Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisesta romanttista, jos poikaystävä rusikoi baarissa naistaan yrittäneen toisen miehen?

Vierailija
27.10.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102714649606_uu.shtml

Tuli vaan mieleen. Että kuvitteleeko mies tai poikaystävä omistavansa vaimonsa/tyttöyståvånsä?

Mikähän ajaa noin ääliömäiseen toimintaan.

Tiedän että on olemassa naisia, jotka nauttivat näistä tilanteista ja houkuttelevat miehiä luokseen, sitten poikaystävä hoitaa loput...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiaikaiset kaksintaistelut on kyllä todella out. Kyllä nykyaikana naisen oma mielipide on tärkeämpi kuin jonkun tappelun määräämä tulos siitä, kumpi saa naisen omaisuudekseen.

Mitä romanttista siinä edes voi olla?

Vierailija
22/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallan romantisointi on sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää minulle sen verran luottoa antaa, että osaan huolehtia itse itsestäni ja itse rusikoida moiset epätovoiset vonkaajat.

Vierailija
24/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä on jotain romanttista.

Vierailija
25/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ja ainoastaan miehiä, jotka osaavat välttää väkivaltaa. Missään nimessä en hyväksy tappelun aloittamista, mutta toki itsepuolustuksen hyväksyn, jos tilanne menee niin pitkälle. Totuuden nimissä pidän parempana juosta karkuun ja soittaa poliisille, se on fiksun miehen teko. Toisaalta kyllä pidän hienona sitä, jos puuttuu (fyysisesti tai ei) selvästi epäreiluun tappeluun, tyyliin iso mies vastaan heiveröinen nainen tai pyörätuolipotilas.

Vierailija
26/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on romanttista, jos rakastamani mies lyö lujaa turpaan sammakkoa joka tulee iskuyrityksessä lähelleni. Etsiköön sinkkuja. Verta siinä kerjää nokastaan, jos tunkee rakastavaisten pöytään lässyttämään.

Mitäs sitten kun se "sammakko" pieksee miehesi vihannekseksi puolustaessaan itseään. Onko vielä romantiikkaan ilmassa?

Vierailija
27/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on romanttista, jos rakastamani mies lyö lujaa turpaan sammakkoa joka tulee iskuyrityksessä lähelleni. Etsiköön sinkkuja. Verta siinä kerjää nokastaan, jos tunkee rakastavaisten pöytään lässyttämään.

Mitäs sitten kun se "sammakko" pieksee miehesi vihannekseksi puolustaessaan itseään. Onko vielä romantiikkaan ilmassa?

Saa paikata rikki menneen miehensä ja haukkua sammakkoa ja mahdollisesti perätä tältä korvauksia oikeudessa. Tällaisia naisia on paljon, jotka aiheuttavat vaaratilanteita baareissa.

Vierailija
28/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että samassa huoneessa ollut tuttu yritti raiskata minua niin mies ei tehnyt muuta, kuin huusi vieressä ja soitti poliisin paikalle.

Yritti repiä päällekarkaajaa kengistä. Olisin nauranut, mutta ei naurattanut siinä tilanteessa.

Paha sanoa että romanttista se on, jos mies puolustaa ja lyö vaikka sakkojen uhalla. Tosin ei nyt baarissa tarvitse.

Jätin muuten sen miehen sen illan aikana. Siinä meni 4 vuoden suhde bileillan päätteeksi.

Vierailija
29/42 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että samassa huoneessa ollut tuttu yritti raiskata minua niin mies ei tehnyt muuta, kuin huusi vieressä ja soitti poliisin paikalle.

Yritti repiä päällekarkaajaa kengistä. Olisin nauranut, mutta ei naurattanut siinä tilanteessa.

Paha sanoa että romanttista se on, jos mies puolustaa ja lyö vaikka sakkojen uhalla. Tosin ei nyt baarissa tarvitse.

Jätin muuten sen miehen sen illan aikana. Siinä meni 4 vuoden suhde bileillan päätteeksi.

Ja teki oikein.

Vierailija
30/42 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöytään tunkeneet miehet eivät suostuneet lähtemään. Mies kaatoi pöydän ja aloitti neuvottelut. Jatkot käytiin putkassa.

Eiköhän se kohta sieltä raahaudu takaisin.

Pitää kai olla vihainen sille?

Vierailija
31/42 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teinareina oli rakas aviomieheni melkoinen kuumakalle ja kova katutappelija, tappeluun ei paljon syytä vaadittu. Nyt vanhempana nauretaan yhdessa iskuyrityksille.

Katsokaas kun minä osaan pitää huolen itsestäni ihan yksin. Jos joku tulee baarissa juttelemaan iskumielessä ja haluaa drinkin tarjota niin en näe mitään pahaa siinä että juttelen mukavia ja otan drinkin vastaan, en lähde siitä oletuksesta, että olisin maksullinen nainen ja jotenkin ostettavissa drinkillä. Jos mies ajattelee toisin, se on hänen häpeänsä. Jos taas joku kajoaa ruumiilliseen koskemattomuuteeni luvatta niin osaan ihan itse vetää turpaan. Jos joku on niin typerä, että tulee iskemään minua mieheni läsnäollessa niin mieheni tarkkailee tilannetta hymyssäsuin kun MINÄ puolustan mieheni kunniaa (koska sitähän se on, sylkemistä mieheni kasvoille ja hänen vähättelemistä). Olen erittäin teräväkielinen ja saan minuutissa ihmisen nöyryytettyä maanrakoon. Yhdessä miehen kanssa sitten nauretaan näille törpöille. Tietty jos joku kävisi minuun väkivaltaisesti käsiksi ei mieheni epäröisi hetkeäkään puolustaa minua nyrkein, vaikka muuten väkivaltaa nykyään vältteleekin.

Missä on naisten itsekunnioitus nykyään? Heikot prinsessat on niin out, tai itse en ainakaan ikinä tähän rooliin ole sopeutunut..

Vierailija
32/42 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pitää tehdä ja kärsiä. Mitään muuta vaihtoehtoa en oikein näe miehelle sopivaksi.

Se pitää vain tehdä. Se on miehen työ. Muussa tapauksessa kannattaa jäädä kotiin.

Vierailija
33/42 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pitää tehdä ja kärsiä. Mitään muuta vaihtoehtoa en oikein näe miehelle sopivaksi.

Se pitää vain tehdä. Se on miehen työ. Muussa tapauksessa kannattaa jäädä kotiin.

Vierailija
34/42 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solvauksiin ja uhkaaviin tilanteisiin ja monia naisia hivelee taas niiden ympärillä pyörivä draama ja kukkotappelut. Sääliksi käy niitä kynäniskoja jotka ottaavat pataansa taksitolpilla ja kebabjonoissa, kun niiden vaan täytyy, vaikka selvästi näkee, että ne ovat paskat housuissa, eikä niillä ole pakkia homman hoitamiseenkaan.

Vierailija
35/42 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävetti kun mies kerran alkoi machoilemaan, kun joku mies tuli juttelemaan mulle baarissa. Kerroin olevani varattu ja mies ymmärtäväisenä poistui, mutta mies meni perään uhoamaan.

Tosi noloa! Ei mun mielestä ainakaan oo yhtään romanttista. Onneksi miehellä jäi tuohon yhteen kertaan, ymmärsi onneksi itsekin kuinka typerästi käyttäytyi.

Vierailija
36/42 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä niin että nämä pöytään tulijat alkavat naljailemaan miehelleni, ja kyselevät minulta onko tuo tosiaan sinun miehesi. Kuunnellaan sitten naljailuja ja ihmettelyä siitä onko poikanen tosiaan mieheni. Kun tilanne alkaa käymään uhkaavaksi poistumme ja vaihdamme paikkaa.

Sellaista selvää riidan haastamista on havaittavissa. Mieheni on aika nokkela suustaan ja saa usein riidan aikaiseksi, muttei nosta nyrkkejään.

Vierailija
37/42 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko opettaa heille tuon asenteen? Entä jos pojistasi kasvaakin ruumiiltaan ns kukkakeppejä?

Vierailija
38/42 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko opettaa heille tuon asenteen? Entä jos pojistasi kasvaakin ruumiiltaan ns kukkakeppejä?

etenkin murrosiässä.

Vierailija
39/42 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saattaa lyödä, jos vieras mies juttelee tai yrittää tanssia kanssani. Se on vaan sen tapa.

Vierailija
40/42 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei tuollaisia miehiä ole paljoa

Et käy nykyään mmissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä