Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asun ulkomailla ja naapurini kertoi miten tykkää Sunrise Avenuesta...

Vierailija
28.10.2011 |

sanoi että sehän on suomalainen, tykkäätkö sinä siitä. En ole koskaan kuullutkaan enkä osannut sanoa juuta tai jaata. Onko Sunrise Avenue joku kuuluisa bändi? Pitääkin kuunnella jos youtubessa olisi näyte... En tiennyt tuosta mitään. Naapuri tykkää. Ei ole itse suomalainen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se englanti on vaikeaa suomipojalle lausua.

Vierailija
2/23 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidan uima-altaan hengenpelastaja (amerikkalainen siis) sanoi tykkaavansa kyseisesta bandista. Han siis tiesi, etta on suomalainen bandi. Olin aika hammastynyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku kuuluisa?

Vierailija
4/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunrise Avenue on joo kova sana Saksassa, ei sitä muualla taideta tuntea ollenkaan... Itse ostin uteliaisuuttani yhten levyn, mutta ei oikein kolahtanut.

Vierailija
5/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova sana Saksassa mutta suomalaisille ei niin tuttu :)

Vierailija
6/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän väliä soi, kiertävät festareilla ja keikoilla. Se tunteeko bändin vai ei, riippuu varmasti myös siitä mitä musiikkia yleisesti kuuntelee.

Vierailija
7/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on ainakin ihana biisi

Vierailija
8/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se suomessa ihan "kuuluisa" ja tunnettu. Mutta en siltikään usko että itini ko. nimeä tunnistaisi, mutta itse kyllä tiedän bändin.

Taitaa siis olla ihan siitä kyse, että naapurisi kuuntelee kyseisen tyylistä musiikkia ja sinä et :)

Vierailija
9/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli se laulaja mukana siinä josain pedofiilijutussa, oisko ollut viime vai toissa vuonna. Luulin et bändi -tai ainakin sen suosio ja toiminta- ois hajonnut siihen?!

Vierailija
10/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli se laulaja mukana siinä josain pedofiilijutussa, oisko ollut viime vai toissa vuonna. Luulin et bändi -tai ainakin sen suosio ja toiminta- ois hajonnut siihen?!

mutta oliko se puolustanut sitä kaveria, ennen ku tuomittiin?

Vierailija
11/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin, että silloin kun se oli Suomessakin ihan suht tuntematon vielä, oli sen Samun äidillekin satanut jotain parittamispyyntöjä ulkomaisilta työssään tapaamiltaan ihmisiltä. Siis että olivat kovasti yrittäneet naittaa tyttäriään, oliko se äiti jossain kansainvälisissä töissä?

Että kai se aika suosittu oli jossain päin.

Saksassahan joo menee kaikki, kuulemma Marionkin on siellä kova sana. Ja M.A. Numminen.

Vierailija
12/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itse keulahahmo oli tuomiolla. Mutta toisaalta mun tiedot tässä asiassa perustuvat ainoastaan mediaan/nettiin.

Vierailija
13/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunrise Avenueta on renkutettu radiossa siihen malliin, että jokaisen Suomessa asuvan pitäisi se tuntea.

ihan itse keulahahmo oli tuomiolla. Mutta toisaalta mun tiedot tässä asiassa perustuvat ainoastaan mediaan/nettiin.

Vierailija
14/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/90744/pedofiililaula…

Vierailija
15/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi asia tarkistaa ennen kuin mitään täälläkään mölisee.

Vierailija
16/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Samu Haber on puoliksi saksalainen? Saksalainen isä siis.

Vierailija
17/23 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/23 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen TV:ssä (Saksassa) ja tuntui olevan tosi suosittu. En ollut kuullutkaan...

19/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meidan uima-altaan hengenpelastaja (amerikkalainen siis) sanoi tykkaavansa kyseisesta bandista. Han siis tiesi, etta on suomalainen bandi. Olin aika hammastynyt!

Sulla on uima-allas ja siinä vielä HENGENPELASTAJA???

Oho. Vau. O_o

20/23 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin luennolla kerran (USA) ja vieressä istui sellainen nuori mies joka sitten alkoi kertomaan kuinka hän kuuntelee bändiä nimeltä Ruoska :D piti googletaa. Se kyseli sitten kaikkea mitä ne laulun sanat takoittaa jne. En ollut ikinä kuullutkaan aikaisemmin Ruoskasta.