Löysin ihanan suolapiirakan ohjeen!
Valmis kaupan pohja. Lisää 2 ruokalusikallista suolaa ja sekoita
150 g meetvurstia
5 sipulia
kananmuna
2 dl kermaa
5 tl suolaa
1/12 tl mustapippuria
1/12 tl basilikaa
kypsennä 200 asteessa kypsäksi.
nami!
Kommentit (23)
kaupan pohjat ok, siis hätävarana. Tollasen voisi joku varmaan tehdä kostean illan mätöksi (raavaille miehille).
Raakanako ne siihen laitetaan?
Varsinainen pieru-piirakka.
Raakanako ne siihen laitetaan? Varsinainen pieru-piirakka.
ap
Tavallinen suolainen piirakka. Ainakin nimensä mukaisesti suolainen (kun suolaisen makkaran lisäksi 5 tl suolaa..?!) Ei kiitos.
Suolapiirakkahan tuo on, mutta varmaan hyvää.
Tavallinen suolainen piirakka. Ainakin nimensä mukaisesti suolainen (kun suolaisen makkaran lisäksi 5 tl suolaa..?!) Ei kiitos.
Karsea resepti!
Eihän tuossa muuta olekaan kuin suolaa Karsea resepti!
Siis mihin laitetaan 2 ruokalusikallista suolaa, taikinaanko? Suolapiirakkahan tuo on, mutta varmaan hyvää.
Kuulostaa hirveältä, sori vaan :D
Ensinnäkin kaupan valmispohja, yäk, ja siihen 2 ruokalusikallista suolaa(!!), yäk. Täytteeseen 5(!!!!) sipulia ja metwurstia, yäk.
Mut makunsa tietysti kullakin.
siis yksi basilikan lehti silputtuna, johan se riittääkin antamaan makua.. :D
innoissaan antoi vinkin hyvästä reseptistä ja täällä vaan ilkutaan.
Ap, älä välitä. Kiva sinulle että olet löytänyt mieluisan reseptin.
innoissaan antoi vinkin hyvästä reseptistä ja täällä vaan ilkutaan. Ap, älä välitä. Kiva sinulle että olet löytänyt mieluisan reseptin.
Johan sen apn otsikkokin sanoo, että kyseessä on SUOLApiirakka. Jos tykkää suolaisesta, niin on varmaan loistavan hyvää!
Kyseeseen ei tule kovin kummoinen piirakka, jos lähtökohta on, että otetaan esiin kaupan valmis piirakkapohja. Juuh. Jos ap ei paremmasta tiedä, niin ei ole tarvetta lukea eteenpäin. Siis mulla ei ole tarvetta. Ap tietystikin aivan selvästi tykkäsi reseptistään. Hyvä hänelle.
meetvurstia ja 7 tl suolaa??? Ei tuo ole mikään ohje vaan vitsi!
Menin punttisalille ja siinä pois lähdettyessä törmäsin saunaraikkaaseen naiseen ja mentiin siitä suoraan kahville ja sitten hän kutsui luokseen. Siellä sitten paljastui mahtava suolapiirakka pinkkien läpikuultavien pikkareiden alta, nyt olen syönyt tuota loistopiirakkaa kohta 6 vuotta ja edelleen on mun mielestä se paras piirakkaresepti mihin olen törmännyt.