Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko itsellenne käytettyjä vaatteita?

Vierailija
26.10.2011 |

Tähän asti olen ostanut vain lastenvaatteita käytettyinä. Nyt innostuin ostamaan itselleni naistenvaatepaketin huutonetistä. Vähän olin varauksellinen, että ostanko "sikaa säkissä" kun en tiedä minkä kuntoisia vaatteita ovat ja sopivatko.

Yllätyin, kun vaatteet olivat minulle kooltaan sopivia sekä erittäin hyvässä kunnossa. Muita kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain uudenveroisia tai hyvin säilyneitä. En osta ylihintaisia. Huutonetistä en ole ostanut.

Vierailija
2/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tykkää. En tiedä miksi, mutta häiritsee että se on ollut jonkun muun päällä ties missä, kerännyt hikeä ja vaikka mitä eritteitä. Vaikka olisi kuinka pesty, ajatuksesta ei pääse eroon. Ja on ne aina käytetyn näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Ebayn kautta ulkomailta halvalla uusia, pihi kun olen.

Vierailija
4/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuto.netistä kokemukset ovat huonoja, vaatteet eivät vastanneet odotuksiani eivätkä istuneet päälleni.

Mutta kirpparilta olen ostanut viimeaikoina parilla eurolla uudenveroiset nahkakengät, tuulipuvun, merkki t-paidan, kesällä pari hametta... Eli jos on oikeasti halpa ja uudenveroinen, voin ostaa. Mutta en kokeilematta.

Vierailija
5/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kyllä vähentää, kun suurin osa on pettymyksiä. Moni vaate on paljon huonokuntoisempi kuin kuvasta tai myyjän kuvauksesta voisi päätellä, ja joskus ihmettelen miten joku kehtaakin myydä sellaisia vaatteita mitä itse käyttäisin korkeintaan siivousrättinä.

Mutta toisaalta olen kyllä tehnyt monia hyviä löytöjäkin!

Vierailija
6/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kuitenkin rajaan, että sukat, pikkarit ja rintaliivit vain uutena (tai korkeintaan imetysliivejä hygieeniseksi tietämältäni kaverilta).

Kaiken muun pyrin löytämään käytettynä.

Jos kertakaikkiaan jotain ei löydy ja on akuutti tarve, niin ostan sitten vasta uutena.

Tämä koskee koko perhettämme.

Se on finanssipoliittinen sekä ekologinen asia.

(en ehkä voi estää maailmanloppua, mutta voin ainakin yrittää hieman siirtää sitä ;-) )

Vierailija
7/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

villapaitoja olen ostanut, mutta koska olen lyhyt ja isopersiinen, niin esim. housut ja hameet on pakko hakea kaupasta.

Vierailija
8/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kuitenkin rajaan, että sukat, pikkarit ja rintaliivit vain uutena (tai korkeintaan imetysliivejä hygieeniseksi tietämältäni kaverilta). Kaiken muun pyrin löytämään käytettynä. Jos kertakaikkiaan jotain ei löydy ja on akuutti tarve, niin ostan sitten vasta uutena. Tämä koskee koko perhettämme. Se on finanssipoliittinen sekä ekologinen asia. (en ehkä voi estää maailmanloppua, mutta voin ainakin yrittää hieman siirtää sitä ;-) )

Just ostin ihanan vaalean mokkanahkatakin, joka oli kuin uusi, hinta oli 25€. Alusvaatteita ja sukkia en tietenkään osta käytettyinä, enkä kenkiä.

Vierailija
9/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin imetyspaitoja. Halusin pelkkiä boobeja, koska ne on helppokäyttöisiä. Hirvitti ostaa uutena, kun eivät kovin halpoja ole, joten ostin muutaman käytetyn.

Vierailija
10/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta lähinnä, että vaatteita voi kokeilla. Näkeepähän sen kunnonkin siinä samalla. Tosi hyviä löytöjä oon tehny, eikä ällötä ollenkaan ;)

Harmillisen paljon on ylihintasta kampetta myynnissä kyllä... käytetty on aina käytetty!

Vierailija
11/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin ja sain villapaidan mukana turkiskuoriaisen elinikäiseksi riesaksi kotiimme.

Vierailija
12/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon tässä elämässä ole saanut maallista mammonaa kasaan mutta vaatteet haluan kuitenkin aina uutena. Vaatteet on minusta kuitenkin sen verran henkilökohtainen juttu, etten voisi toisten vanhoja käyttää. Ainoan poikkeuksen voin tehdä lähisukulaisten vaatteiden suhteen.

Vierailija
13/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten -70% tangosta :)Silti pukeudun mielestäni keskivertoa tyylikkäämmin.Huuto netistä en ole ostanut, vaan ihan live kirppareita tykkään koluta.Enkä näytä viherpiipertäjä-hipilta,vaikka niitä piirteitäkin sisältä löytyy.Se on se opiskelijabudjetti, joka opettaa.Turhaa en osta, vaan kirpputorillakin valitsen laadukasta, väritykseltään miellyttävää, ja olen valmis maksamaan niistä toisten virheostoksista vähän korkeamman hinnan kuin rumasta lumpusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi