Nykäsellä vankilassa mukavaa kuin kesäleirillä. Linkki
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011102614635020_vi.shtml
Kerrassaan ärsyttävää, että vangeilla on noin mukavaa yhteiskunnan kustannuksella.
Kommentit (7)
on varmaan tarkoitukseksi tuo vinoilu Matin puolelta. Ei ehkä oikeasti ole mitään lomailua. Kunhan vinoilee tietyille.
Ja ilmeisesti osui ja upposi.
Moni koditonkin olisi onnellisempi vankilassa, kuin kadulla. Miksihän eivät tee rikoksia että pääsevät turvaan. Minä ainakin tekisin.
on varmaan tarkoitukseksi tuo vinoilu Matin puolelta. Ei ehkä oikeasti ole mitään lomailua. Kunhan vinoilee tietyille. Ja ilmeisesti osui ja upposi. Moni koditonkin olisi onnellisempi vankilassa, kuin kadulla. Miksihän eivät tee rikoksia että pääsevät turvaan. Minä ainakin tekisin.
Istuisi nyt vain tuomiotaan ja keskittyisi vinoilun sijasta katumaan. Ihme prinssi tuo Matti kun kehtaa vielä vitsailla. Kyllä mä muistelisin naistenhakkaamista ja puukottamista aika vakavalla ja nöyrällä mielellä.
on varmaan tarkoitukseksi tuo vinoilu Matin puolelta. Ei ehkä oikeasti ole mitään lomailua. Kunhan vinoilee tietyille. Ja ilmeisesti osui ja upposi. Moni koditonkin olisi onnellisempi vankilassa, kuin kadulla. Miksihän eivät tee rikoksia että pääsevät turvaan. Minä ainakin tekisin.
Istuisi nyt vain tuomiotaan ja keskittyisi vinoilun sijasta katumaan. Ihme prinssi tuo Matti kun kehtaa vielä vitsailla. Kyllä mä muistelisin naistenhakkaamista ja puukottamista aika vakavalla ja nöyrällä mielellä.
Matti on kuitenkin aika kovassa kunnossa. Pitää olla melkoinen prinssi että pärjää matille, joka on kokoisekseen melko voimakas ja räjähtävä kundi. Neuvoisin miettimään kahdesti ennenkuin alkaa sankariksi.
Ne lyönnit ja iskut naisiin pudottaa myös miehen.
Mitä tarkoitat?
Saan käsityksen, että puolustelet väkivaltaista Mattia, koska hän on pienikokoinen. Kai ymmärrät, että puukon kanssa pienikin mies voi tappaa. Ja ravokännissä olevan pienenkin miehen lyönti voi olla aika voimakas.
Olemmehan kaikki nähneet Mervin naaman monta kertaa aivan ruvella. Kuinkas monta vastaavaa Matin kuvaa? Nii-iin..
ei voi kun ihmetellä, että joku viitsii vielä tsempata tätä miestä...
Nainen vittuilee minkä kerkeää ja mies räjähtää. Joskus hakkaavat toisiaan.
Niin nähty nämä pariskunnat. Veikkaan ettei kumpikaan ole täysin syytön.
Ja sitten kansa vielä taputtelee poikaa päähän, kun ensin puukottti ja pieksi vaimoaan kuin vierasta sikaa.