Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA, katosiko rahat vai mitä tapahtuu?

Vierailija
27.10.2011 |

Minun piti suorittaa tänään maksu ulkomaille ja maksoin sen ihan normisti ja nyt vasta tajusin että nettipankissa on ihan eri systeeminsä ulkomaan maksuille. Päätyykö ne rahat perille vai katosiko ne jonnekin kyberavaruuteen? EU-maasta kyse , en saa nukuttua kun tätä mietin :( Löytyiskö keltään vastausta??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/9 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan pankkiin nyt ja kysyn että saan mielenrauhan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan säännöllisesti eräästä saksalaisesta nettikaupasta, jota varten olin tallentanut maksupohjan ulkomaan-maksuihin. Kun nyt viimeisimmäksi yritin sillä maksaa, tuli herja "käytä normaalia maksupalvelua" (tms.) Maksoin maksun kuten suomalaiselle tilille, ja perille meni.

Eli ulkomaanmaksu on ilmeisesti enää Euroopan ulkopuolelle meneville maksuille. Teit siis ihan oikein, AP!

Vierailija
4/9 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö ne sun rahat Kreikkaan? Jos meni, niin sit varmaan katos.

Vierailija
5/9 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ungabolo Mgumballe? Se mies sanoi olevansa Nigerian keskuspankin johtaja mutta vähän alkaa pelko hiipimään ettei se tainnut totta puhua siitä siirtopalkkiosta. 1400 euroako tosta noin vain? hukkaan

Vierailija
6/9 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat löytävät perille.IBAN maksussa ei tarvita erillistä ulkomaan toimintoa.

Vierailija
7/9 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU maksuissa ei tarvitse ulkomaantoimintoa jos tilinumero on IBAN muodossa ja olet ilmoittanut SWIFT koodin. Tämä on SEPA aikaa, onneksi.

Vierailija
8/9 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

qei ole tarvittavia tietoja, pankki palauttaa rahasi ja ottaa sinuun jotakin kautta yhteyttä

Minun piti suorittaa tänään maksu ulkomaille ja maksoin sen ihan normisti ja nyt vasta tajusin että nettipankissa on ihan eri systeeminsä ulkomaan maksuille. Päätyykö ne rahat perille vai katosiko ne jonnekin kyberavaruuteen? EU-maasta kyse , en saa nukuttua kun tätä mietin :( Löytyiskö keltään vastausta??

Vierailija
9/9 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

qei ole tarvittavia tietoja, pankki palauttaa rahasi ja ottaa sinuun jotakin kautta yhteyttä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi