Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi vapaa ilta kun joutuu kuuntelemaan naapurin musiikkia. Ei ole täysillä mutta niin kuitenkin että kuuluu jumputus hyvin seinän takaa

Vierailija
22.09.2023 |

Ei se täysiä soita mutta musiikki kuuluu kuitenkin seinän läpi, basso ja muut. Ärsyttävää kun yrität katsoa televisiota ja selän takaa kantautuu jumputus korviin. Mitä tälläiselle voi tehdä? Ei voi olla sallittua soittaa joka päivä musiikkia niin että kuuluu naapuriin???

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten ihme kun ei jumputa tuolta 250 metrin päästä nyt, vaikka näinkin hyvä ilma ollut tänään. Viikonloppuisin hyvin usein kuuluu, vissiin pihalla huudattaa kun niin hyvin kantaa.

Vierailija
2/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurini saa tänäänkin kuunnella minun pianonsoittoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy laittamassa kusikakkapelti postiluukusta sisään.

Vierailija
4/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkonooa pimputusta loputtomasti

Vierailija
5/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet valituksen isännöitsijälle.

Vierailija
6/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä jännän ja komean pojan karvaiset pakarat pumppaavat musiikin tahtiin rytmikkäästi kiltin tytön päällä. Kilttityttö uikuttaa hiljaa tyynyyn ja miettii; enhän minä yleensä tällaisiin tilanteisiin päädy...?

Vierailija
7/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: itse asiassa se on luvallista. Valitettavasti. Meillä oli kyseisenlainen rivarinaapuri muutama vuosi sitten, ja asia tuli selvitettyä...

Vierailija
8/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitus isännöitsijälle ASAP!!

Vierailija
9/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ovikelloa ja revi jumputtaja hiuksista kämppääsi ja sano, että sinua vituttaa kun tuo jumputus kuuluu sinun kotiin. Ymmärrätkö että täällä asuu muitakin ja toisten kotiin kuuluu jumputus.

Vierailija
10/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua kuunnella naapuria niin muutat omakotitaloon skutsiin. Kerrostalossa äänet kuuluu.

T: Kuuntelen Savatagea ihan normivolumella tällä hetkellä, varmasti kuuluu bassot naapuriin

Vierailija
11/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lappu postilaatikosta , hei musiikkisi kuuluu seinän läpi bassoineen , olisiko mahdollista pienentää tai kuunnella kuulokkein t naapuri .

Vierailija
12/12 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kaikesta Smackin ja Nirvanan soittamisesta.