Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko tuttavapiiriisi tai sukuusi alkoholistia?

Vierailija
28.10.2011 |

Oletko tekemisissä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläpä ei kuuluisi. Olen tekemisissä.

Vierailija
2/11 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa juuri ja juuri työnsä. On kaikki viikonloput ihan jurrissa. Nyhjää kellarissa ja ryyppää itsekseen. Käy välillä nukkumassa humalaa pois ja jatkaa sitten. Ei ärhentele, höpise tai uhkaile. Itsekseen möllöttää kellarissa. Eli harmiton, mutta tietysti henkisesti rasittava!

Ollaan tekemisissä joo. Pari kolme kertaa vuodessa ollaan heillä viikonloppu. Appipuolta ei juuri näy eikä ole häiriöksi, mutta tunnelma on ahdistava ja anoppi on tietysti pahoillaan... Saa nähdä kauanko jaksaa katella miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkaissut välejä, mutta raivonnut kyllä olen. Arvostan sivistyneitä juomatapoja tai absolutismia.

Vierailija
4/11 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukukekkereissä jutellaan.

Vierailija
5/11 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sen kanssa on olla tekemisissä.

Vierailija
6/11 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on pari sukulaista joiden kanssa emme ole tekemisissä alkoholismi pääsyynä ja töissä on myös muutama (olen ope). Eivät siis tule töihin kännissä mutta heti kun jossain pullo vilahtaa niin ovat lärvit.

Vierailija
7/11 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei tarvitse olla missään tekemisissä hänen kanssa.

Vierailija
8/11 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan erittäin läheisiä ja pidämme usein yhteyttä. Oikeastaan näämme joka päivä koska hän asuu naapuritalossa.

Vierailija
9/11 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa emme enää ole juurikaan tekemisissä, on suunnilleen veneen alla -olevassa tilassa. Ex-vaimonsa kanssa olemme edelleen melko läheisiää, vaikka tuo ex ei tietenkään sukuun enää kuulukaan. Todella, todella pitkään olimme tekemissä, vaikka olikin pahasti alkoholisoitunut, sukujuhliinkin tuli kaatokännissä ja arkena hakkasi vaimoaan ja lapsiaan.

Toista välttelemme hieman, mutta olemme kuitenkin tekemisissä. Kyseessä todella hankala ihminen. Emme oikein tiedä miten pitäisi toimia. Emme haluaisi hylkiä häntä, mutta toisaalta järjestää melkein aina kohtauksen kun tavataan. En vastaa hänen puheluihinsa kovin usein (soittaa vain kännissä). Lastensa kanssa on katkaissu välit aivan täysin (enkä ihmettele). Me muut olemme hieman ihmeissämme. "Onneksi" on katkaissut välit niin monen kanssa, että ei yleensä tule sukujuhliin vaikka kutsuttaisiin.

Vierailija
10/11 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu tekemisissä vaihtelevasti. Tällä hetkellä ei olla. (Päätin ottaa kylmästi etäisyyttä, koska en kestä edes hänen kuivahumaloitaan, kireyttään ja henkistä poissaolevuuttaan. Saati sitten humalaista ja väliin ilkeää soitteluaan. Menen ihan hajalle itse tuon touhun; selvät kaudet ja retkahtelut, seuraamisesta)

Vierailija
11/11 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sukuun, mutta nykyinen miesystävä taitaa olla aika alkoon menevää lajia. Jos viinaa tarjolla, ei kieltäydy. Juo parit saunaoluet. Hoitaa työnsä, on mukava seuraihminen.

Olen silti huolissani, kun ei mene viikonloppua ilman kaljaa. (illasta juo)

Saattaapa kaikista hyvistä ominaisuuksistaan huolimatta olla kohta entinen miesystävä. Tuskin tilanne korjaantuisi muutolla yhteen..vai?