Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sinulla kokemusta THE LOOK

Vierailija
21.05.2011 |

hoitolan palveluista? Millainen hoito Sinulle tehtiin? Missä: Helsinki/Tallinna?

Itseäni kiinnostaisi rasvaimu.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinan ja Suvin luokse uskaltaa oman kokemukseni johdosta mennä. He tekivät hyvää työtä, kun kertoivat erilaisista rinta-implanteista. Itse olen aina harrastanut paljon liikuntaa jonka takia oli kiva keskustella Tiinan kanssa millaiset implantit soveltuvat parhaiten. Tiinalla on itsellä kuitenki pitkä liikunta-ura takana.. ei jäänyt epävarma olo ainakaan tän perusteella..

Vierailija
2/122 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina on työskennellyt alalla pisimpään, niin luulis hänellä olevan se paras ammattitaito suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko ihmiset uskaltaa mennä tuollaisten itseoppineiden puoskareiden luokse? kyseessä on kuitenkin kroppa ja jos jokin menee pieleen niin sitäpä ei niin vaan korjatakaan.Pahimmassa tapauksessa menee henki. 

Halvalla ei saa hyvää pätee tässä asiassa varsin hyvin.Säästäkää mielummin kauemmin ja menkää oikeiden ammatilaisten luokse.

Pitkäsellä & Tiinalla kun ei ole kummalakaan alalle minkäänlaista koulutusta,se että on kuunnellut jonkun "alan ammattilaisen" johdolla annettu "koulutus" ei ole pätevä. Samaan kastiin menee tuon valesairaanhoitajan kanssa.Mites luulette että tuossa tilanteessa mikään vakuutus korvaa mitään,jos jotain sattuu.

Vierailija
4/122 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän toki ihmisten suhtautumisen asiaan, mutta mielestäni ei voi kuitenkaan arvostella, jos ei itse ole kyseistä palvelua kokenut. Itse olen käynyt Tiinan ja Suvin hoidossa useasti ja koskaan ei ole mennyt mikään pieleen..päinvastoin ollut erittäin ammattitaitoista ja hyvää palvelua.

Valesairaanhoitaja Riitta on toki asia erikseen ja häntä itsekin välttäisin toden teolla....

Vierailija
5/122 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 11:53"]

ymmärrän toki ihmisten suhtautumisen asiaan, mutta mielestäni ei voi kuitenkaan arvostella, jos ei itse ole kyseistä palvelua kokenut. Itse olen käynyt Tiinan ja Suvin hoidossa useasti ja koskaan ei ole mennyt mikään pieleen..päinvastoin ollut erittäin ammattitaitoista ja hyvää palvelua.

Valesairaanhoitaja Riitta on toki asia erikseen ja häntä itsekin välttäisin toden teolla....

[/quote]nii ja toiaan Riitta ei työskentele Tiinalle eikä Suville..

Vierailija
6/122 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on konsultaation perusteella vain hyvää sanottavaa The lookista, kävin siellä nenäkonsultaatiossa.

Vierailija
7/122 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten, ettei suomalainen potilasturva kata mahdollisia leikkauksesta aiheutuneita ongelmia ja Tiinalla on tapana päästää yritykset konkkaan, jolloin vastuunkanto on vieläkin heikompaa. Tiinalla ja Tapella on melkoiset ulosottovelat niskassaan näistä yritystouhuistaan ja minusta on synti ja häpeä että saavat vielä toimia yrittäjinä.

Vierailija
8/122 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.. Jokainen tekee tietysti mitä itse haluaa, mutta en menisi moiseen liikkeeseen vaikka tarjottaisiin ilmaiset hoidot ja leikkaukset. Joku kumitissihuuli tähtönen ei ole mistään parhaasta päästä näyttämään että "kauneusleikkaukset" tai muut ihme langat naamassa on jees juttu. Näkeehän se jo neidin naamasta että pieleen on mennyt jo tää "tyyny" efekti tulee esiin hyvin.. Ja ikää alle 30?!?! Huulet on ihan naurettavat.  Jokaisessa kuvassa suu auki mukamas seksikkäästi mut näyttää _oikeasti_ todella typerälle!  Ihan käsittämätöntä miten ihmiset piikittää myrkkyä ja muita täyteaineina itseensä.. O_o

s a i r a s t a!!

Ja mitäs se Tiinan ulkonäkö kertoo.. Sitä samaako haette kerta toisen jälkeen? Rahat voi pistää parempaakin investointiin kuin pinnalliseen elämiseen.

Vierailija
9/122 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan koulutusta saanut.. Heh.. 

mun isä on lääkäri eli mä olen myös saanut "koulutusta" haluuko kukaan tulla kuuntelemaan mun neuvoja ja vinkkejä? 

Vierailija
10/122 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, mikä valesairaanhoitaja ja rinnakkaisklinikka joka ei olekaan samaa puljua :O

Löytyykö tästä jostain lisää tietoa?

Vierailija
11/122 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lookilla oli joskus töissä Riitta Randsröm niminen henkilö joka on nyt kaapannut osan Tiinan liiketoiminnasta suomessa, antaa asiakkaille vaikutelman niinkuin he olisivat Tiinan firman asiakkaina. Riitalla ei ole koulutusta alallle. Ainoa oikea Tiinan Look Klinikka on helsingissä snellmanninkadulla.

Vierailija
12/122 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mikään missi ole, mutta en kyllä silti menis siihen puljuun että sais "parannettua" ulkonäköä. Sen verran osaan arvostas itseäni etten mitään lähtis muuttamaan. 

Vierailija
13/122 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin Lookin avajaisissa ottamassa botoxia otsaan, kun se avattiin  nyt keväällä snellamminkadulle. Viihtyisän näköinen oli tämä uusi hoitola.

Vierailija
14/122 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin kävin!!! Viihtyisä paikka ja Suvista jäi ammattitaitoinen kuva vaikka myönnän että, vähäsen epäilytti ensi kertaa mennä hoitoon.. Suosittelen silti kaikille rohkeille :)

Vierailija
15/122 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011050413655485_vi.shtml Tiina Jylhä konsultoi asiakkaitaan ja Iltalehden mukaan pisti botoxia asiakkailleen vaikka siihen pitää olla terveydenhoitoalan ammattilainen.

Vierailija
16/122 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän ihmettelen että miten toi toinen look on mennyt sieltä kaupparekisteristä läpi jos nimi on lähes identtinen.

Vierailija
17/122 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:00"]

Mun mielestä ollu asiantuntevaa palvelua Tiinan snelmanninkadun klinikalla. Muistakaa kuitenki olla tarkkana että meette sinne snelmaninkadulle koska se toinen "look" on huijausta..siel on riitta randström mikä on valesairaanhoitaja ja antaa hoitoja. Tullu terveydellisiä haittoja kuulemma ja se ei oo tiinan liike!!

[/quote] Kuka tuon Tiinan klinikan omistaa, eikö Tiina ole tehnyt jo useammankin konkurssin ja hänellä on ulosottovelkaa. 

http://www.ytj.fi/yritystieto.aspx?YRTI=NIM1&yavain=2285573&tietolahde=1&tarkiste=1564C3FBD10F529B95FE6E7E3E418C264F87874A&path=1547;1631;1678

http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=2285573&tarkiste=1564C3FBD10F529B95FE6E7E3E418C264F87874A&path=1547;1631;1678

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288378977305.html

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011032913447949_vi.shtml

Vierailija
18/122 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on laitettu lookissa silikonirinnat, tehty pari rasvaimua ja otan säännöllisesti täytteitä huuliini. Tyytyväinen olen ollut palveluun ja tuloksiin!

Vierailija
19/122 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:23"]

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011050413655485_vi.shtml Tiina Jylhä konsultoi asiakkaitaan ja Iltalehden mukaan pisti botoxia asiakkailleen vaikka siihen pitää olla terveydenhoitoalan ammattilainen.

[/quote]

Kuinkas paljon sairaanhoitajakoulussa opetetaan Botoxin pistämistä? On noillakin vastuunsa, kukaan ei menisi niiden klinikalle jos siellä tapahtuisi hoitovirheitä. Olisi isot otsikot iltapäivälehdissä.

En menisi itäeurooppalaiseen botoxluolaan, Suomi on eri asia.

Vierailija
20/122 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan, että lookin markkinointitiimi on ainakin herännyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän