Oho mikä Tanja-kohtaus BB:ssä!
Eikö joku vaan vois sanoo että lopettais ennen kun verisuoni katkee päästä.
Kommentit (24)
Nyt on subbi auki tossa.
Onko tuo Tanja jotenkin mieleltään sairas? Ei kai kukaan saa tollasia kilareita muuten oikeesti?
Ihan oikeasti. Aito. Ihana oman itsenään. Tietääkö Mikael mitä tarkoittaa, kun sanoo naiselle, että kun sut näkee alasti ei seiso enää koskaan. Tanja on kaunis!!
Nyt on subbi auki tossa. Onko tuo Tanja jotenkin mieleltään sairas? Ei kai kukaan saa tollasia kilareita muuten oikeesti?
vaan älykäs ja herkkä loukattu nainen!!
Kilari mikä kilari, mut mä tykkään Tanjasta. Älykäs ja huumorintajuinen. Usein kyllä väärin ymmärrettykin.
Ja mainitaan nyt tähän, että se EI ollut Mikael, joka tuon sanoi ettei seiso vuoteen, vaikka minä en ole mikään Mikael-fani.
Sössöttävä puhevikainen seko..... Onko koskaan ollut hiljaa edes minuuttia?
mutta harmitti myös että toi kilarikohtaus näytettiin noin, että ihan kun se ei ymmärtäisi puhetta. Sillä vaan ehkä purkautu koti-ikävä tms. Sebastian sanoi hyvin, että Tanja ei just nyt vastaanota sanomista tms.
Sebastian tai Tanja voittoon!!!
-ap
Multa jäi näkemättä, mikä aiheutti kohtauksen/kilarit Tanjalla, niin valaisisko joku?
mutta siitä Tanja raivosi, että kun hän katsoo peiliin ja joskus sanoo että näytämpä tänään rumalta, niin ei silloin kerjää sitä että joku tulisi sanomaan että "ei kun näytät nätiltä". Ettei ole kohteliaisuuksia kerjäävää tyyppiä ja että sitä ärsytti että joku ylipäätään luulee hänen olevan sellainen.
Multa jäi näkemättä, mikä aiheutti kohtauksen/kilarit Tanjalla, niin valaisisko joku?
ihan vitun pelle äijä, joka käyttää kajalia ja jonka perhe on helluntailaisia.
Onko sulla todistusaineistoa, että se oli Mikael? Minusta Mikael nimenomaan sanoi siinä tilanteessa, että noin ei voi sanoa tai et sanokaa mieluummin hälle et hän on ruma tms.
Onko sulla todistusaineistoa, että se oli Mikael? Minusta Mikael nimenomaan sanoi siinä tilanteessa, että noin ei voi sanoa tai et sanokaa mieluummin hälle et hän on ruma tms.
Luen Subin bb-keskusteluja ja katson 24/7.
Noh, ei mullakaan pillu Mikaelista kostuisi. Helvetin epäeroottinen äijä.
Tanja on minusta jopa kauniimpi mitä hevosnaama-Annika.
Samoin - luen keskusteluja ja katson 24/7. Minulla on vakaa kuva, että sanoja oli Salar ja Mikael nimenomaan puolusti Tanjaa tuossa tilanteessa. Tässä mm. keskustelua vielä asiasta.
http://keskustelut.sub.fi/forum/big-brother-2011/bb-2011-yleinen/tanja-…
Miksi Mikael olisi sanonut, että "naurakaa mun kropalle", jos olisi itse tuon aloittanut?
Mikaelin synti tuossa asiassa on ollut se, että ei ole kieltänyt selkeäsanaisesti sanoneensa sitä, kun häntä on asiasta syytetty ja ei ole paljastanut oikeaa sanojaa. Niinpä Mikaeliin kohdistuneet epäilyt vain saivat jatkoa.
se loukkaa tosi paljon. Tanjalla on tosi paksut jalat ja tietää itsekin. luojan luoma on. Mutta minusta nätti kasvoiltaan ,kun meikkaa Tanja voittoon!!!!
Paljon varaa Salarilla= lihava, naisen näköinen savunahka
että Tanja pantava nainen älyn, luonteen ja kasvojen vuoksi. Mulle tuli tosta tosi hyvä mieli, koska tiedän valinneeni hyvän miehen.
Kuvitelkaa nyt: nuori 23vee nainen jolla laudatur pitkässä matikassa, tosi södet kasvot ja ihana huuomori, mutta kundit eivät ole samalla tasolla, vaikka täälä nedillä olis kuinka paljon älyä niin nuori nainen tarvitsee myös kunnioitusta ja ihailua.
Tanja halutaan seuraavaksi pois :(
Tanja voittoon!!