Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
381/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ne joita ei naurata. Onko ihan oikeesti näin tosikkoa ja lukutaidotonta porukkaa, vai vedättääkö nää vaan?

joten ei enää jaksa! keksikää jotain uutta! ap, tule apuun!

Vierailija
382/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo me koitamme olla ammattitaitoisia, koittaisitte tekin asiakkaat :DD

Häh, ei musta mitään ammattitutkintoa oo ennen tarvinut kaupassa käyntiin. Vai olenko mä missannut jonkun uuden säännön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko tämä nyt joku läppä vai ootteko oikeasti näin tyhmiä? :DDD aivan uskomatonta..

Vierailija
384/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo me koitamme olla ammattitaitoisia, koittaisitte tekin asiakkaat :DD

Häh, ei musta mitään ammattitutkintoa oo ennen tarvinut kaupassa käyntiin. Vai olenko mä missannut jonkun uuden säännön?

Ihanhan täs menee lainaukset sekaisin kun pelästyin saako ilman ammattitaitoa kaupassakaan käydä.

Vierailija
385/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikös parit marketit menny kassoilla ihan kivasti, tuojottelin kattoon ja vuoroin lattiaan ja kun aika tuli työnsin itse sisään ja näppäilin koodin ja pikaseen ulos, niin ja jotain pisteitä piti höylätä ensin.

Sitten viimesessä kaupassa tuli taas kyllä niin vaikee olo ku vaan voi tulla. Vaimoni lappaa tavaraa kärryihin ja odottelen, että pääsen työntään taas sisään ja näppäilemäänn, niin eikö kassaneiti ala itsekseen siinä tuhiseen ja katon sit mitä se ährää, niin oli ilmeisesti ongelmallinen viivakoodi tjsp. ja sit se alko sitä siinä näppäilemään ja AVOT!! ihan täysin tahattomasti ja vahingossa sit siinä kun kattelin kun kassa väkertää, niin huomasin että hupshups, vaaleanpunaiset hörselörintaliivithän ne nappejen välistä pilkistää. Ihan fiksun olonen nuorineiti, mutta en mä kassaneidillä halua nähdä rintsikoita. Eri asia jos oon asioimassa jossain erotiikkaliikkeessä, mutta kyseessä oli tosiaan iso elintarvikekauppa.

Yritä tuossa nyt sit olla kun kassaneidit provosoi! Eikä tuo ollut ainut kerta, viime kesänä perhereissulla oli vastaava tapaus, kun pysähdyimme erääseen liikennemyymälään syömään. Oli ruuhka-aika ja kassatäti säntäilee edes-takaisin ja alan jo tuskastua, kun palvelua ei saa. No lopulta kassatäti tulee näppäilemään hintoja ja pyytää maksamaan, niin eikös tälläkin tädillä saamari soikoon paista daisarit ja vaaleat rintsikat työpaidan alta.

Että tällästä. Kyllä tä kassaneitien ja tätien pukeutuminen ja käyttäytyminen on nykyään mennyt ihan retuperälle!!!!

-Tero 27

Vierailija
386/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen töissä ja kassalla oli mies asiakas.

Mulla oli kassakoneen tason päältä tippunut iso hintalappu jossa oli koodi herkkukorille.Mies antoi sen lapun mulle ja sanoi että vai niin herkkukori.

Kerroin että ne on joulutuotteita ja löytyvät heviosastolta.

Siihen mies vastasi että mä luulin että tässä lapussa puhutaan susta!!!!

Maailman parasta flirttiä!!! :)))

Ja tämä tarina on tosi.

Vierailija
387/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja! On teillä puheen aiheet! Menkää kasvamaan aikuisiks ihan oikeesti!

