Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Open toe 15 senttimetrin korolla neuvolassa!!

Vierailija
28.10.2011 |

Kävin yksi päivä neuvolassa ja täällä oli sadepäivä. Katseeni kiinnittyi neuvolan eteisen kenkiin. Miten joku tulee neuvolaan 15 senttimetrin patentti kiiltonahka korkokengissä, joissa oli kaupan päälle avoin kärki! Satoi vettä! Yritin sitten uteliaana kurkkia, kuka tämä nainen olisi, mutta aulassa ei osunut silmiini ketään, jonka olisin voinut kuvitella tulleen noissa kengissä.

Itse marssin kumisaappaissa sadekelillä. Luulisi, että on keljua, kun vesi tulee kärjestä sisään???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hänen lähtiessään ei satanut? Itse olen ollut jos jonkinlaisissa kengissä neuvolassa, aina korollisissa! Kuljen aina korkkareissa, talvella siirryn vaan korollisiin saappaisiin. Synnyttämään en sentään lähteny korkokengissä, kun lapsivesi valui solkenaan, muuten olisin mennyt varmaan sinnekin korkkareissa. Kaikki ei todellakaan käytä mitään kumppareita.. :)

Vierailija
2/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen juntti tulee neuvolaan kumpparit jalassa. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joku menee neuvolasta takaisin töihin, jossa on olatava tyylikkäästi pukeutunut. Ei kaikki lampsi kummareilla takaisin kotiin! Ja jos korko on 15 cm, niin negissä on päkiän allakin koroke, eli ei se vesi kastele varpaita.

Vierailija
4/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantaa lasta 15 sentin koroissa...

Vierailija
5/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa ainakin itse kävellä

Vierailija
6/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut kärryistä? Tai sellaisesta asiasta että neuvolassa käydään kunnes lapsi menee esikouluun. Ja totta, 6 vuotiasta ei kukaan kanna korkekengissä tai edes ilman niitä.

Vierailija
7/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset käyvät töissä ja hoitavat sen neuvolan siinä työpäivän aikana kun niitä aikoja ei yleensä saa kuin välillä 8-16.

Monen on pakko pukeutua töihin eikä lampsia kumisaappaissa takaisin kotiin keittämään kahvia

Neuvolassa käyvät myös 5-vuotiaat lapset joita ei normaalisti tarvitse kantaa.

Vierailija
8/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannoin lasta kun hän oli vauva koroissa ja nyt lapsi on 2 vuotta ja tarvittaessa otan syliin. Jaloissa on aina korot, mutta mä olenkin venäläinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi