Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten nimistä.

Vierailija
28.10.2011 |

Kun minä olin pieni, ja myös kun esikoiseni syntyi, lapsille annettiin kaksi nimeä. Omillani on kaikilla kaksi nimeä, olemmeko harvinaisuuksia nykyään näiden kolme etunimeä omistavien joukossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin pieni, ja myös kun esikoiseni syntyi, lapsille annettiin kaksi nimeä. Omillani on kaikilla kaksi nimeä, olemmeko harvinaisuuksia nykyään näiden kolme etunimeä omistavien joukossa?

minulle annettiin kolme nimeä, myös äidilläni ja isoäidilläni on kolme nimeä, yllättäen myös lapsillani on niitä kolme.

Vierailija
2/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes aatelissuvuissa ei ollut näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja äidilläni kaksi. Meillä kahdella vanhimmalla on kolme ja kahdella nuorimmalla kaksi. Eli ei mikään nykyajan villitys tuo kolme nimeä.

Vierailija
4/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden ja kolmen nimen rimpsuja näkyy niin kuolleissa kuin kastetuissa. Jos joku on harvinaisuus, niin se on yhden etunimen omistaja.

En tiedä minkä ikäinen sinä tai esikoisesi on, mutta minullakin on kolme nimeä.

Vierailija
5/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillamme on 3 etunimeä itselläni on myös kolme ja miehelläni on 2 etunimeä.Olemme mieheni kanssa syntyneet 70 luvun loppupuolella =)

Vierailija
6/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kaksi, veljelläni kolme, äidilläni kolme isälläni kaksi isovanhemmillani 2 -3 ja minun lapsillani on kaksi tai kolme miten on sopimut ja mitä haluttu antaa

Vierailija
7/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojilla kolme. Näin vain huviksemme ollaan päätetty toimia. Lapsuudessani kyllä useilla oli kolme nimeä, mm. monilla serkuillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä