Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trimmaatteko te kaikki, vai miten?

Vierailija
26.10.2011 |

Kun nyt tulee muksujen kanssa käytyä viikottain uimahallissa niin siellä kyllä huomaa..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin tällöin vedän kokonaan posliiniksi. En voi sietää sitä, että ainakaan tuolla reiän ympärillä kasvaa pitkiä karvoja, jaiks.

Vierailija
2/9 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huomaa?

En trimmaa yhtään, saa olla tuollainen tavallinen kuin se onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni antoi vinkin että se olisi ihan suotavaa((

Vierailija
4/9 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni antoi vinkin että se olisi ihan suotavaa((

Antoiko vakuuttavatkin perustelut?

Vierailija
5/9 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan kunnon karvoitus jää silti. Sama malli näyttäisi olevan se ehdottomasti yleisin. Posliineja näkyy vaan joillain nuorilla tatska- ja lävistystyypeillä.

Vierailija
6/9 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on kyllä kumma jos aikuistenkin 30-50 v täytyy ajaa alapäänsä ihan siloiseksi. Mikä ihan aikuisiin on mennyt kun pitää yrittää näyttää "siloiselta" varhaisteiniltä :/ itse olen kyllä aina käsittänyt asian niin, että naiselle ne karvat sinne kasvavat, merkki aikuisena olemisesta eikä näy kuin omalle aikuiselle miehelle. Ei rumenna minua vaikka kuinka yököttelisitte

Vierailija
7/9 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan kunnon karvoitus jää silti. Sama malli näyttäisi olevan se ehdottomasti yleisin. Posliineja näkyy vaan joillain nuorilla tatska- ja lävistystyypeillä.

Ajelen kaikki pois, mutta ei ole yhtään tatskaa ja reiät vaan korvissa.

Vierailija
8/9 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanajelu galluppiin vastasi yli 2500 naista ja kyseessä alapäänkarvat..

Vastanneista yli 90% ajelee karvojaan. Noin 60% reippaasti siistii mm häpyhuulet paljaaksi. Lähes 30% ajelee kaikki pois.

Kuulun itse tuohon jälkimmäiseen ryhmään ja kyllä käyn minäkin muksujen kanssa uimahallissa kahdesti viikossa.

Vierailija
9/9 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanajelu galluppiin vastasi yli 2500 naista ja kyseessä alapäänkarvat.. Vastanneista yli 90% ajelee karvojaan. Noin 60% reippaasti siistii mm häpyhuulet paljaaksi. Lähes 30% ajelee kaikki pois. Kuulun itse tuohon jälkimmäiseen ryhmään ja kyllä käyn minäkin muksujen kanssa uimahallissa kahdesti viikossa.

Kuitenkaan täällä meidän uimahallissa ei niitä posliinimammoja kovin paljoa ole. Rohkeasti siistittyjä valtaosa kuitenkin.