Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aihe vapaakin on terveempää kuin Facebook!

Vierailija
28.10.2011 |

Näin totesin juuri. Siellä jos missä ihminen ärsyyntyy toden teolla. Statuspäivitykset on raivostuttavia/tympeitä/who cares-tyyppisiä, suurin osa ainakin. Pitänee ottaa vähintään viikon tauko ettei käy siellä, kun aina verenpaineet nousee!

Onko muita, jotka todenneet saman?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nouse verenpaine kavereiden facebook päivityksistä, mutta kun erehdyn vierailemaan tyylisuuntauksia blogissa niin jopa kiehahtaa (mutta myös naurattaa samalla) yli! :D

Vierailija
2/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivostuttavaa, paitsi toki linkitettynä. Siellä on minun kavereitani ja kolme olen piilottanut tyhjänpäiväisten päivitysten takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kyllästytty, yks sama tyyppi kirjoittaa innoissaan ihan kaikki mitä päivän aikana tapahtuu - ja TÖISSÄ. Ja monet sen kavereista on työkavereita, itse ihmettelisin et milloin toi kollega oikein tekee töitä, ku ne päivitykset ei kuitenkaan liity töihin vaan johonkin aivan muuhun. PLÄÄH.

Viikko pari menee oikein hyvin käymättä kertaakaan katsomassa fb:tä.

Vierailija
4/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivostuttavaa, paitsi toki linkitettynä. Siellä on minun kavereitani ja kolme olen piilottanut tyhjänpäiväisten päivitysten takia.

Jos joku raivostuttaa, niin päivitykset on helppo piilottaa itseltä, näin olen itsekin tehnyt. En jaksa paljoa fb.ta käyttää, omia päivityksiä teen tosi harvoin. Kuvia laittelen että kauempana asuvat ystävät ja sukulaiset näkevät kuva lapsista ja meistä muistakin.

Suurin osa päivityksistä on vaan kivoja, joillakin jopa piristäviä.

Vierailija
5/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä te valitatta jos itse niitä kuitenkin päivästä toiseen luette. Ne saa tosi helposti piiloon ja voi sitten kyseisen ihmisen seinältä käydä lukemassa jos tosissaan tahtoo. Alan eipäilemään että te valittajat tahdottekin jonkun josta valittaa ja marmattaa täällä.

Joo tämä oli taas näitä "älyvapaita" aloituksia. Enemmän tämä minua ärsytti kuin fb.

Vierailija
6/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb:ssä millaisia päivityksiä hyväksytte kavereiltanne,ei sitte tarvii enään ärsyyntyä :D

Mua ei haittaa yhdenkään kaverin päivitykset, ja niitä on ihan laidasta laitaan.

ei niitä ole pakko lukea jos niin ärsyyntyy!

Ehkä ap:lle tekisi ihan hyvää lopettaa koko fb:n käyttö,ennen kuin menee mielenterveys..