Te joilla "kunnon mies",
siis sellainen joka viettää aikaa kotosallakin, ei ole jäänyt valheesta kiinni, ei petä, ei ole alkoholisi, eikä muutenkaan aiheuta surua perheelleen / puolisolleen.
Mikä hän on horoskooppimerkiltään?
(Tehdään tilastoa, onko tällä asialla vaikutusta parisuhteen onnistumisessa)
Kommentit (49)
mutta eihän nuo ominaisuudet vielä takaa että liitto onnistuu.
Tietysti sen voisi jostain katsoa, mutta ei kiinnosta.
Enkä mäkään tienny, syntymäajan tiesin ja sen perusteella katoin. Miksi tommonen pitäis tietää? :)
Uskooko joku tosissaan että tiettynä aikana vuodesta syntyy kunnollisempia miehiä??
9, kauanko olette eläneet yhdessä?
mutta en muista miten nuo horoskoopit menee, eikä ne kiinnosta.
En tietäisi varmaan lapsemmekaan horoskooppimerkkiä, jos se ei olisi sama kuin äidilläni...
On tosin kerran valehdellut isostikin ja oli iso kriisi. Tästä huolimatta hyvä mies!
Ollut kunnon mies jo 20v.
Exä oli vaaka, ei osannut edes vettä keittää.
Ropasi autoja ja lenusi kavereiden kanssa.
Vesimies mieheni on nyt 20v ollut exän lapsille isä.
Koti-ihminen oikeasti, ei petä, ei käy kapakoissa (inhoaa sellaisia paikkoja), rakastaa ruuanlaittoa, siivoaa, hoitaa lapset, hieroo mun hartioita kun pyydän, pyykkää, hoitaa tiskit ja tiskikoneen, osaa korjata mitä tahansa elektronista laitetta, tykkää musiikin soittamisesti, ei aikaa vieviä harrastuksia, on vaan koti-isä, ja hoitaa tunnollisesti työnsä, kuluttaa rahansa perheen yhteisiin juttuihin, kuten asumiseen, ruokaan, auton bensoihin jne.
Rakastava ja hellä aviomies. Hyvä isä. Rehellinen suomalainen mies. Sellainen on mun ukko !
Voi tylsyys sentään! Mä kuolisin pystyyn tällaisen miehen kanssa.
Koti-ihminen oikeasti, ei petä, ei käy kapakoissa (inhoaa sellaisia paikkoja), rakastaa ruuanlaittoa, siivoaa, hoitaa lapset, hieroo mun hartioita kun pyydän, pyykkää, hoitaa tiskit ja tiskikoneen, osaa korjata mitä tahansa elektronista laitetta, tykkää musiikin soittamisesti, ei aikaa vieviä harrastuksia, on vaan koti-isä, ja hoitaa tunnollisesti työnsä, kuluttaa rahansa perheen yhteisiin juttuihin, kuten asumiseen, ruokaan, auton bensoihin jne. Rakastava ja hellä aviomies. Hyvä isä. Rehellinen suomalainen mies. Sellainen on mun ukko !
Ihan kun mun mieheni, mutta sillä erotuksella, että aikaa vieväksi harrastukseksi voi kai lukea melko ammattimainen juniorien jalkapallovalmennus. Työn vuoksi joutuu jonkun verran reissaamaan, pääosin kuitenkin kotimaassa. Muutoin kyllä tykkää viettää kaiken aikansa kotona/ perheen parissa.
Niin ja se toinen ero oli se, että on horoskoopiltaan jousimies. Itse olen kaksonen ;)
Ja tiedoksi sille, joka epäili, haluaako joku oikeasti tällaista miestä ja tylsistyisi tuollaisen seurassa...
Voihan mies olla vaikka kuinka mielenkiintoinen ja intohimoinen ja kunnianhimoinen jne, vaikka perhe onkin tärkein asia elämässä.
leijona ja minä kaksonen. Kuulemma huonoin pari ikinä noilla horoskoopeilla, mut onnellisia ja rakastuneita ollaan oltu jo 14 vuotta ja loppua ei näy. Myös ystävänäni on nainen, joka kaksonen ja hänen miehensä on leijona ja ovat olleet yhdessä pitkään.
Tylsistyt?? Mitä sitten haluat? Miehen,joka juoksee baarissa, pettää, hilluu kavereiden kanssa jne. No on siinä ainakin tekemistä kun mamma hoitaa yksin kodin ja lapset :D
Koti-ihminen oikeasti, ei petä, ei käy kapakoissa (inhoaa sellaisia paikkoja), rakastaa ruuanlaittoa, siivoaa, hoitaa lapset, hieroo mun hartioita kun pyydän, pyykkää, hoitaa tiskit ja tiskikoneen, osaa korjata mitä tahansa elektronista laitetta, tykkää musiikin soittamisesti, ei aikaa vieviä harrastuksia, on vaan koti-isä, ja hoitaa tunnollisesti työnsä, kuluttaa rahansa perheen yhteisiin juttuihin, kuten asumiseen, ruokaan, auton bensoihin jne.
Rakastava ja hellä aviomies. Hyvä isä. Rehellinen suomalainen mies. Sellainen on mun ukko !
Voi tylsyys sentään! Mä kuolisin pystyyn tällaisen miehen kanssa.
Mulla myös ja mun ihannemies. Olen todella onnellinen ja ihailen taitavaa kunnon miestäni syvästi.Tuossa yhdistyy kaikki, mitä ihailen ja arvostan miehessä.