Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asun ulkomailla ja naapurini kertoi miten tykkää Sunrise Avenuesta...

Vierailija
28.10.2011 |

sanoi että sehän on suomalainen, tykkäätkö sinä siitä. En ole koskaan kuullutkaan enkä osannut sanoa juuta tai jaata. Onko Sunrise Avenue joku kuuluisa bändi? Pitääkin kuunnella jos youtubessa olisi näyte... En tiennyt tuosta mitään. Naapuri tykkää. Ei ole itse suomalainen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pelkkä Saksa, vaan koko saksankielinen Eurooppa, jossa Sunrise Avenue on kova sana eli yli 100 miljoonan ihmisen kielialueella. Plus pienemmät maat mukaan, kuten Benelux-maat. Kyllä Sunrise Avanue on tosi suosittu koko Keski-Euroopassa. Samu Haber sai Voicen kautta valtavasti suosiota myös, ja katsojina taas tuo saksankielinen Eurooppa, yli 100 miljoonaa ihmistä. Kyllä minusta ihan huomattavilla markkinoilla ollaan, vaikka Suomessa aina muistetaan tuhahdella tälle.

Vierailija
22/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään saksankielisisten maiden suosio ei ole mitään. Suomessa ainoa oikea suosio on vain, jos se on englanninkielisissä maissa, kruunaamattomana kuningattarena tietenkin USA. Muu ei merkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu pyydettiin voice on Germanyyn ja ketä tavista sinne nyt pyydettäisiin ?

Itse kun asuin ulkomailla, Sauli ja Jenni tuli vierailulle, kyllä me mentiin tien varteen Suomen lippujen kanssa. Pomoni meni naimisiin, annoin Aalto -maljakon lahjaksi .

Itse ulkomailla kyllä nopeasti tutustun muihin suomalaisiin fb.n avulla ja Sunrise ei olisi jäänyt ikinä huomaamatta. Saati sitten olisin sitä täällä ääneen ihmetellyt.