Vierailija
388/1967 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valitsemassa lohta kynttiläillallista varten. Mainittakoon vielä, että mieheni oli jäänyt kotiin kattamaan Royal Doultonit pöytään ja kiillottamaan pöytähopeita, yleensä siis asioimme yhdessä. No joka tapauksessa kalamyyjä alkoi pakata lohta pakettiin ja sanoi, että tuolla tiskin toisessa päässä olisi uutuutena tarjolla tuoretta ja kuumaa mustaa makkaraa. Ja sen voi kyllä uskoa. Siellä se tiskin takana olla pällisteli, oliko edes lie täysi-ikäinen, mutta niin oli poika musta kuin yö. Jäi sitten lohet tiskille sillä kertaa ja vielä karjaisin, että pidä sie kalahutsu vaan se musta makkara ittelläs.

Vierailija
389/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) oot tosi vainoharhainen 2) joku kassatäti vikittelis töis kassn ääres sun viatonta miestä? 3) se on vaa kauppa&kassatäti ! Noin isoa juttua ei voi tehä tollasesta..... Oikeesti. Sulla ei siis ole mitään muuta tekemistä ku ilmotella tollasia turhia asioita tänne? Huh. Minne tää maailma on menos? Tiedoks oon 14 ja minä nauran tälle asialle (joo tiiän et oon teini mut toi on liikaa) ehk se täti halus vaa antaa miehellesi paikan että pääsee nopeasti maksamaan ostokset? Oon shokis.

Mitä tarkoittaa "No comments"?

Vierailija
390/1967 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin ostamassa uudet hanskat paikallisesta S Marketista kun siellä sattui olemaan vielä kahvitarjoiluikin joululeivoksineen kotia palattua Pirkko, vaimoni alkoi tenttaamaan:

"Kävitö SM:ssä?"

"Kävin"

"Käytitko eskorttia?"

"Käytin"

"Mitä ostit?"

"Hanskat joista se kakkosen tyttö sano että ei kannata vetää käteen kun piparia on tarjolla!"

Hetken näkyi tähtiä mutta nyt turvotus silmän ympäriltä on laskenut mutta Pirkkoa ei oo sen jälkeen näkynyt. Se oli lukenut tätä palstaa ja saanut vissiin jonkinmoisen viirauksen... Jospa se joskus tulis takaisin... Pena

Vierailija
391/1967 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimppuun samalla tavalla kuin ennenkin!!! Ensiksi vihjataan että täällä olis vapaa sen jälkeen pyydetään näyttämään kassit ja lopuksi tokaistaa että jos otat vielä 25,30 saat kahden sijasta kolme, muka jotain "booonusta". Jätin miehen siihen paikkaan ja kotiin ei ole enää asiaa!!

Vierailija
392/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Heippa,

Itse olen kassalla töissä ja huutelen myös monelle ihmiselle päivän aikana että "täällä on vapaa kassa", koska ihmiset jäävät aina ensimmäiselle kassalla mikä eteen sattuu... Eli en usko että kassaneidillä on ollut välttämättä isku mielessä vaan hän on vain halunnut jotain tekemistä työpäivän aikana ;)

Vierailija
393/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voi että kun häpeän taas silmät päästä teidän ajattelutapaa... huomaa kyllä tätä keskustelua seuratessa että kuvioissa on mukana hiukan vajaampia ihmisiä ja jos joutuisin parisuhteeseen teidänlaisten kanssa. olisi kyllä karvas pettymys ja vaihtaisin nimeni . varsinkin jos joku saatanan ämmä menisi vielä myyjälle huutelemaan että mitä isket varattuja miehiä !.... siis voi vitun ihmiset herätkää!!

Vierailija
394/1967 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jotain täytyy olla vinossa. Nykyään ihmiset ovat niin hulluja, etten yhtään ihmettelisi, vaikka joku tällaisesta oikeesti valittaisi. Aika huonoo huumoria, mutta sainpahan kaveriporukan repeämään.

Vierailija
395/1967 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teilläkin tylsä elämä kun täällä kirjottelette näitä pitkiä "sarkasmi" tarinoita... vaikka kaikki eivät tosissaan kirjottaneetkaan, niin ei siltä aina kassalla näytä. Melkosen huvittavaa seurata tyttöystäviä/vaimoja kassoilla, kun moni vähintään ainakin mulkaisee miestään kun tämä tervehtii kassaa. Toiset jäävät varmistamaan, että mies käyttäytyy kunnolla, vaikka voisivat jo mennä pakkaamaankin. Olen joutunut kuuntelemaan myös mustasukkaisuus riitoja suoraan naamani edessä. MUTTA näkisitte miehenne kun ette ole paikalla! Yritä siinä sitten olla ystävällinen jne, kun toinen kyylää koko ajan ja heittää niin lame läppää ettei mitään rajaa.. Kerran kassallani noin viisikymppinen mies kyyläsi minua todella niljakkaasti, ja kun ei sitten huvittanut hänelle hymyillä ja olla ystävällinen, niin sain häneltä haukut siitä, miten en ole kovinkaan innostava ja piristävä kassaneiti! Öööö vainiin? Niin että katsokaas nyt vaan peiliin... Välillä tekee mieli ihan vain tylsän päivän huviksi tervehtiä vain perheen miestä ja olla hänelle mukava, ja seurata vaimon reaktiota... hahahah! - parikymppinen kassaneiti ;) -

Tässäkin kassalumppu ihan suoraan tunnustaa! Että kun mun ukko on yksin kaupassa niin millaista se juttu sitten on kun ei edes vaimon ja lasten läsnäolo pidä sitä katsetta vaan niissä tavaroissa ja turpaa tukossa. Ehditäänkö silloin edes takahuoneeseen asti helvetti!!11

Otin ukolta jo kaikki kortit pois ja vaihdoin pankin tunnusluvun, yrittäköön siinä päästä rahattomana yksin kauppaan harrastamaan rivouksia! Mua ei mitkään "parikymppiset kassaneidit" pidä pilkkanaan!

Vierailija
396/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia suosikkejani ovat obduktioliesi-, Marimekolla ehkäisy- ja mies putosi sohvalta-ketjut. Tämä ketju on pilalla, kun joku pälli on mennyt linkittämään. Typeriä ja jankkaavia viestejä, jotka eivät ole av-älykköjen hengentuotosta.

Vierailija
397/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pahasti teillä viiraa päässä?! :D Menkää nyt hyvät ihmiset hoitoon, jos maailman kauhein asia on, että kaupan kassa ilmoittaa, että tulkaa tälle kassalle, niin pääsette nopeammin poiskin. Niin ja johtuiskohan se miksi "nuoriahempukoita" on kassoilla yleensä aina, siitä että kaupan kassa nyt sattuu oleen suosiossa työuraansa aloitteleville nuorille naisille, miehille kuin myös kesätyöläisille. Toisaalta kiitän suuresti, että sain pitkästä aikaa nauraa vedet silmissä ja miettiä, että "ihanaa maailmasta ei idiootit kyllä lopu"

Vierailija
398/1967 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä näkyy olevan lähinnä naisia, kerron miehisen mielipiteeni. Oli kassa vapaa tai ei, miehet yleensä valitsevat nuoren ja hyvännäköisen kassaneidin. Ihan silmän iloksi. Ja kyllähän sitä voi mielessään ajatella, että voikun tolta saisi bonusta edestä ja plussaa takaapäin... Justiinoiden kanssa naimisissa oleville miehille on plussaa jo se, että pääsee edes vähän juttelemaan nuoren + kauniin tytön kanssa !!!

Todella ällöttävä tapaus olet. Säälittävä. Vaikka vain provo olisikin.

Vierailija
399/1967 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te kaikki pehmeitä inisijöitä, eivoi muuta sanoo.

Vierailija
400/1967 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Todella. Mutta miten voi jotkut ottaa niin tosissaan?

Tässä pitää aidosti alkaa pelkäämään nykynaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi