Onko sinusta luonnonkaunis nainen tässä kuvassa?
Kommentit (12)
No en nyt kehuisi kaunottareksi. Mutta ei rumakaan. Ihan nätit silmät, onko ripset aidot kun noin pitkät? Tosin ei kauhean tuuheat.
Ehkä ihan nätti kun antais hiusten näkyä, eikä tuollaista hieman outoa ilmettä. Ei rypistäis otsaa!
vertaa keskiverto suomalaiseen naamaan.
kaunis iho ja silmät. omituinen ilme ei sitä pilaa
90% naisista on ton näköisiä suihkun jälkeen joten en menis sanomaan rumaksi mutta ei todellakaan ole muita kauniinpikaan.
Ilmeestä päätellen veikkaan et on Saana Parviainen????Sillä on omituinen maneeri kaikissa kuvissa.
No en nyt kehuisi kaunottareksi. Mutta ei rumakaan. Ihan nätit silmät, onko ripset aidot kun noin pitkät? Tosin ei kauhean tuuheat.
Ehkä ihan nätti kun antais hiusten näkyä, eikä tuollaista hieman outoa ilmettä. Ei rypistäis otsaa!
Ihan tavalliset tyngät,itseasiassa harvinaisen lyhyet eikä alaripsiä taida olla ollenkaan.
että iho on kauniin värinen ja hyvässä kunnossa. Sirot kasvonpiirteet, terveen näköinen iho muutenkin ja silmät symmetriset ja suuret.
Ilme ei tosiaan imartele, mutta jos olisin tuon näköinen, en meikkiä kaipaisi.
Mulle tuli mieleen jostain syystä vanha tonttumies, en tiedä miksi :)
Eli kuulas iho, nätit pisamat. Kauniit huulet ja suora nenä, sirot kasvot. Itseasiassa tämä nainen on mielestäni hyvinkin luonnonkaunis!
Ei kuvassa olekaan Saana vaan AP itse kalastelemassa kehuja.
Aika huono itsetunto monella jos luulee olevansa kuvan naista huonomman näköinen meikittä.
Mä olen varma näkemättä teitä et suurin osa olette vähintään samanveroisia,osa kauniimpia.Oikeasti!!!! =)
Mä en ainakaan näytä yhtä kivalta ilman meikkiä.
Ilme nyt on mitä on, mutta näkeehän siitä että tytöllä on nätit silmät. Mulla on pienemmät, ja silmäripset ovat blondit. Näytän albiinoporsaalta ilman meikkiä.
jos toi on todella joku 19-20 v, niin ei kaunista katsottavaa. ensimmäiset hienoiset uurteet näkyvissä. minkähän näköinen toi on esim 33 vuotiaana? nyt jo näyttää paljon vanhemmalta kuin on. joku täällä puhui hyvästä ihonväristä -se taitaa olla solariumista.....
No jos olisi poseeraus onnistunut, ehkä olisikin, mutta nyt ei ollut...