masun kasvusta kysymys...
elikkä odotan toista lastani rv7-9+(epäsäännöllinen kierto)..enää ei mahdu tavalliset farkut jalkaan ja töissäkin jo ollaan huomautettu kasvavasta massusta(se on iso omastakin mielestä!). miten voi olla mahdollista että raskaus näkyy jo näin varhain? voisiko olla kaksosraskaus?? vai onko vatsalihakseni vain yksinkertaisesti niin paskassa kunnossa että heti pömpöpttää:D onko kokemuksia?
Kommentit (3)
sanoi mulle että toinen raskaus yleensä alkaa näkymään tosi nopeesti. sisäelimet kuulema 'tietää' jo miten toimia eli väistyy kasvavan kohdun tieltä heti. mulla kans vatsa tosi iso, nyt on rv23 mutta näyttää kyllä isommalta!
alkoi tosi varhain turvottamaan mahaa. Ei se lapsi siellä varmaankaan vielä mitään tilaa vienyt, mutta raskaus näkyi silti päällepäin koska olin ihan eri muotoinen kun normaalisti.
Mutta joo, toinen raskaus sitten näkyy usein tosi paljon aiemmin ja voi hyvinkin olla, että maha kasvaa jo muutamien viikkojen kuluessa niin paljon, ettei tavan housut mene jalkaan.
vatsa kasvoi heti, mutta oli turvotusta ja sen takia vatsa pömpötti selvästi. Vauvamasu tuli esille rv 12 +.