Lapset ravaa harva se viikko kavereillaan
synttäreillä ja monta kertaa viikossa kyläilemässä ja sen kerran kun minä menen, kaikki itkee perään... Onko muilla tällaista että äiti ei saisi iltaisin liikahtaa minnekään kotoa? Mies alkaa olla ihan ok jo, kun lapset kuitenkin jo kaikki yli 3-vuotiaita ja "helppohoitoisia" mut lapset JOKA kerta protestoi. Olen ollut kotona lähes 10 vuotta lähes joka ilta ja nyt kun lapset on vähän isompia, tuntuu siltä että olis mun aika saada jo käydä välillä jossain (kaverin synttäreillä, tupareissa, lastenvaatekutsuilla, jumpassa) mut lapset vinkuu aina et "ei äiti saa mennä". ARGH! Mikä avuksi? Ja siis en todellakaan nytkään käy usein missään, ehkä pari kertaa kuukaudessa.
Kommentit (4)
yhtäkkiä äitikin alkaa ravaamaan jossain, kun ovat tottuneet, että olet aina paikalla, joka on siis alkujaan mun mielestä just tyhmästi tehty... Mutta, jatkat menoja tasaisesti, kyllä ne siihen tottuu. Toki sun pitää niille myös kertoa, että jopa äidillä on omia harrastuksia tms juttuja.
alle kolmivuotias talossa, joten en ole voinut enkä halunnut olla paljon poissa. Mutta nyt ei enää ole, vaan eipä lapset sitä ymmärrä, vaan haluaisivat että edelleen olisin aina kotona.
kärsisi pahasti ollessaan isän ja sisarusten kanssa kotona, jos olisit pari kertaa kuussa käynyt jossain jumpassa tai kaverillasi...
Nyt täytyy vaan sitten selittää niille pilteille...
ja terveisiä tutuille!