Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupan HeVi-osastolla tapahtuu taas! Huomasin tänään, että siellä luki sellaisen tosi paljon nappuloita sisältävän koneen takaseinässä oikein isolla, että "VAAKA". Että mitenkä?! Enkö minä siis Kauriina saisikaan enää käyttää tuota laitetta? Onko siirryttävä toiseen kauppaan, missä ei törkeästi suosita vain tiettyä tähtimerkkiä? Sitäkö tässä halutaan, sitäkö tällä haetaan?!
Entä, jos siinä vihjataankin, että tässä kaupassa saa käydä vain tasapainoiset ihmiset? Nyt jumalauta!
Eikä. Ihan totta. Tarkoittaako oikeasti horoskooppimerkkiä? Vanhana voimistelijana taivun siinä aina vaakaan nostaen toisen jalan ylös ja levittäen kädet. Siinä sitten toiset tyhminä tuijottaa ja tönivät pois. Eivät varmaan enää itse vaakaan taivu, kateelliset.
Tahtoisin joskus esitellä myös päälläseisontataitoani.
Onneksi voin kävellä käsilläni moneen paikkaan, missä jalankulku kielletty😊🤔
Kyllä naiset ottaa jos saa, olen muurari ja kerran eräskin nainen soitteli "työasioissa" että nyt pitäisi saada muuraria, oli sillä kai joku mökkiremppa mutta kuitenkin työpuhelut loppui siihen yhteen, jospa viinin haihduttua ei tarvetta enään ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikä. Ihan totta. Tarkoittaako oikeasti horoskooppimerkkiä? Vanhana voimistelijana taivun siinä aina vaakaan nostaen toisen jalan ylös ja levittäen kädet. Siinä sitten toiset tyhminä tuijottaa ja tönivät pois. Eivät varmaan enää itse vaakaan taivu, kateelliset.
Onneksi voin kävellä käsilläni moneen paikkaan, missä jalankulku kielletty😊🤔
Juu kuule, se on niin ovela nykyään tää cancel-kulttuuri, yhtäkkiä sun pitää ollakin just tiettyä horoskooppimerkkiä, että voisit tehdä ostoksia! Se on niin väärin, ja ihan kauheeta!
Mä kyllä haluaisin nähdä, kun sä siellä kaupassa menet vaakaan, se on varmaan upeaa, multa ainakin saisit aplodit! Älä välitä niistä kateellisista - ne on uhreja, et sinä! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voin kävellä käsilläni moneen paikkaan, missä jalankulku kielletty😊🤔Juu kuule, se on niin ovela nykyään tää cancel-kulttuuri, yhtäkkiä sun pitää ollakin just tiettyä horoskooppimerkkiä, että voisit tehdä ostoksia! Se on niin väärin, ja ihan kauheeta!
Mä kyllä haluaisin nähdä, kun sä siellä kaupassa menet vaakaan, se on varmaan upeaa, multa ainakin saisit aplodit! Älä välitä niistä kateellisista - ne on uhreja, et sinä! 😊
Oi että kiitos. Kumpa sattuisitkin taputtamaan minulle, usein vaan mulkoillaan. Ihana joskus livahtaa hevi-osaston ohi, jossei sieltä ole ostettavaa (näillä kurkun hinnoilla!!!)
Viimeksi kyllä kaupassa ärsytti yks myyjä. Ihan selkeästi seurasi minua. Kun livahdin toiseen käytävään, tuli perässä. Viimein huuteli perääni, eikä ollut kassa. Tai ehkä vapaakaan? Enhän minä loputtomiin voinut paeta ja viimein sai minut kiinni. "Rouvalta putosi tämä" sanoi kestokassi kädessään. Hmmmppphhh, olisi heti sanonut...
Kassapimut vois pukeutua uimaasuihin ois kiva poiketa ostoksilla. Ei edes tarvise sanoa vapaa kassa.
Onneksi vaaka, siihen taipuu useampikin. Ajatella, jos lukis Pihlmanin piruetti... ja et luikkaritki pitäis olla. Sillon kyllä HeVin kiertäis moni kaukaa. Toisaalta: kyllä abloditkin vois irrota🌻
Tätä ette kyllä usko. Hain naistenpäivänä pizzan, ylläni samanmoiset vaatteet kuin muillakin asiakkailla: huomiotakki, työkalumainospipo ja turvakengät. Kassan etumuksessa luki harjoittelija. Yritin vähän keventää tunnelmaa, ja pizzan tilattuani toivotin Hyvää Naistenpäivää. Neito meni hämilliseksi ja antoi pusun. Siis suukon. Ihan oikeasti. Olen nainen, yllätyin toki iloisesti.
(Sattui olemaan mieleiseni mokka)
Voitteko kuvitella, että meidän kauppa mainosti fb-sivuillaan uusia pakkaustasoja. Voiko vuonna 2023 puhua näin??? Ei nyt se, etteikö ne kassaneidit olisi aika pakkauksia, mutta että tuota tasoteoriaa noin avoimesti sovelletaan vielä nykypäivänä??
Pitkään olen ihmetellyt kauppojen ale myyntejä. Miksi vain Ale nimiset saavat etuja. Ruotsinkielisillä etu koskee Rea nimisiä. Onko kaupoilla oikeus rajata tarjouksiaan näin?
Hanki elämä! Ei ollu hauska sun juttus, ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupan HeVi-osastolla tapahtuu taas! Huomasin tänään, että siellä luki sellaisen tosi paljon nappuloita sisältävän koneen takaseinässä oikein isolla, että "VAAKA". Että mitenkä?! Enkö minä siis Kauriina saisikaan enää käyttää tuota laitetta? Onko siirryttävä toiseen kauppaan, missä ei törkeästi suosita vain tiettyä tähtimerkkiä? Sitäkö tässä halutaan, sitäkö tällä haetaan?!
Entä, jos siinä vihjataankin, että tässä kaupassa saa käydä vain tasapainoiset ihmiset? Nyt jumalauta!
No niinhän se on, onhan siellä erikseen myös selkeästi merkitty "KALAT". Mutta kyllähän tuon huomaa, että toisia tähtimerkkejä arvostetaan enemmän kuin toisia. Ravut näyttävät saavan palvelua lähinnä loppukesäisin, ja itse skorpionina en ole vielä edes löytänyt omaa pientäkään nurkkausta :(
Ja meidän kauppa mainosti isolla "alhaisia hintoja", mutta en kyllä kaiken kyykkimisen ja konttaamisen jälkeenkään löytänyt niitä. Mihin valitan?!
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikanahan saat toki itse päättää, mitä horoskooppia olet 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikanahan saat toki itse päättää, mitä horoskooppia olet 😊
Olen niiiiiin kyllästynyt olemaan jousiMies. Vasta nyt pystyn muuttamaan. Vertailen just näiden välisiä etuja: vaaka/neitsyt/leijona
N62
Tuo otsikon hokema on kyllä niin väsynyt, ettei enää ole edes huvittava. "Minkä mitta heittää, sen kitti peittää" sen sijaan on ihan hauska.
typeriä noi kassatyöntekijät,, näin korkea koulutettuna hoitajana naurattaa noi suorittavan työn tekijät lähinnä
Mua kyl hiukan surettaa se kauppojen kassakaappi. Sinne aina kerätään kaikki kassat kaupan mennessä kiinni. Varmaan edullinen vuokra, muttei edes ikkunoita.
Onko miestäsi näkynyt enää tapauksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Onko miestäsi näkynyt enää tapauksen jälkeen?
Keneltä mahdat kysyä?