Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne lomamatkalle?

Vierailija
27.10.2011 |

2 aikuista, jotka eivät ole koskaan matkustaneet ulkomailla ja 2 ala-asteikäistä lasta ja 1 yläasteella oleva. Mä haluaisin ilman olevan niin lämmin, että voisin olla bikineissä, paljon rantoja ja halpoja kauppoja ja ruokaa, jota uskaltaa syödä pelkäämättä koko perheen sairastumista. Yksi tärkeä asia on hinta, ei olis varaa laittaa reissuun tonneittain rahaa, maksimissaan 3 ja ajankohta oli joulu-helmikuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, ei taida onnistua noilla spekseillä. Tuohon aikaan vuodesta ilmaston puolesta Thaimaa täyttää nuo kriteerit, sinne taas ei kolmella tonnnilla 5 henkeä reissaa. Kanarialla ei välttämättä ole lämmin, sinne toi 3 tonnia voisi riittää.

Egypti ehkä, mutta siellä ei kuitenkaan voi syödä sairastamatta;(

Vierailija
2/8 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että joudutte ottamaan äkkilähdön tai jokerimajoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukuussa 21 päiväksi.

Iltasanomissa oli pari viikkoa sitten mainos, Aieberliniltä tarjoushintaan lentoliput meno-paluu Helsinki-Bangkok. Lippujen hinta n.750€/henkilö. Nyt ovat lippujen hinnat jo kalliimmat, Airberlin ei muutenkaan mikään halpa paitsi tämä tarjous.

Vuokrasimme netin kautta talon loman ajaksi, 900€, kolme makuuhuonetta, olohuone, keittiö, normaalit kodin varusteet.

Koska emme jää Banagkokiin niin menemme tilausautolla määränpäähämme, joka sekin maksaa. Iso sakki niin menemme limusiinilla, n.120€.

Olisi hotellissa asuminenkin tullut maksamaan, sillä mieheni ja minä yhdessä makuuhuoneessa, yksi lapsistamme kihlattunsa yhdessä ja yksi nuori aikuinen siinä kolmannessa huoneessa. Hotellista kolmelle eri huoneet, maksaahan se.

Passit kunnossa, kolme kuukautta oltava vielä voimassa jne.

Vähän yhdestä ja toisesta asiasta saattaa tulla lisälaskua, joten ison perheen kanssa se tuntuu.

Thaimaaassa eläminen on halpaa kun liikkuu niissä paikoissa missä oma kansakin syö ja tekee ostoksia

Pari vuotta sitten söin Ibis-hotellissa aamiaisen 4,5€ mutta mieheni halusi vastapäiseen kahvilaan aamupalalle. Munakas ym, mehuineen tuli maksamaan hänelle 70snt. Vatsa oli kuulema ihan täysi.

Kävin kampaajalla permiksessä siellä ja mies leikkautti hiuksensa. Ei maksanut paljoa...

Hyvää matkaa ap:n perheelle minne sitten päädyttekin.

Espanjassa on mielestämme kallista lomailla, jos ulkona syö jne. Mutta sinne pääsee halvemmalla kuin Thaimaahan.

Vierailija
4/8 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmuuden vuoksi niin ei sitten kaduta.

Ensimmäinen maksaa n.53€ ja sama uudelleen että saa pitkäaikaisen suojan. 5 hengelle rokotukset kerralla lisää kustannuksia, mutta niitä ilman ei mielestäni kannattaisi lähteä.

Vierailija
5/8 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tonneittain heittää rahaa ja halutaan vaan halpuutta ja ajankohta on joulu-helmikuu, niin ei onnistu. Kanarialle pääsisi, mutta siellä ei ole bikinikelit, keskilämpötila pikemminkin jotain 18 astetta ja meri kylmä.

Yksi vaihtoehto voisi olla Dubai, jonne räätälöit itse lennot ja majoituksen. Sinne pääsisi tuolla porukalla viikoksi 2000-2500 eurolla, jos järjestät kaikki omatoimisesti ja lämmintä piisaisi kyllä. Mut jos ette ole koskaan matkustaneet ulkomailla niin onko teillä tarpeeksi kokemusta hoitaa kaikki järjestelyt itse, onkin sitten eri juttu. Dubai ei myöskään ole halpa, tosin siellä on muutamia halppisostospaikkoja.

Vierailija
6/8 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraile matkatoimistojen tarjouksia, happy houreja, 2 yhden hinnalla.

Espanjaa suosittelen.

Vierailija
7/8 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraile matkatoimistojen tarjouksia, happy houreja, 2 yhden hinnalla.

Espanjaa suosittelen.

Vierailija
8/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tonneittain heittää rahaa ja halutaan vaan halpuutta ja ajankohta on joulu-helmikuu, niin ei onnistu. Kanarialle pääsisi, mutta siellä ei ole bikinikelit, keskilämpötila pikemminkin jotain 18 astetta ja meri kylmä. Yksi vaihtoehto voisi olla Dubai, jonne räätälöit itse lennot ja majoituksen. Sinne pääsisi tuolla porukalla viikoksi 2000-2500 eurolla, jos järjestät kaikki omatoimisesti ja lämmintä piisaisi kyllä. Mut jos ette ole koskaan matkustaneet ulkomailla niin onko teillä tarpeeksi kokemusta hoitaa kaikki järjestelyt itse, onkin sitten eri juttu. Dubai ei myöskään ole halpa, tosin siellä on muutamia halppisostospaikkoja.

Viidelle hengelle menee kyllä Dubain lentoihin jo pelkästään tuo pari tonnia. Ja kohde ei todellakaan ole halpa.

Me lähdetään joulukuussa Dubaihin, kolmen hengen hotelli plus lennot kolme tonnia ja risat. Ja itse on järkätty;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän