Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luontaisesti isorintaiset naiset, käytätkö koskaan

Vierailija
28.10.2011 |

t-paitaa vai näytätkö siinä kokoasi isommalta juuri rintojen takia? Itse olen huomannut tämän ja varsinkin valokuvissa ihan järkyn näköinen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi nukkuessa...

Vierailija
2/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan järkyttävältä tankilta t-paidassa. Jos se on tiukka, se näyttää härskiltä, jos taas löysä, näytän telttaan pukeutuneelta. Kauluspaidatkaan ei käy (kiitos muuten teettämisvinkistä :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain vartalonmyötäisiä erityisesti naisille leikattuja malleja, sellaisessa tasaleveässä t-paidassa näytän valtavalta.

Vierailija
4/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi myös pelastaa hyvänmallinen, yksivärinen v-aukkoinen neuleliivi päälle.

Sopivan pituisilla, riittävän pitkillä ja näyttävillä koruilla saa myös vähän työvaatetuksessa huomiota pois rinnanseudulta.

V-aukkoiset tunikat toimii myös, mutta alle toki sitten vartalonmyötäinen paita.

Vierailija
5/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi paljastella niitä noin julkisesti edes t-paidan välityksellä.

Vierailija
6/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuleliivin niin korostuu vaan rinnat. :)

Vierailija
7/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan järkyttävältä tankilta t-paidassa. Jos se on tiukka, se näyttää härskiltä, jos taas löysä, näytän telttaan pukeutuneelta. Kauluspaidatkaan ei käy (kiitos muuten teettämisvinkistä :))

Jos ei t-paita käy, eikä kauluspaita, niin mitä jää jäljelle?

Vierailija
8/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä 75G...

Toimii mulla jos laitan kauluspaidan ja yksivärisen, pitkän, vartalonmyötäisen neuleliivin. Ei kirjavaa, ei löysää, ei liian lyhyttä. Ja minimizer-liivit ja koru päälle.

neuleliivin niin korostuu vaan rinnat. :)

Vierailija
9/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalon muuhun kokoon verrattuna aivan suhteettoman suuret rinnat, asia jota olen inhonnut aina syvästi. Käytän avarakauluksisia tummia vartalonmyötäisiä t-paitoja, en koskaan pooloja enkä perinteisiä O-aukkoisia t-paitoja. Olen aina halunnut olla pienirintainen ja käyttää kauniita toppeja joissa pienirintaiset näyttävät ihanan sporttiselta.

Vierailija
10/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalon muuhun kokoon verrattuna aivan suhteettoman suuret rinnat, asia jota olen inhonnut aina syvästi. Käytän avarakauluksisia tummia vartalonmyötäisiä t-paitoja, en koskaan pooloja enkä perinteisiä O-aukkoisia t-paitoja. Olen aina halunnut olla pienirintainen ja käyttää kauniita toppeja joissa pienirintaiset näyttävät ihanan sporttiselta.

Vierailija
11/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään poolo- tai kauluspaitoja.

Vierailija
12/16 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia perusmallisia pyöreän kaula-aukon kanssa. Ihonmyötäiset avarakaula-aukkoiset tai v-aukkoiset ovat parempia.

Vierailija
13/16 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paidan pitää olla vartalonmyötäinen.

Vierailija
14/16 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaula-aukko pitää munkin mielestä olla. Ja ei mikään teltta.

Vierailija
15/16 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, jos en t-paitaa? V-kaula-aukko ja sopivan vartalonmyötäinen malli, niin mielestäni on ihan siistin näköinen. Kauluspaitoja en sen sijaan käytä, koska jos se on rintojen kohdalta sopiva (napit pysyy kiinni), niin loppuosa onkin sitten aivan järkyttävä teltta.

T: J-kuppi

Vierailija
16/16 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista on se paidan malli. Joku ns. perus t-paita ei istu =näyttää tyhmältä. Mutta t-paita jokoa istuu hyvin päälle, ja jossa ei ole se perus kaula-aukko vaan esim. v-mallinen näyttää hyvältä. Yksi mitä en laita on poolopaita, se ei kunnolla istu päälle, koska isot rinnat ja poolokaulus ei vaan toimi :)

Ja kauluspaita ongelma tuttu, ei vaan istu jos isot rinnat mutta vartalo muuten normaali/hoikka. Työn vuoksi tarvitsen kauluspaitoja, ja olen jo vuosien ajan teettänyt ne ompelijalla, ei maksa paljoa ja saa laadukkaita, täydellisesti istuvia paitoja. 1. paita oli kalliimpi, sen jälkeen samoilla kaavoilla pystynyt tekemään niin edullisempaa, toki materiaali vaikuttaa, eli haluaako millaisesta kankaasta ja millaisin napein jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän