetti! Mokasin! Nyt ne kassat vasta innostuuki! Miten mä pystyn nyt ruokaostokset hoitamaan? Eihän ne päästä mua edes ulos sieltä kaupasta! Äkkiä! Tarviin vaimon/tyttöystävän, joka voi hoitaa noi kaupassakäynnit, ennen kuin näännyn nälkään! Kukaan? Pliis?

Ps. Kulissikin käy hätäratkaisuna

Vierailija
1826/1967 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Kulissikin käy hätäratkaisuna

Joku voi tarvita "kulissiliiton" jäädäkseen Suomeen. Vinvin situatsion

Vierailija
1827/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset antako tän ketjun kualla pois! Aivan liian hauskaa...siis HIRVEÄÄ luettavaa. HIRVEÄÄ! Aluksi epäilin joidenkin kirjoittajien mielenterveyttä. Vaikka muutama viesti näyttikin kieli poskessa kirjoitetulta, olen nyt vakuuttunut, että kyseessä on vakava ongelma.

Tämä ketju pitää ehdottomasti lisätä peruskoulun viralliseen opetussuunnitelmaan, jotta tulevat sukupolvet osaavat varautua tällaisiin tilanteisiin.

T. Sano Ei Vapaille Kassoille -liike

Ps.

Jos et googlesta tuota liikettä löydä, johtuu se Elinkeinoelämän Keskusliiton osasto Illuminatin väsymättömistä yrityksistä vaientaa järjestömme työ!

Vierailija
1828/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on parhautta😏

Kysyin meidän lähikaupan kassalta kuuluuko valikoimaan kesäiset tamponinnarukorut, kun en onnistunut löytämään...

Kesäpoika punasteli hämillään ja meni kysymään vanhemmalta kassarouvalta. Sipisivät keskenään ja katselivat minua arvioiden ja epäluuloisesti. Tästä tulkitsin ettei.

Vierailija
1829/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkielisillä alueilla ne tekee samaa. "Här är fri kassa" raikuu kaupassa kuin kaupassa.

Ketä ne oikein palkkaa kaupan kassoiksi?

Vierailija
1830/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsinkielisillä alueilla ne tekee samaa. "Här är fri kassa" raikuu kaupassa kuin kaupassa.

Ketä ne oikein palkkaa kaupan kassoiksi?

Kova pula työntekijöistä. Pitää ottaa ketä vaan...

Vierailija
1831/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinkuillehan kassa on ilmainen tinderi - siitä vaan valkkaavat sopivaa

Vierailija
1832/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa vuodesta 2011

Vierailija
1833/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinkuillehan kassa on ilmainen tinderi - siitä vaan valkkaavat sopivaa

Niinpä. Kassahihnan molemmin puolin voi kuikuilla sopivaa😏

Vierailija
1834/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä nolottaa. Kaupassa äsken yksi soma kassa istui ja selaili jotain papereita. Huikkasin: Oletko vapaa? Hän* punastellen:Joo. Minä*punastellen: Okei

Ihan hetero oon ollu tähän asti🙃

Vierailija
1835/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riettaus on levinnyt jo kaupungin hammashuollon ajanvaraukseenkin!  Alkulitanioiden jälkeen sieltä naisääni ilmoittaa: "Jonotusaika on 30 min." tai "Sinua ennen on jonossa 10 henkilöä" ! 

Ilmankos mies soittelee harva se päivä ajanvaraukseen, kun muka hammasta niiiiiiiin särkee! Pitäskö jättää koko sika?

Vierailija
1836/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa hörähdin ääneen tätä ketjua lukiessa, jatkakaa!

Vierailija
1837/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaneiti laittoi suljettu lätkän hihnalle ja sanoi minulle että "minä otan vielä sinut". Naapurikassa otti sitten koko loppujonon.

Vierailija
1838/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Olisinpa löytänyt tämän ketjun aikaisemmin, ennen kuin aloin tehdä kassaextravuoroja. Mitään rehellistä perehdytystä ei ollut, eteen tuli monta tukalaa tilannetta. Pahin oli eka kerta kun olin sijaistamassa kun koko Salepan myyjäpoppoo oli pikkujouluissa risteilyllä. Kanta-asiakkaat oli IHAN raivona enkä minä tiennyt yhtään mistä on kyse. Vartijatkin piti kutsua paikalle monta kertaa ja lattiaa siivota muussatuista banaaneista.

Sen muistan että seuraavalla viikolla itse asioidessani siellä kaikilla myyjillä hehkui posket punaisena ja olivat ylipirteinä ja -iloisina.

Että terveisiä vaan kyseiseen kauppaan.

terv. se lettipäinen extra

Vierailija
1839/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Olisinpa löytänyt tämän ketjun aikaisemmin, ennen kuin aloin tehdä kassaextravuoroja. Mitään rehellistä perehdytystä ei ollut, eteen tuli monta tukalaa tilannetta. Pahin oli eka kerta kun olin sijaistamassa kun koko Salepan myyjäpoppoo oli pikkujouluissa risteilyllä. Kanta-asiakkaat oli IHAN raivona enkä minä tiennyt yhtään mistä on kyse. Vartijatkin piti kutsua paikalle monta kertaa ja lattiaa siivota muussatuista banaaneista.

Sen muistan että seuraavalla viikolla itse asioidessani siellä kaikilla myyjillä hehkui posket punaisena ja olivat ylipirteinä ja -iloisina.

Että terveisiä vaan kyseiseen kauppaan.

terv. se lettipäinen extra

Ykskin mamma tuli miestänsä taluttaen kyselemään kuiskaten että:"anteeks mutta missä teillä on täällä se munaparkki?" Minä olin ihmeissäni että mikä ihmeen munaparkki. Huutelin sitten leipäkuskille että "hei ootsä nähnyt missä täällä on munaparkki?" Nainen meni ihan punaiseksi ja miehellänsä alkoi silmät pyöriä päässä ja hengitys kiihtyä. Huomasin että leipäkuski tuijotti minua loppuajan tiiviisti salaa sämpylöidensä välistä ja tuli vielä ostamaan tulitikkuja, sen jälkeen paketin nakkeja ja vielä kolmannen kerran luumuja sellainen odottava virne kasvoillaan. Minä vielä erehdyin sanomaan että "ne on ne riisipiirakat olleet todella suosittuja tänään."

Vierailija
1840/1967 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyl hiukan surettaa se kauppojen kassakaappi. Sinne aina kerätään kaikki kassat kaupan mennessä kiinni. Varmaan edullinen vuokra, muttei edes ikkunoita.

Isoimmissa kaupoissa on kassahuone. Ja vartijat käyvät tyhjentämässä säilöt säännöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme