Olen tavallinen keskiluokkainen keskituloinen, enkä ymmärrä, mitä niillä optiomiljonääreillä
Kommentit (7)
Ahneutta ja röyhkeyttä ja itsekkyyttä enemmän. Kykyä varastaa toisilta.
Jos on tyhmä ja ruma pitää päteä rahalla.
kesähuvila ison järven rannalla.Olisi myös mukavaa ostella sijoitusasuntoja pk-seudulta
olisitko kovastikin onnellisempi, jos sinulla olisi sijoitusasuntoja Helsingissä?
nyt minulle sitten mikä siinä on ahnetta, röyhkeää tai itsekästä tai peräti varastamista kun työnantaja antaa mahdollisuuden merkitä optioita asettamillaan ehdoilla. Jos optio lauetessaan tuottaa jotain, on se pois muilta yhtiön osakkeenomistajilta joiden omistusten arvo pienenee osakkeiden määrän lisääntyessä.
Nokian optiojärjestelyt 10v sitten oli ja on edeleen ylivoimaisesti eniten tuottanut optiojärjestely. Maksajina olivat Nokian silloiset osakkeenomistajat eli Yhdysvaltalaiset pääomasijoittajat ja eläkesäätiöt.
Ja kerro vielä miten tyhmä pääsee asemaan jossa voi merkitä optioita miljoonilla euroilla?
Ja rumuudenkin voisit käsitellä perusteellisemmin. Odotan innolla vastaustasi!
nyt minulle sitten mikä siinä on ahnetta, röyhkeää tai itsekästä tai peräti varastamista kun työnantaja antaa mahdollisuuden merkitä optioita asettamillaan ehdoilla. Jos optio lauetessaan tuottaa jotain, on se pois muilta yhtiön osakkeenomistajilta joiden omistusten arvo pienenee osakkeiden määrän lisääntyessä.
Nokian optiojärjestelyt 10v sitten oli ja on edeleen ylivoimaisesti eniten tuottanut optiojärjestely. Maksajina olivat Nokian silloiset osakkeenomistajat eli Yhdysvaltalaiset pääomasijoittajat ja eläkesäätiöt.Ja kerro vielä miten tyhmä pääsee asemaan jossa voi merkitä optioita miljoonilla euroilla?
Ja rumuudenkin voisit käsitellä perusteellisemmin. Odotan innolla vastaustasi!
röyhkeiden yritysten riskit kantaa aina köyhä veronmaksaja. yritykset kantavat itse voitot, eli optiot.
röyhkeiden yritysten riskit kantaa aina köyhä veronmaksaja. yritykset kantavat itse voitot, eli optiot.
uskomatonta paskaa suollat. Mikä lie kommunisti oletkaan...
Suurin osa niistä optiomiljonääreistä on kuulkaas ihan tavallisia ihmisiä, mutta kovalla työllä niihin optiomiljooniin päässeitä. Vähän onneakin heillä on ollut mukana tai ainakin hoksottimia olla oikeaan aikaan oikeassa yrityksessä.
Yllä olevasta vastauksesta haisee kateus kauas...
kesähuvila ison järven rannalla.Olisi myös mukavaa ostella sijoitusasuntoja pk-seudulta