Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saana ei tiedä Anne Hedmaniakaan :-(

Vierailija
29.10.2011 |

Tekstareita minulle:

"Moi, olisi eräs julkisuudesta tuttu mallinainen, joka haluaisi sinun alistavan häntä, nimiä en voi nyt mainita mutta lupasin kysyä jos sinua kiinnostaa? Hänestä saattaisi olla hyötyä sinulle jatkossa, hän on todella iso julkkis täällä ja kaikenlisäksi kaunis..?"

-No mikä ettei, ajattelin. Ainahan sitä hauskaa pitää voi.

"Takaan että kun tapaat henkilön ymmärrät miksi haluaa pitää salassa. Hän piti kuvistasi ja on aika noviisi alistumisessa mutta toivoisi opettajaa.... Hänestä olisi sinulle suhteillaan takuuvarmasti hyötyä."

-Kuka on sanonut että minä olen joku alistamisen opettaja?

"Hänestä ei kerrota mihinkään eikä hänen mieltymyksistään. Jos sen voit luvata, voin ilmoittaa nimen etukäteen."

-Ok

"Henkilö on Anne Hedman"

-Öö. Kuka on Anne Hedman? Googletin asian ja mitäs sieltä paljastuikaan. Käykää itse googlettamassa jos kiinnostaa. Ei ainakaan suomen kovimpia mallinaisia.

-Ei kiitos.

Kokeile itse seikkailuja, paremmalla onnella! Flirtfair.fi -palveluun voi liittyä ilmaiseksi.

Nyt nukkumaan jotta huomenna jaksaa herätä pirteänä fitness -valmennukseen!

Hyvää yötä!

Saana

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka Anne Hedman? Pitäiskö nämä kaikkien tuntea?

Vierailija
2/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kolmikymppinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku evankelista tms.?

Vierailija
4/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kolmekymppinen, enkä tiedä. Ja ajattelin etten jaksa googlettaa, mutta uteliaisuus voitti. Tosin ei googlekaan osannut kertoa oikein mitään. Eli eipä selvinnyt!

Joku kohujulkkis (millä lihaksilla?), ex-tennistähden (ilmeisesti ex-)vaimo, kertoi ystävämme Suomi24-palstalaiset...

Vierailija
5/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millähän oikeudella se laittaa blogiinsa yksityisiä viestejä, joista tuokin on varmasti täysi kusetus ja kunnianloukkausta lähenee Anne Hedmania ajatellen. Saana on niin uskomattoman tyhmä, siis ihan oikeasti yksinkertainen, ettei mitään rajaa. Mutta eihän se vissiin ole käynyt mitään kouluja eikä päässyt edes lukioon.

Vierailija
6/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laillista laittaa Anne Hedmanin nimeä tuohon blogiin ja tuollaisessa yhteydessä? Hänellähän on lapsia ja ei varmasti jätä juttua huomioimatta. Tästä kuulemme vielä, se on varma.

Aika huoletonta Saanalta, todella ajattelematonta kirjoittaa tuollaista.

Vierailija
7/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän näiden tuksujen ja saanojen diagnoosi on? Epävakaa persoonallisuus vai mikä, joku bipolaari?

Vierailija
8/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku evankelista tms.?

Vierailija
9/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan se saa rahaa noista mainoksista? Luulis, että tuokin oli vain flirt-palvelun mainosta, kun lopuksi sanoo, että kokeile itse, mutta miten siihen on tungettu jonkun oikean ihmisen nimi, vai onko se juuri tarkoituskin, että saisi enemmän huomiota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi