Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Käytiin miehen kanssa eilen rautakaupassa kun pitäis saada aita korjattua. Jumaliste siinä nuori myyjätyttö sano miehelle että kun pakkaset iskee kohta pitää tolppia varten olla sitten järee kanki. Voi apua, lapsetkin kuuli. Pitäiskö ne nyt viedä perheneuvolaan ja käydä asia läpi ettei heille tule traumoja?
mm.. Oletkohan kuullut vähän väärin? Jospa se kuitenkin kysyi s-korttia? Se on se vihreä kortti jolla saa s-ryhmän kaupoissa bonuksia.. Ei jeesus, ikinä en lapsia hanki jos kaikki perheelliset naiset on näin sekaisin. Hävetkää. Ja ei, en ole kassatyöntekijä.. Jos olisin, en päästäisi teitä kauppaani.
Kyllä huomaa ettei sulla vielä lasta tai miestä ole... tuollaisten viattomien ihmisten hämäykseksi ne äässikortit juuri on naamioitu viattomiksi "s-korteiksi". Mutta en syytä sua yhtään, itsellänikin meni monta vuotta kunnes tajusin miksi ukko oli niin innoissaan sitä "bonus-korttia" meille hankkimassa.
kun kaupoissa on tavarantoimituksia varten eri ovetkin. Usein vielä aika leveät.
Kerran yks myyjä sanoi meille, et "mä otan teidät ihan heti kakkoseen" Törkeetä sanon minä!
Voi herramunjee, ku vesi tirisee silmistä :_DD.
Ei kai ihmiset voi olla näin tosissaan tuosta. Itse olen kaupan kassalla töissä ja huudan jollekulle (välittämättä sukupuolesta), että täällä on vapaa kassa jos eivät jo huomanneet.
En viitsi edes suivaantua tästä, menee huvituksen puolelle jo. Jos haluaa olla ystävällinen, niin kai sitä saa vapaalle kassalle viittoa? Eikä ystävällisyys ole käsittääkseni flirttailua.. flirttailua olisi selkeä sanallinen vihjailu tai silmänisku ym. selkeä merkki.
Vielä tästä "syyllisyydestä", joka paistaa joko miehenne ja/tai kassaneidin kasvoilla on sitä niin kutsuttua hämmennystä kun asia tulee niin puun takaa. :) Käyttäkäähän ihmiset järkeä. Mustasukkaisuus ottaa nopeasti vallan kun rakastaa puolisoaan kovasti, mutta ennenkuin tulistuu niin kannattaa miettiä tapaus rauhallisena läpi.
JK. Niin ja sitä bonusta PITÄÄ kysyä, sillä se kuuluu protokollaan ja sillä voi tehdä vähän vaikutusta esimieheen mikäli kyseenomainen henkilö siitä kuulee. Älkää suuttuko tästä viestistä, mutta miettiikää sitä. :) Kiitos vielä makeista nauruista!
Voin oikeesti kuvitella, miten säälittäviä 100-kilosia vastasynnyttäneitä hormonihirmuja täällä oikein kirjottelee. Oikeesti parantakaa vähän teidän itsetuntoa, tuo on jo sairaalloista mustasukkaisuutta. Kassaneidit ei flirttaile, ne on ystävällisiä, ja ne huutaa ''täällä on vapaa kassa'', koska siellä piru vie on se vapaa kassa. Ootte ihan päästänne sekasin..
No daaaaaa, näköjään on normaalia, mutta ei sitä silti tarvitse hyväksyä.
siis ihan normaalia kassan huutaa et on vapaa, ettei kaikkien tarvii jonottaa siihen yhteen... Taidat olla mustis..
Siihen on maailma mennyt, että tällaisia moraalittomia asioita pidetään normaaleina!! Tai sitten tämä on sellaista itsepetosta, että suljetaan silmät epämiellyttäviltä asioilta ja väitetään niiden olevan normaaleja. Joidenkin hauras psyyke ei muuten kestäisi.
Yrittäkää ymmärtää näitä, jotka vain itseään suojellakseen ummistavat silmänsä epäkohdilta.
Voi kauheeta. Peeloja ootte kaikki.
En ole mikaan peela tai peelo tai mika lie.
Mina olen vapaa kassa ja huutelen just niin paljon kuin huvittaa! Hm.
Joskus on kassa kysellyt multa kymmensenttistä, silloin olen voinut reilusti tarjota 22-senttistä...
terv,nimim"ennenkin ehdottelua kohdannut"
niin kassat huutelee täälläki päin suomea että on vapaa kassa tarkoittaen sitä että kassa on vapaa sinne voi tulla asiakas jos on muissa kassoissa tunkua aina kun kassalle tulee kassa henkilö jos muut kassat on tukossa niin sanotaan vapaa kassa
No voiko tuota enää suoremmin sanoa??! Oletko joku kassojen kaveri, vai peräti kassa itse, kun noin hutsahtavia "palveluidensa" tarjoajia puolustelet???
Voi hyvät hyssykät....
Tää oli varmaan joku vitsi??
Kassaneiti tarkoitti että siellä on vapaa kassalinja, johon voi mennä maksamaan ostoksensa. Tämä ajatus ei varmaan tullut edes pieneen mieleesi???
Vai huusikon hän että täällä on vapaa kassaneiti???
Järjenkäyttö olisi suotavaa ainakin ennen kuin nostaa moisesta asiasta metelin ja alkaa haukkumaan ihan turhasta.
Minä ajttelin päästää huoletta miehen mammuttimarkkinoille kun ajattelin, että sille jo tämä yksi kotona oleva xl-nainen riittää ja toivoo, että minäkin olisin hoikempi. Mutta mitä vieltä, samat simpsakat kassat siellä oli kuin ennenkin. Suurin osa ei ollut edes vapaita, mutta pitkä jono heilläkin.
Hei, sisko! Se mainos oli naisille ;) Miesmyyjät niitä "mammutteja" siellä tarjoaa. Olisit mennyt
Oonkin ihmetellyt, miksi mun mies ei halua mun menevän mammuttimarkkinoille, vaan aktivoituu aina itse niihin aikoihin käymään omatoimisesti kaupassa. Se on varmaan jutellut naapurin Penan kanssa, että mitä siellä olisi naisille tarjolla.
Piru vie! Seuraavalla kerralla kyllä karkaan katselemaan "mammutteja", sen verran innokkaasti mieskin käy kanta-asiakaskorttiaan lähikaupassa vilauttelemassa..
Tämäkin viestiketju oli hauska ja täysin harmiton kassaneitienkin kannalta, kunnes huumorintajuttomat ihmiset (olisikohan kassaneitejä) pilasivat sen. Kiitos kuitenki ketjun aloittajalle päivän nauruista!! Ihanaa, että joillain mielikuvitusta riittää. Ei aina tarvitse olla niin tosissaan :)
P.S. Mahtaa olla viesteissä perää, kun noin alkaa kassaneitejä kiehuttamaan ;)
Siis et/ette voi olla tosissanne!!?? Kuinka pieni maailma teillä on, että kassaneidit vikittelee miehiänne, joopa joo!
Kassaneiti on vain esittänyt hyvää asiakaspalvelu alttiutta ja kertonut mahdollisuudesta päästä nopeampaa kassajonosta pois.
Mitenkähän uskallatte päästää miestänne yksin kauppaan, ei ehkä kannatta, saattavat muidenkin osastojen myyjät hyökätä kimppuun!
Ja mitä niihin vaatteisiin tulee, työntekijät eivät tuskin saa omia tövatteitaan valita.
Herätkää nyt!
Kun poistutaan kaupasta sanon miehelleni että unohdin ostaa siteitä ja että tulen kohta perästä, käyn niitä nopeesti hakemassa.
Käynkin sitten nostamassa 20 euron setelin, kirjoitan siihen sanan lutka ja menen takaisin kauppaan tekemään sideostokset tälle samalle kassalle. Ojennan setelin hitaasti ja samalla annan The Katseen. TOIMII!Ja aina kannattaa sanoa jonkun kuukautissuojan unohtuneen, muuten mies voi tarjoutua menemään. Ei ne pelkkää kuukautissuojapakettia kehtaa hakea.
Ei voi olla totta! Siis oottako järjiltänne?? vai? siis ne tekee vaan työtään ja se kuuluu niiden toimenkuvaan. Nehän saisivat noottia vaan tyhjän panttina istumisesta. Ja kaikkein huippu oli toi seteli jutska, etkai oikeesti voi olla tosissas et kirjotat jotain noin ala-arvosta työtään tekevän kassaneidin vastaan otettavaan rahaan !? Huhh sanon minä, perheellisenä en ole moista tullut koskaan edes ajatelleeksi. Joillakin ihmisillä on itsetunto ilmeisesti aika huono ;D
PS. Jos kyseessä olisikin nuori mies niin asiahan olisi aivan eri, eikös niin ? :P
Onko tää oikeesti joku vitsi? :DD Hahahah ette voi olla tosissanne.
Joillakkin kassoilla on tapana ilmoittaa "täällä on vapaa kassa"- sanonnalla että kassalle on tullut ihminen joka palvelee teitä (urpoja). :D Ilmeisesti kotiäitien elämä on tylsää että tälläsestä tulee itku-potku-raivari. Kehoitan ystävällisesti hankkimaan elämän. :D Raitis ilma tekee välillä hyvää.
Nimimerkillä Kassaneiti.
taidat olla aika nuori, mutta kyllä ne sininkin silmasi viela aukeavat tälle kamaluudelle. valitettavasti.