Tänään se ero sitten lopulta tuli... ;(
Olihan se arvattavissa.. Mutta kai sitä vaan aina toivois että jotenki selvittäis. Eilen illalla mies sitten ilmoitti että kaverinsa "Jussi" pyysi hänet kaljalle ja sinnehän se sitte lähti. Ei näkynyt kotiin, joten menin nukkumaan. Yöllä heräin kun taapero itki ja katoin kelloa, klo 04 EIKÄ ÄIJÄ VIELÄKÄÄN KOTONA... Aamulla ilmoitti vaan tekstarilla, että "olin Jussin luona, meen suoraa töihin" ... Ei mene läpi! Ilmoitin vaan että turha tulla kotiin... Laitoin eropaperit heti tänään. Surettaa vaan nuo lapset.. No, kai tästä jotenki selvitään... Tsempatkaa mua mammat!!!!
Kommentit (10)
joko muuten herra palasi kotiin vai vieläkö on jussin luona?
itseoisin tehnyt samoin.
etkö halua varmasti yrittää selvittää enää? jos suhteenne on kuitenkin jo nähty ja kaikille pahaa mieltä tuova, kehotan pysymään kovana ja eroamaan sekä hoitamaan asiat kypsästi ja lapsia ajatellen. onnellinen äiti ja onnellinen isä ovat parempi vaihtoehto kuin onnettomat vanhemmat. jos koet yrittäneesi jo niin paljon kuin mahdollista, älä pode huonoa omaatuntoa lasten takia. voimia!
ja nyt on ties missä, en tiedä minne lähti. Ongelmia tosiaan jo paljon aikaisemmin. Tuntuu että mies ei kunnioita mua enää olenkaan.. Niin läpinäkyviä selityksiä, että tyhmäkin tajuaa ettei se missään "Jussin" luona ole.. No, mutta kiitos ystävällisistä kommenteista! Pakko yrittää jaksaa, lasten takia...
ap
tajuuko lapset kuinka hyvin tilanteen?
pysy itse vahvana ja koita olla lasten takia näyttämättä vihaa.tiedän että se on vaikeeta mutta palkitsee jossain vaiheessa.
onko mies jäänyt kiinni pettämisestä tai epäiletkö et toinen on kyseessä?
nämä ovat vaikeita asioita ja toivon sinulle sydämmestäni jaksamista.
ja nyt on ties missä, en tiedä minne lähti. Ongelmia tosiaan jo paljon aikaisemmin. Tuntuu että mies ei kunnioita mua enää olenkaan.. Niin läpinäkyviä selityksiä, että tyhmäkin tajuaa ettei se missään "Jussin" luona ole.. No, mutta kiitos ystävällisistä kommenteista! Pakko yrittää jaksaa, lasten takia...
ap
Ekaluokkalainen, 5v ja 1,5v.. Mies ei oo varsinaisesti "kärähtänyt" mutta oon senverran hyvin laskenut 1+1 ja arvannut asioita, eikä mies enää kielläkään, yrittää vain kierrellä ja kaarrella... Olen ihan rikki, päivä meni lasten kanssa, mut nyt ku lapset nukkuu... Lapset varmasti vaistoaa jotakin, vaikka kuinka hyvin esittäisin, mutta yritän tehdä tän heille helpoksi. Mun pikkuiset raukat... ;(
ap
törkeetä tehdä noin.
mut miehesi on kyl tavan pas..pää(anteeksi kielenkäyttöni)
voi lapset mitä joutuvat kokemaan mutta koita olla urhea ja minäkin lähetän haleja.
Ekaluokkalainen, 5v ja 1,5v.. Mies ei oo varsinaisesti "kärähtänyt" mutta oon senverran hyvin laskenut 1+1 ja arvannut asioita, eikä mies enää kielläkään, yrittää vain kierrellä ja kaarrella... Olen ihan rikki, päivä meni lasten kanssa, mut nyt ku lapset nukkuu... Lapset varmasti vaistoaa jotakin, vaikka kuinka hyvin esittäisin, mutta yritän tehdä tän heille helpoksi. Mun pikkuiset raukat... ;(
ap
oletteko kauvan olleet yhdessä?
nämä ovat vaikeita asioita mutta selviät niistä.
mäkin aikoinaan painin saman asian kanssa ja selvisin hyvin tilanteesta mutta erona oli kyl se et mun lapsi oli vain vuoden ettei tajunnut mitään tilanteesta.nyttemmin mulla on uusi mies joka pitää lasta omanaan ja lapsi luulee miestäni isäkseen(kerromme myöhemmin jos tarve vaatii)aijempi mieheni ei ole sen koomemmin yhtettä pitänyt kun lähdin,mutta en ole katunut.
voimia!!!!!
ilmeisesti teillä on jotain muutakin taustalla tässä jutussa?
onhan tuo ihan hirmu ikävää, ettei vaivaudu kotiin yöksi, mutta yksi yö on aika vähän... onko jokin kriisi meneillään, vai onko hällä vaan tapana mennä miten huvittaa?
Vähänks sä oot Sherlock
onhan tuo ihan hirmu ikävää, ettei vaivaudu kotiin yöksi, mutta yksi yö on aika vähän... onko jokin kriisi meneillään, vai onko hällä vaan tapana mennä miten huvittaa?