Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Huumori on todellakin taiteen laji!
Kiitokset niille joille sitä täältä löytyy.
Ihmettelen vaan miten kukaan vahingossakaan voisi ottaa tätä ketjua tosissaan....
Ei juma, pitää kyllä olla itse jatkossa tarkkana kassalla. Meillä kun mies on ihan rehellisesti sanonut valitsevansa aina sen nuoremman kassan ja ollut vielä aina valmis jonottamaan varattujakin!!!
kun kerran tässä olin käymässä paikallisella lihatiskillä (K-market) niin siellä sitten tämä myyjä henkilö huikkasi, että olisi tuoretta lihaa tarjolla! Siis luuliks se että mua joku sakkoliha kiinnostaa? Oon vielä perheellinen ihminenkin. Heti painelin ulos kaupasta loukkantunut ilme kasvoillani, jotta varmasti ymmärsivät että en ole semmoisten perään. Iljettää vieläkin ja on sanomattakin selvää etten enää tuollaisissa törkyliikkeissä käy!
Tää on täysin naurettavaa!!! Mutta itse kassana voin kertoo etten oo vielä tänä vuonna saanut näin hyviä nauruja :DDD Ehkä teillä on vaan huonosti valitut miehet kun pitää epäillä että ne lähtisi meidän "kassaheitukoiden" mukaan
tai kaksinkertainen kun nauraa näille teidän sekopäisille jutuille. :D
Olen itse asiakaspalvelutyössä. Tosin vaatemyymälässä. Tuskin yhtäkään parikymppistä tyttöä kiinnostaa vanha rupsahtanut mies. Yleensä tilanne on tämä: tullaan tauolta, jolloin on avattava uusi kassa ja huudettava: että täällä on vapaa kassa! lukee varmasti ihan jossakin säännöissä. Onko teidän ikäisillä NOIN huono itsetunto, että pelkää miehensä menettävän kassaneidille joka tekee vain työtään :D Kiristyvässä kilpailuyhteiskunnassa kaiken maailman plussia ja bonuksia on tarjottava esimiehen vaatimuksesta, ei kukaan myyjä itsekään vapaaehtoisesti haluaisi niitä tyrkyttää. En ole eläissään ollut yhtä järkyttynyt miten naiset voivat olla näin mustasukkaisia ja lapsellisia saatuaan hyvää asiakaspalvelua :D Olisiko teidän mielestänne parempi, että kassalla olisi perussuomalainen, joka ei suutaan auo eikä hymyile. Tällaiselle ihmiselle itse ainakin antaisin huonoa asiakaspalautetta! Nyt on kyllä niin että vika ei ole miehissänne, vaan teidän pikkumielikuvituksissanne. Tämähän on ihan sairasta! t. Itsetunnonkohotus-kurssille mars!
Nimittän kultapieni, tämä TODELLAKIN on vitsi. YMMÄRRÄTTEKÖ NYT HYVÄT IHMISET? VITSI! Voi hyvänen aika sentään näitä ahdasmielisiä ihmisiä. Sääli kun pitää vääntää rautalangasta ja siltikään ei näytä menevän perille. Koko ketju mennyt ihan pilalle teidän takia. Vai olisiko sittenkin niin, että on saanut jopa huvittavamman ulottuvuuden Teidän ansiosta...? En osaa päättää.
Yst.terv. Äiti, ja tunnustan: entinen kassa P.s.Olen kirjoittanut tänne useita viestejä kaikkien järkytykseksi (voi apua, sanoin 'seksi! Tarviin selkeesti terapiaa ja lääkityksen!!!)
itse olen 23 vuotias naimisissa oleva nainen ja yhden lapsen äiti. ja tuo kuuluu kassaneidin asiakaspalveluun, palvella asiakkaita hyvin. kun itse opiskelin sellaiseen ammattiin missä voi joutua työskentelemään asiakkaiten kanssa kassalla tai salissa. (nykyinen kokki) meille ainakin koulussa opetettiin että hyvä asiakaspalvelu on hyvä se. mutta huono asiakaspalvelu ei ole hyväksi. tuo on ihan normaalia jos kassaneiti huutaa että ''täällä on vapaa kassa.'' HEI HALOO! ei kaikkea tarvi ajatella kaksimielisesti, ja lisäksi jos kassaneiti haluaisi jotain semmoista niin miksei se sit huutaisi että täältä saisi hyvää tavaraa ja halvalla. (eli haarojen välissä olevaa tavaraa)
Tässähän menee ihan mielenterveys, kun pohtii että voiko joku noista "sehän vaan tarkoittaa että kassalle voi tull tms." -viesteistä olla ihan tosissaan kirjoitettuja. Vai onko ne kaikki vitsejä (itsekin sellaisia joskus täällä harrastan)?
Liikaa ajattelua tälle illalle. :D
Sä oot pimee!!!! oo ilonen et sulla on vielä mies olemassa mitä syvästi ihmettelen..
No osa on vissiin jotain 13-v...siinä iässä ei vielä pysty erottamaan, vaan ottaa kaiken tosissaan, eli vitsiä ei ymmärrä jos siinä ei kerrota että vitsi. Osa jää sellaiselle tasolle loppuiäkseen ja osa kuvittelee olevansa älykkäitä..tajuamatta, että me AIDOT ÄLYKÖT haluamme joskus vähän tyhjentää aivojamme absurdin huumorin parissa. Mä en mammapalstalle enää kuulu, mutta linkin kautta...ajattelin samalla kertoa oman kokemuksen:
Papalle oltiin suunnittelemassa palvelutalopaikkaa ja oltiin tutustumassa, kun ei enää oikein kotihoidossa pärjää. Siellä sitten ihan avoimesti kertoivat, joku palvelupäällikkö tjsp, kuvitelkaa, ihan kiertävä sellainen, että täällä pappa saa hyvää hoitoa. Kuulin sivumennen yhden hoitajan huikkaavan toiselle, että olen ihan kohta vapaa, tulen sitten Erkin luokse (nimi muutettu). Meillä ei ole edes isoa perintöä tiedossa, joten kiinnostaakohan hoidella sitten enää kun sen hoksaavat? Kuulemma siellä on ryhmätoimintaakin! En tiedä voiko pappaa sinne viedä, mutta vapaahan tuo pappakin tietysti on, kun leski on, mutta sydärihän tuollaisessa toiminnassa kohta tulee.
Kylläpä kehtaatte meitä syyttää. näkisitte miehenne tosiaan kaupasssa huutelemassa, jos oon varattuna että miks täällä ei ole yhtään vapaita kassoja! Ja jos jossakin sitten on vapaa kassa niin joku ukko huutaa et "minä tuun!" Pervot... Ja aina kulkee kaupassa takapuolta tuijottamassa, virkkeellä "hyvä että joku näyttää missä ne munat on ku en ite löytänyt". Terveisin parikymppinen kassaneiti
Mun pomo laittaa mut aina kakkos kassalle.Kun mä kuulemma olen niin nopea ja kokenut....
no joo joskus oli kiva ottaa ykköseen asiakkaita.
Siltikin tämän ketjun luettuani aioin jatkaa röyhkeää toimintaani,huutelua ja kakkoseen ottamista.
yks tilanne oli tänään nolo.Meidän naapurin mies(todella komea) yh iskä kävi kaupassa ja mulla ei ollut asiakasta.
Onneksi se meni viereiselle kassalle.
Olis se jotenkin niin noloa houkutella naapuria omalle kassalleen.
Tervetuloa vaan kaikille mä olen niin nopea että olen useasti vapaa kassa!;)
Hyvää yötä kaikille!
Muutama vastareaktio on aina paikallaan, tyyliin: "Ap etkö sä hullu lehmä tajua, että mä teen vaan työtäni!!!!!! t. viaton kassaneiti", mutta niitä viestejä ei saa tulla liian monta, etenkään turhan samanlaisia. Tuonne samankaltaisten viestien uumeniin on kätkeytynyt aikamoisia helmiä, joita on nyt vaikea löytää.
Kiitos!
Siis ette voi olla tosissanne?? Päivän huumorit kyllä! Menkää naiset yksin sinne kauppaan,jos miehen kanssa ei pysty, ilman että siitä pitää vetää hirveä haloo!
Aikamoisia naisia täällä joo... Ihan vain näin tiedoksi, olen itse 20vuotias kassaneiti. Jos sanon jollekkin että täällä on vapaa kassa olen vain kohtelias ja asiakaspalveluhenkinen. TEEN SAMOIN MYÖS NAISILLE :D jos on noin huono itsetunto niin kannattaisiko katsoa vaikka peiliin tai jotain :) ja no noi plussajutut sun muut vaan kuuluu meidän työnkuvaan niinkuin asiakkaiden palveleminen. ei meille katsota kun asiakkaat jonottavat kaikki sille VANHALLE JA RUTTUISELLE kassarouvalle ;D jotain järkee naiset hyvät päähän! :)
Nyt kun tämän ketjun ovat löytäneet röyhkeää ja säälittävääkin toimintaansa puolustelevat kassavosut ja empatiakyvyttömät provoilijat, niin jätän ketjun lukemisen tähän. Kiitos, siskot, vertaistuestanne! On hienoa kuulla, ettei paini asian kanssa yksin, ettei tämä ole vain omassa päässäni vaan kokemuksia löytyy muiltakin. Helppoa kaupassakäynti ei tule edelleenkään olemaan, mutta päivä kerrallaan mennään. VOIMIA kaikille!!
Ajattelin jo tehdä samat, mutta tiedätkö, jotenkin vaan pakko tulla silti katsomaan ja kauhistelemaan todellisuutta... Vertaistukiryhmä pitäisi ehkä naamioida jotenkin paremmin.... Vai mitä Siskot!?!?
Voimia myös sinulle! Emme ole yksin!
Yst.terv. Alusta asti jakanut
Tulin justiinsa taksilla kotiin, ja se ukontursake kehtasi kysellä minulta että eikö olisi pienempää ennen kuin raha vaihtoi käsiä. Siis mistä se tiesi, että tietty väljyys on ollut kolmannen lapsen syntymän jälkeen vaivana? Ja miten kehtaa valittaa kun kuitenkin maksoin palvelusta :-(
no huhuh, ihmisillä ei näytä oikein järjen päätä pakottavan. Helpostikin tuon huomaa että kassaneidillä ei ole ollut mitään vikittely aikomuksia. Se kuuluu asiakas palveluun että ollaan ystävällisiä.
Ja kerta jos oli selvästi nähtävissä että miehellä on vaimo ja lapsia niin eikö voisi helposti päätellä että huudahdus oli tarkoitettu teille molemmille, hiukan järkeä päähän kiitos~
yksinkertainen?